Pääkaupunkiseudun taunustelijat! Kuka tulee antaa tuomion?

Sitä sun tätä muihin ryhmiin kuulumatonta. Tärkeät linkit ilmoitukseen LINKKEJÄ ja VINKKEJÄ tai kerro jos joku asia nyppii.
Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78

natuli
Viestit: 302
Liittynyt: 05 Loka 2004, 09:09
Paikkakunta: vantaa

Pääkaupunkiseudun taunustelijat! Kuka tulee antaa tuomion?

Viesti Kirjoittaja natuli »

Elikkäs pelikkäs, mun autoni pieneni vetelee viimesiään, vikana perä, laatikko tai kardaani tai kaikki kolme tai kaksi.. NOh kuitenkin niin joo, joku niistä hetkenä minä hyvänsä mut varmana jättää ja pettää ja sit löytyy liekitetty coupe tien poskesta (ei kai =)) 25km ajaminenkin jänskättää ihan kamalasti, ei oo tullut cruisingeissa käytyä, ei missään, ajettu vaan pakollisia ajoja. Se ruostuukin silmissä ja lahoo muutenkin. NOh kone toimii ja siihen luotan =) Huomenna sit tuun kertoo kuinka kone hajos..(karma).
Tehro
Viestit: 1074
Liittynyt: 21 Loka 2004, 21:48
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Tehro »

Kai tähänki ois voinu vastata jotain kaksmielistä, mut nyt ei pysty liikutaan niin vakavien asioiden äärellä.
Avatar
Mois
Viestit: 7871
Liittynyt: 28 Heinä 2004, 19:47
Paikkakunta: Suur-Kouvolan laitamilla
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mois »

Kyl se kestää. Mun ex-Mustangis oli kaikki ihan paskana vuosia sitten, mut vielä se kulkee ihan samassa kunnossa, ei kannata ottaa stressiä, ellet aja 20 tuhatta vuodessa sillä Tanella?
Taunus 2D 2.0 OHC -77
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
Avatar
teroniusmonk
Viestit: 1167
Liittynyt: 11 Loka 2006, 20:26
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja teroniusmonk »

No just yks päivä ajelin siitä ohi, että voin kyllä tulla joskus sitä väijymään jos oot kotosalla.
natuli
Viestit: 302
Liittynyt: 05 Loka 2004, 09:09
Paikkakunta: vantaa

Viesti Kirjoittaja natuli »

ai voit???? noh en kyl oo kotona vähään aikaan, mut kuitenkin sit kun olen taas niin tule ihmeessä =)
Avatar
TaunusTomi
Viestit: 953
Liittynyt: 02 Elo 2004, 22:43
Paikkakunta: Noormarkku

Viesti Kirjoittaja TaunusTomi »

OOOh, ei näkyny natulia valkeekoskella?????????????????????? miksi miksi miksi
jos laitteet hajoo se on niiden heikkoutta...
Taunus 78 Cosworth BOA
RSME
Viestit: 48
Liittynyt: 29 Heinä 2004, 08:03
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja RSME »

Natuli, jos on Taunus vaille tonttia jossa perän, laatikon, kardaanin tai vaikka kaikki kolme voisi raapia irti diagnoosia varten niin ota yhteyksiä, perä-Espoon laboratoriossa olis tilaa. Vai oliko kenties jotain tekosyitä miksi Taunukselle ei hellyyttä saisi antaa... ? :)
natuli
Viestit: 302
Liittynyt: 05 Loka 2004, 09:09
Paikkakunta: vantaa

Viesti Kirjoittaja natuli »

Nyt tekis lähinnä mieli antaa sille lekaa ja dynamiittia. Mut kuten sanoin, meen kokeileen sitä katsastusta..
Vastaa Viestiin