Paljon voisi pyytää mun taunuksesta rahaa??

Sitä sun tätä muihin ryhmiin kuulumatonta. Tärkeät linkit ilmoitukseen LINKKEJÄ ja VINKKEJÄ tai kerro jos joku asia nyppii.
Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78

natuli
Viestit: 302
Liittynyt: 05 Loka 2004, 09:09
Paikkakunta: vantaa

Viesti Kirjoittaja natuli »

se olikin mun pointti, yrittäkääpä täällä parkkiruudussa autoa säilöä vähääkään pidempään, niin johan on kaikkai mummot, parkkipaikattomat, hallituksen jäsenet ja talonmiehet vaatimassa auton poistamista.
Avatar
ft79
Viestit: 2091
Liittynyt: 20 Huhti 2005, 16:42
Paikkakunta: urjala

Viesti Kirjoittaja ft79 »

köske niitten poistaa ittensä.. :lol:
eikös jostain sais edullisesti säilytys tilaa autolle..
Taunuksella apiallle 2016 tai sitten -17.... tai joskus..
natuli
Viestit: 302
Liittynyt: 05 Loka 2004, 09:09
Paikkakunta: vantaa

Viesti Kirjoittaja natuli »

Edullinen ja säilytystilaa autolle ei kulje käsikädessä, koska mun mielestä esim 50e/kk 10 vuotta ei oel edullista =)
natuli
Viestit: 302
Liittynyt: 05 Loka 2004, 09:09
Paikkakunta: vantaa

Viesti Kirjoittaja natuli »

Ja nty lähden repiin uudestaan sityä perkeleen vilkkua, jos sielä on mutterit, niin en saa sitä sit koska, pitää nostaa auto ilmaan ja repia sit ne lokarit jotenkin, ja sit nekin varmaan hajoo.. pöh ja pah..
Avatar
ft79
Viestit: 2091
Liittynyt: 20 Huhti 2005, 16:42
Paikkakunta: urjala

Viesti Kirjoittaja ft79 »

jos sais 50€/kk niin laittaisin koko tontin autoja täyteen..
vaikka katon allekkin.. :shock: :shock:
Taunuksella apiallle 2016 tai sitten -17.... tai joskus..
natuli
Viestit: 302
Liittynyt: 05 Loka 2004, 09:09
Paikkakunta: vantaa

Viesti Kirjoittaja natuli »

hahaa. noh, en tie katotaan kuin käy. mut ei se voi mennä leimasta läpi, ku viimeksikin se sitä pohjaa ihan hulluna hakkas ja sano vaan et ens vuodeks pitäs vähän hitsailla.. ja sit sitä edellisenä, ne käski vaihtaa jonkun, mut en ikinä muista minkä, liitten siis johonkin tyyliin pallonivel, raidetangonpää...joku mut en muista mikä, mtu silti meni..nyt ei oo vilkkuakaan, ja sit ne tiivisteestä ja ovipahvin puuttumisesta sano..noh..=)
myllykoski
Viestit: 60
Liittynyt: 17 Heinä 2010, 00:00
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja myllykoski »

taunusstyle kirjoitti:
RSME kirjoitti:
myllykoski kirjoitti:Sitten pihassa on ilmeisesti "helmi"
Vai tarkoittaako myllykoski mahdollisesti että Torniossa on pihalla "helmi" YY koodilla...?
ja sitähän minä en voi tietää sattu vaan mun hommaan sopivasti
siellähän kilvessä oli YY... Eli kyseessä on joku harvinainen malli ja täten pyynti myytäessä voi olla korkeampi? Vai häh?
Luhtis
Viestit: 1054
Liittynyt: 06 Helmi 2010, 00:12

Viesti Kirjoittaja Luhtis »

Melko turhaa edes haaveilla tallipaikasta alle 100e/kk hinnalla täällä Hellsingissä.. Siksipä minunkin "säilytyspaikka" on joko työpaikan piha, tai sit viereisen talon takana oleva 24h ilmainen parkkialue, viimeksi kun siellä autoa pidin niin kävin tyyliin viikon välein siirtämässä eri ruutuun vaan sen :)
Omassa parkkiruudussakin seisoi yksi auto monta kuukautta, kerran joku kysy että maksanko mä siit ruudust, sanoin että joo, ni tää tokas että eipä sitten mitään. En kyl tiedä kuka se oli mutta kuitenkin.
Tehro
Viestit: 1074
Liittynyt: 21 Loka 2004, 21:48
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Tehro »

Aijai maalla on niin mukavaa :) ja anteeksi
Samu
Viestit: 2082
Liittynyt: 06 Elo 2010, 00:32
Paikkakunta: Mynämäki

Viesti Kirjoittaja Samu »

niinpä tehro...hyvä on olla kun löytyy 2 varsinaista autotallia, konehalli viidellä loosilla ja pari muuta vajaa mihin tunkea tavaraa :lol: ja silti on vanha hiace ulkona mätänemässä :shock:
Ford Taunus 1.6 GX -82 farkku
Ford Taunus 2.9 v6 -77
Ford Taunus 2D 2.0 -75
Ford Taunus 4D GXL 2.6 v6 -74
Ford Taunus 2D GXL 2.0 v6 -72
Tunturi Super Sport -83
Tunturi Start -73
Fordson Super Major -61
Ford Cortina 1.6 deluxe -68
Ford Anglia 309E van -61
Tehro
Viestit: 1074
Liittynyt: 21 Loka 2004, 21:48
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Tehro »

niinpä niin talleissa helmet ja ulkona kaikkea sontoa
Avatar
henu
Viestit: 1352
Liittynyt: 02 Helmi 2005, 17:25
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja henu »

On teillä aika hinnat sielä etelässä, täällä sai parhaillaan 40 € talvi pitää autoo lämpimässä tilassa 3 kerrosta maan alla.
Nykyään se taitaa olla jotain 60€ talvessa.
natuli
Viestit: 302
Liittynyt: 05 Loka 2004, 09:09
Paikkakunta: vantaa

Viesti Kirjoittaja natuli »

Jos nyt en saa tota myytyä ja sillaan niin mä maksan 65e/kk väh 5kk. Ja olen noissa hinnoissa sitä pitänyt viimeset 8 talvee väh sen 5kk per vuosi tallissa, voidaan siitä laskee paljon on siihen mennyt rahaa tässä vuosien aikana..go helsinki!!
Samu
Viestit: 2082
Liittynyt: 06 Elo 2010, 00:32
Paikkakunta: Mynämäki

Viesti Kirjoittaja Samu »

tavaraa löytyy juu...60-luvun kupla, ford P100, toyota landrover, kadet -73 (kaverin tosin), 80-luvun avolava hiace, leiponut ja paskottu micra, mällätty 80-luvun kadet, pari sammaloitunutta mossea ilman tekniikkaa, pari moottoria vajassa ja harraste audi. plus käyttöautot mondeo, taunus ja uudempi hiace :lol: että kyyllähän niitä ihan kiitettävästi on :lol: ja siihen päälle vielä noi 4 tunturia + maatalouskoneet :D
Ford Taunus 1.6 GX -82 farkku
Ford Taunus 2.9 v6 -77
Ford Taunus 2D 2.0 -75
Ford Taunus 4D GXL 2.6 v6 -74
Ford Taunus 2D GXL 2.0 v6 -72
Tunturi Super Sport -83
Tunturi Start -73
Fordson Super Major -61
Ford Cortina 1.6 deluxe -68
Ford Anglia 309E van -61
Luhtis
Viestit: 1054
Liittynyt: 06 Helmi 2010, 00:12

Viesti Kirjoittaja Luhtis »

kysyntä ylittää tarjonnan niin niiden joilla on tilaa tarjota, voivat pyytää siitä ihan mitä tahtovat ja joku sen aina ottaa.

ihan sama homma bändikämppien kanssa. 20 neliön pahviseinäsestä kopperosta jossain homeisessa kellarissa saa pulittaa helposti 300e kk. ja vieressä yleensä toinen kämppä sen pahviseinän takana niin yritä siinä soittaa kun metakka kuuluu ihan yhtä lujaa ku soittaisivat samassa huoneessa..

sairasta mutta niin se vaan täälä menee.
Vastaa Viestiin