Meissä vaan näköjään taitaa olla sen
verran"pussihousu"mobilistin vikaa,
että tuollaisia mankelsseja ei pidetä
minään verrattuna orkkistyylisiin
erikoisvanteisiin.
mitä leveemmät sitä paremmat
oli muuuten yhessä mk1 levittävät rs peltivanteet, olihan hirviä ajettava pitipitää ratista kunnollla kiini että meni suoraan, jos vähänki käänsi meinas lähtiä rattikäsistä tehostettuohjaus.
p3 kirjoitti:mitä leveemmät sitä paremmat
oli muuuten yhessä mk1 levittävät rs peltivanteet, olihan hirviä ajettava pitipitää ratista kunnollla kiini että meni suoraan, jos vähänki käänsi meinas lähtiä rattikäsistä tehostettuohjaus.
Ruistehostin?
Jos pytty ei ole Vee-asennossa niin se on vessanpytty!
-75 coupe
nuo pinnakapselit pyörii ja tärisee tuossa miten sattuu. renkaat ei oo ikinä tasapainossa, ja vanteen reuna hakkautuu piloille. Täysin näyttelykäyttöön.
Herkko kirjoitti:Meissä vaan näköjään taitaa olla sen
verran"pussihousu"mobilistin vikaa,
että tuollaisia mankelsseja ei pidetä
minään verrattuna orkkistyylisiin
erikoisvanteisiin.
Näin on. Mäkin ostin aikoinani, taisi olla 1983, uudet kolmioreikämangelsit. Maksoi muistaakseni 350 mk/kpl. Silloin ne kyllä kulki nimellä "Mangels 8-spoke chrome". Ajelin aikani ja totesin, että parhaat vannevaihtoehdot tulevat kyllä Fordilta, eikä ole sen jälkeen tarvinnut vannepolitiikkaa muuttaa. Muuten, ainakin täälläpäin tuommoiset kromimangelsit olivat viimeksi muodissa tuolloin 80-luvun alkuvuosina. Sen jälkeen niitä ei ole juurikaan näkynyt muutakuin joissakin teini-DX:issä mattamustaksi maalattuina.
Tuo, mitä Viipo sanoi pinnakapselivanteista, pitää paikkansa. Kun kerran on pinnakapselien kanssa ajanut maantiellä, niin sen jälkeen ne jättää suosiolla pois.
tollaset määä tarvin tohon mun farkkuun.....
olis kyl yhet tiedossa mut pitäis ostaa koko auto
mitä mä teen tollasella -81 1.6 gx:llä
kun on toi farkku ja sitte vielä toi -79 niin
ja sitte on vielä esco....jne....
Taunuksella apiallle 2016 tai sitten -17.... tai joskus..