Sitä sun tätä muihin ryhmiin kuulumatonta. Tärkeät linkit ilmoitukseen LINKKEJÄ ja VINKKEJÄ tai kerro jos joku asia nyppii.
Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.
Tuli sitten heitettyä yhteensä n. 1800km vajaassa kahdessa viikossa. Ekat 300 km oli lupaavia, mitä nyt jarrut vähä kitisi. Seuraavana päivänä alkoi nykiminen ja outo sirinä?! No sirinän paikallistin kaasarin magneettiventtiiliin. Sen jälkeen jarrujen kitinä paheni ja nykiminen lisääntyi. Sytkää myöhemmäks ja oireet väheni nykimisen osalta. No sit hain siskolle kärryn kanssa sängyn 100 kilsan päästä ja sen jälkeen alkoi vaihteella jarruttaessa kuulua metallista kirskuntaa ja jarrua painaessa koko auto jurisi aika miehekkäästi?! No tänään lähdin kuitenki kotimatkalle (600km) ja jurina loppui, mutta jarrujen kitinä vain paheni, kunnes loppui lähes kokonaan n, 150 km ennen kotia. Nyt taasen tuntuu hirvittävää tärinää aina kun nostaa kytkintä vaihteen ollessa päällä?! Oisko kytkin sökönä?!
juu ei ne kilometrit mitään itellä tulee joka päivä jo työmatkoja puoltoist sataa kilsaa. tän kesän aikana tullu noin 18000 kilsaa ja hyvinhän toi tuntuu pelittävän mitä nyt pieniä, kuten tarvike pallön hajoamista ja sen sellaista.
Minäkin ajoin sentään omallani 600km Rovaniemeltä Jalasjärvelle, eikä ollut mitään vikaa. Ja tämä siis ostopäivänä kun ajoin auton kotiin. Öljyäkään ei ole kulunut vielä yhtään.
Itsellä tarkoitus lähteä Taunuksella ens kuun alussa porista pudasjärvelle, henkisesti olen valmistautunut asiaan pidemmän aikaa. Pitää mennä morjestamaan setä-miestä joka on ollu ikänsä "Taunusmies" Matka tulee olemaan pitkä ja kova ääninen, tankatakin pitää ja monesti..huooooh
jos laitteet hajoo se on niiden heikkoutta...
Taunus 78 Cosworth BOA