vittusaatanahelvettiperkelevittu!!!!

Sitä sun tätä muihin ryhmiin kuulumatonta. Tärkeät linkit ilmoitukseen LINKKEJÄ ja VINKKEJÄ tai kerro jos joku asia nyppii.
Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78

natuli
Viestit: 302
Liittynyt: 05 Loka 2004, 09:09
Paikkakunta: vantaa

vittusaatanahelvettiperkelevittu!!!!

Viesti Kirjoittaja natuli »

OOn niin kypsä!!!! nty ajattelin et noh yritän ainakin kokeilla josko menis leimasta läpi, mut mun etuvitunvilkku ei toimi ja aattelin et ihan helppo homma, et maavika, et avaan ja vähän rapsutan ja taas lähtee niinko toisella puolella kävi. NOH EI MENNYT silleen, yritin repiä ja ripoa ja perkele saatana vetää, eikä se saatanan paska lähde irti, nyt se on täynnä naarmuja ja maalit tippuu ku siinä hinkutteli. Eli mitä helvettiä tein väärin ku ei lähe se vilkku siitä irti,enkä puhu lasista joka on kahella ruuvilla kiinni, ne jopa osasin avata. helvetti helvetti!!!!!
JeeSe
Viestit: 574
Liittynyt: 14 Touko 2009, 11:23
Paikkakunta: TuuSula

Viesti Kirjoittaja JeeSe »

Eikös se vilkku oo mutterilla kiinni sieltä lokarin sisäpuolelta.. ?
-75 2d Sedan 2.0L Automatic
Ydinvoima on ylivoimaa!
natuli
Viestit: 302
Liittynyt: 05 Loka 2004, 09:09
Paikkakunta: vantaa

Viesti Kirjoittaja natuli »

en mä mitään oo nähnyt ja se toinen irtos ilman mitään..
Avatar
ft79
Viestit: 2091
Liittynyt: 20 Huhti 2005, 16:42
Paikkakunta: urjala

Viesti Kirjoittaja ft79 »

siis koko vilkun runkohan on kahdella mutterilla kiinni lokasuojan puolelta.. :roll:
Taunuksella apiallle 2016 tai sitten -17.... tai joskus..
natuli
Viestit: 302
Liittynyt: 05 Loka 2004, 09:09
Paikkakunta: vantaa

Viesti Kirjoittaja natuli »

miten mä sen sit muka viimeks sain, eli pitää purkaa puol autoo ennenku senkin sais. voi vittu..... ei oo hermoja yhtään tähän.
Avatar
ft79
Viestit: 2091
Liittynyt: 20 Huhti 2005, 16:42
Paikkakunta: urjala

Viesti Kirjoittaja ft79 »

ilmeisesti sulla on sisälokarit..
vaikka ei ne nyt sentään puolta autoa ole.. :roll:

mutta eikös se vilkun maajohto oo siellä konhuoneen puolella.. :roll:
(voi olla että sotken koritinaan..)
Taunuksella apiallle 2016 tai sitten -17.... tai joskus..
natuli
Viestit: 302
Liittynyt: 05 Loka 2004, 09:09
Paikkakunta: vantaa

Viesti Kirjoittaja natuli »

jooh, ei se lähde ruuvasin vilkunlasit paikoilleen, nyt se sit roikkuu siinä irtonaisena mut kiinni olevana.. meen kokeilee vilkku rikkinäisenä katsastusta. Jooh siis sinne vilkun taa pääsee vaan ns. auton alta. eli pitäs rengas, irrottaa ja se lokari ja sit pääsis sen taa. viimeks en tehnyt niin. muistaisin kyllä.
Tehro
Viestit: 1074
Liittynyt: 21 Loka 2004, 21:48
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Tehro »

Ahaa joku on loman tarpeessa :)
natuli
Viestit: 302
Liittynyt: 05 Loka 2004, 09:09
Paikkakunta: vantaa

Viesti Kirjoittaja natuli »

OOn omakotitalon, ihanan pihan ja jättiautotallin tarpeessa, ei se mies ja lapsetkaan haittais..
taneli1
Viestit: 701
Liittynyt: 12 Touko 2006, 02:11
Paikkakunta: helsinki

helve

Viesti Kirjoittaja taneli1 »

jos nuo toteutuu etenkin ihanviimeksi mainitut ja alkaa kyllästymään valtaisaan itkemiseen on hyvä vinkki:tuttava perheen luona maunulassa kun vierailin ja olivat tuskastuneet kun 2 kpl riehui ja tajuton itku myrsky päällä tein näin.aloin ns itkemään kovalla äänellä ja huuto ja itku loppui kuin seinään ja kummatkin tenavat katteli silmät pyöreinä mua mutta olivat vanhemmat kiitollisia kun tuli kämppään hetkeksi ihan rauhallista :wink:
Tehro
Viestit: 1074
Liittynyt: 21 Loka 2004, 21:48
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Tehro »

lapset häkeltyy kun aikuinen toimii samoin kuin he :)
taneli1
Viestit: 701
Liittynyt: 12 Touko 2006, 02:11
Paikkakunta: helsinki

helvetti

Viesti Kirjoittaja taneli1 »

joo :wink: ja aika fiksuja loppujen lopuksi nekin tenavat ja vanhemmat oli ihmeissään kun aika henkeviä keskusteluja kävin 4v ja 5v vuotiaiden kanssa että miksi mua alkoi yhtä äkkiä niin hurjasti itkettämään ja yritin selittää parhaani mukaan, meni jo niin pitkälle touhu että yrittivät mulle ne muksut tyrkyttää kun kerta tulin niin hyvin niiden kanssa juttuun :wink: onneksi vm 77 tanelin hitsaukset ja soitto treenit vei niin paljon aikaa että ei ollut sijais vanhemmaksi mahkuja :wink:
Taunus-Sälli
Viestit: 1379
Liittynyt: 22 Kesä 2007, 00:56
Paikkakunta: viiala

Viesti Kirjoittaja Taunus-Sälli »

jos nyt ihan tarkkoja ollaan niin se vilkunrunkohan on kiinni yhdellä mutterilla juurikin sieltä lokarin sisäpuolelta eikä siinä ole maajohtoa ollenkaan vaan se maadottaa juurikin sen kiinnityspultin kautta ittensä...
Taunus 2.0 GX 82
Taunus 1.6 L 73 stw
Tomi
Viestit: 636
Liittynyt: 06 Syys 2007, 17:12
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: vittusaatanahelvettiperkelevittu!!!!

Viesti Kirjoittaja Tomi »

natuli kirjoitti:OOn niin kypsä!!!! nty ajattelin et noh yritän ainakin kokeilla josko menis leimasta läpi, mut mun etuvitunvilkku ei toimi ja aattelin et ihan helppo homma, et maavika, et avaan ja vähän rapsutan ja taas lähtee niinko toisella puolella kävi. NOH EI MENNYT silleen, yritin repiä ja ripoa ja perkele saatana vetää, eikä se saatanan paska lähde irti, nyt se on täynnä naarmuja ja maalit tippuu ku siinä hinkutteli. Eli mitä helvettiä tein väärin ku ei lähe se vilkku siitä irti,enkä puhu lasista joka on kahella ruuvilla kiinni, ne jopa osasin avata. helvetti helvetti!!!!!
Tuo olis pitäny olla näkemässä!! :lol: :lol:

Ollu varmasti kohtuullisen kuuma paisti :wink:
Mikä ei tapa se sattuu aivan saatanasti!

Taunus 2.0i -72
natuli
Viestit: 302
Liittynyt: 05 Loka 2004, 09:09
Paikkakunta: vantaa

Viesti Kirjoittaja natuli »

mut se toinen lähti irti ilman mitään..perkele..kuka tulee korjaa mun vilkun..??? vapaaehtoisia, näytän tissit =)
Vastaa Viestiin