eikös se ole aika vakio, mäntämoottori hukkaa minkä hukkaa.
viritys on täytön ja kierrosten lisäystä, eli lisää ilmaa ja bensaa
no insinöörit voi korjata ja kertoa sen hyötysuhteen kans kun ei maallikon päässä pysy. olikohan niin pieni ku 40%.
Bensa-auton hyötysuhde on noin 21%. Eli palamisesta saatu energia tippuu 79% takarenkaille tultaessa (suurinosa moottorissa), viisaammat voi kertoo enemmän..
Taunus, Coupé GXL -74 (prokekti)
Sierra, 3.0 essex -89 (myydään osina tai kokonaisena)
Audi 100 avant 2,2 turbo quattro (200 look : ) -89
Taunus -81
joo työkaverilla oli lainasa (veljeltä) tommonen mazda.....kyllä sitä ihmeteltiin ....kiersi ja kuulosti moottoripyörältä.....ja vääntöjäkin tuntu löytyvän ihan tarpeeksi. mahtava tunne kun hipaisee kaasua niin heti on kierrokset jotain 10000rpm ja auto nyökkää (muistaakseni) vasemmalle niin ja ne laski myös ne kiekat yhtänopeesti kunin nousi....just niinku kiree motari