Paljon voisi pyytää mun taunuksesta rahaa??

Sitä sun tätä muihin ryhmiin kuulumatonta. Tärkeät linkit ilmoitukseen LINKKEJÄ ja VINKKEJÄ tai kerro jos joku asia nyppii.
Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78

Avatar
ft79
Viestit: 2091
Liittynyt: 20 Huhti 2005, 16:42
Paikkakunta: urjala

Viesti Kirjoittaja ft79 »

Mois kirjoitti:
samiharju kirjoitti:kutoskoneella ja coupe.. jotain 2000-3500e välimaastossa, kunnosta ja varusteista riippuen..
Sanon, et 600 - 1500 :wink:
farkku taunuksen saat alle ton ja vaikka niitä keittön kaappeja vielä kaupan päälle :lol:
Taunuksella apiallle 2016 tai sitten -17.... tai joskus..
RSME
Viestit: 48
Liittynyt: 29 Heinä 2004, 08:03
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja RSME »

Rekisterissä oleva coupe kutoskoneella kuudellasadalla eurolla... Oottakaas kun annan osoitteen niin voitte alkaa noita tuomaan, ilmoitan sitten kun on tarpeeksi... 1500 ropsahtaa jos tyyppikilvestä löytyy YY
myllykoski
Viestit: 60
Liittynyt: 17 Heinä 2010, 00:00
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja myllykoski »

Asiaan kuulumattomasti mitäs tuo YY oikein sitten kertoo?
Pj
FTC Puheenjohtaja
Viestit: 1258
Liittynyt: 17 Heinä 2004, 17:06

Viesti Kirjoittaja Pj »

myllykoski kirjoitti:Asiaan kuulumattomasti mitäs tuo YY oikein sitten kertoo?
YY 2300 Cologne OHV V6 (eli 2.3 litrainen V6)
ja
NY 2000 Cologne OHV V6
#1
Taunus CoupeGT 2.8 '72
Taunus 4d 1.6GX '81 museo
Taunus 4d 2.0GX '82
AC Cobra V6
Tunturi super Sport `76 ;)
Pappa Tunturi `75 ;)
Avatar
taunusstyle
Viestit: 1432
Liittynyt: 02 Marras 2004, 05:03
Paikkakunta: rovaniemi

Viesti Kirjoittaja taunusstyle »

natuli kirjoitti:voih, mut eikö se sitten loppuelämää vituta ku se auto seisoo pihassa ja ruostuu silmissä ja sit loppujen lopuksi joutuu maksaa jollekin että vie sen pois.. kipinä niin kadoksissa kun voi olla.
ei se vituta mullaki on oma taunus ootellu jo kolme vuotta uutta inspiraatiota,tällä välin vaan pikku hiljaa hankkinu osia varastoon jos se inspiraatio siitä yltyis.multa ainakaan kukaan tuu hakeen tota taunusta pois ilmaseksi se on varma,piän sen ainaki sellasessa kunnossa ettei ihan heti maadu :wink:
ruoste! mitä mainioin ruuvilukite
myllykoski
Viestit: 60
Liittynyt: 17 Heinä 2010, 00:00
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja myllykoski »

Sitten pihassa on ilmeisesti "helmi"
Avatar
taunusstyle
Viestit: 1432
Liittynyt: 02 Marras 2004, 05:03
Paikkakunta: rovaniemi

Viesti Kirjoittaja taunusstyle »

myllykoski kirjoitti:Sitten pihassa on ilmeisesti "helmi"
no ei se mikään helmi ole mutta tullu omistettya se 15 vuotta kaks kertaa tehtyä uusiksi,ja oon mie sitä aika runsaalla kädellä kunnostanu ku oli ostettaessa täys romu paska.

niin ja oon mie vaikuttanu vuoden verran torniossaki taunuksen kans :lol:
ruoste! mitä mainioin ruuvilukite
RSME
Viestit: 48
Liittynyt: 29 Heinä 2004, 08:03
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja RSME »

myllykoski kirjoitti:Sitten pihassa on ilmeisesti "helmi"
Vai tarkoittaako myllykoski mahdollisesti että Torniossa on pihalla "helmi" YY koodilla...?
RSME
Viestit: 48
Liittynyt: 29 Heinä 2004, 08:03
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja RSME »

taunusstyle kirjoitti:
natuli kirjoitti:voih, mut eikö se sitten loppuelämää vituta ku se auto seisoo pihassa ja ruostuu silmissä ja sit loppujen lopuksi joutuu maksaa jollekin että vie sen pois.. kipinä niin kadoksissa kun voi olla.
ei se vituta mullaki on oma taunus ootellu jo kolme vuotta uutta inspiraatiota,tällä välin vaan pikku hiljaa hankkinu osia varastoon jos se inspiraatio siitä yltyis.multa ainakaan kukaan tuu hakeen tota taunusta pois ilmaseksi se on varma,piän sen ainaki sellasessa kunnossa ettei ihan heti maadu :wink:
Ja jottei mennä ihan offtopiciin niin coupe on mullakin seisonnassa, odottelemassa kohta kymmenettä vuotta pyhää kolminaisuutta aika-motivaatio-raha, noista yhden ollessa aina kateissa. Silti tallista lähtee ensin muut omat, sitten varastetut ja tarvittaessa vielä kaverinkin laitteet ennen coupea, "sit joskus..."

Jotkut arvostelkoot aikaansaamattomuutta, mutta frankly I don´t give a ***
Avatar
taunusstyle
Viestit: 1432
Liittynyt: 02 Marras 2004, 05:03
Paikkakunta: rovaniemi

Viesti Kirjoittaja taunusstyle »

RSME kirjoitti:
myllykoski kirjoitti:Sitten pihassa on ilmeisesti "helmi"
Vai tarkoittaako myllykoski mahdollisesti että Torniossa on pihalla "helmi" YY koodilla...?
ja sitähän minä en voi tietää sattu vaan mun hommaan sopivasti
ruoste! mitä mainioin ruuvilukite
taneli1
Viestit: 701
Liittynyt: 12 Touko 2006, 02:11
Paikkakunta: helsinki

hinta

Viesti Kirjoittaja taneli1 »

yksi vaihto ehto olisi se että tekee niinkuin mä.. aina olen luvannut ostaa takaisin jos olen auton, rummut ,kitaran .pa kamat ,nahka rotsin tai mitä tahansa olenkin myynyt :shock: nyt onneksi pupu konttorissa turvassa 2 skittaa, basso,ja styrkkari niitä ei tartte ihan samaan hintaan onneksi ostaa takaisin kun mitä maksoivat aikoinaan... onneksi :wink: hyvä esimerkki kun erehdyin myymään isolla rahalla tehdyn viri koneen erikseen niin sitten piti ostaa myos se auto mihin oli se laitettu kun halusin koneen takaisin eikä ihan halpa paketti ollut se
Tehro
Viestit: 1074
Liittynyt: 21 Loka 2004, 21:48
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Tehro »

nIIn tai sit vie auton jonnekin seisomaan ja kun kipinä löytyy niin tadaa se on siinä kuten mertarantakin asian olmaisisi
Luhtis
Viestit: 1054
Liittynyt: 06 Helmi 2010, 00:12

Viesti Kirjoittaja Luhtis »

Eipä se siinä pihalla taida juuri leipää pyytää. Tai missä sitten seisookin, ellei sitten tallipaikkaa sille vuokraa. Nyt jos myyt sen niin sitten kun vuoden parin päästä haluat sen takasin, uus omistaja ei myykään, ja ostat jonkun samanmallisen ja petyt raskaasti kun ei se olekaan se sama auto.. nää on kaikki yksilöitä ja mä ainaki jollain tavalla tunnun kiintyvän joihinki autoihin vaikka ne oliski järjellä ajateltuna ihan paskoja =D
natuli
Viestit: 302
Liittynyt: 05 Loka 2004, 09:09
Paikkakunta: vantaa

Viesti Kirjoittaja natuli »

Missäköhän helvetissä te asutte kun voi kymmenn vuotta seisottaa autoa pihalla??????? enkä mä nyt hyvää autoo pilaa seisottamalla vuos tolkulla ulkona..
Avatar
ft79
Viestit: 2091
Liittynyt: 20 Huhti 2005, 16:42
Paikkakunta: urjala

Viesti Kirjoittaja ft79 »

natuli kirjoitti:Missäköhän helvetissä te asutte kun voi kymmenn vuotta seisottaa autoa pihalla??????? enkä mä nyt hyvää autoo pilaa seisottamalla vuos tolkulla ulkona..
kehä kolmosen ulkopuolella... siellä suomessa.. :lol: :lol:
ja uloshan autot on tehty..
Taunuksella apiallle 2016 tai sitten -17.... tai joskus..
Vastaa Viestiin