Mikä korpee eniten liikenteessä?

Sitä sun tätä muihin ryhmiin kuulumatonta. Tärkeät linkit ilmoitukseen LINKKEJÄ ja VINKKEJÄ tai kerro jos joku asia nyppii.
Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78

heka
Viestit: 312
Liittynyt: 16 Joulu 2004, 23:20
Paikkakunta: pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja heka »

Lähes kaikkiin noihin edellä mainittuihin vitutuksen aiheuttajiin auttaa jos on voimaa käytössä 300-500hp, toki järjen kanssa sitäkin pitää käyttää ja poliiseja ei aina voi välttää :? Kylläpä ne kaupungissa säheltävät ilmaston parantajat välillä häirittee eko ajelutyylillään.
taunus coupe datsun powered vaiheessa..
Ex, sierra cosworth 88
Bmw 328 -97 käyttö vessa
Polaris Fusion 600 Pommikone
Avatar
PimpBot9000
Viestit: 322
Liittynyt: 19 Touko 2008, 21:40
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja PimpBot9000 »

Tehro kirjoitti:Raskas liikenne otettu huomioon ohituskaistoissa ku niillä saattaa meno äityä varsin hikiseks tiukas mäessä. ni ei synny suurta jonoa taakse ku pääsee ohi.
Tämäkin tuli selväksi. Asiaa miettinyt jo muutaman vuoden!
Tomi
Viestit: 636
Liittynyt: 06 Syys 2007, 17:12
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Tomi »

Se ainakin tuntuu vituttavan ihmisiä,kun moottoritiellä vetää 120 lasissa asuntovaunu perässä niitten satasen körötteliöiden ohi :D
Mikä ei tapa se sattuu aivan saatanasti!

Taunus 2.0i -72
Tehro
Viestit: 1074
Liittynyt: 21 Loka 2004, 21:48
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Tehro »

Kai se on taunus jolla vedät?
Tomi
Viestit: 636
Liittynyt: 06 Syys 2007, 17:12
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Tomi »

Tehro kirjoitti:Kai se on taunus jolla vedät?
Juu,ei ole Taunus :D Se olis liikaa jo Hannu Karpollekkin,menis kylmäsavuporot väärään kurkkuun ja tipahtas karvalakki silmille...

Eemeli-Mersu ja melkein 7metrin vaunu...
Mikä ei tapa se sattuu aivan saatanasti!

Taunus 2.0i -72
natuli
Viestit: 302
Liittynyt: 05 Loka 2004, 09:09
Paikkakunta: vantaa

Viesti Kirjoittaja natuli »

Mikä ei korpisi!! Kaikki mahdollinen.

-Sellaiset paska-aivot jotka ajaa mun edessä kiihdytyskaistalla ja rampilla, 20km/h ja liittyvät isolle tiellekin sillä nopeudella ja sit vasta painavat kaasua ja mä jään kuorma-autolla siihen sit kiihtymäään vähän hitaammin.

-sellaiset käpypäät, jotka tulevat kiihdytyskaistalta mun eteen 80km/h tielle sitä 20km/h ja kun mä oon joutunut jarruttaan ja vauhti tippunut, niin sit ne kiihdyttää ja on osaavinaan ajaa.

-sit sellaset ituperkeleet jotka eka hirveellä vaivalla tulee siihen eteen kauheeta kyytiä ja sit niillä ei olekaan kiire ja kun mä yritän ohittaa (vakionopeuden säädin koko ajan päällä ja nopeus siis VAKIO) juuri sitä eteen tullutta, se kiihdyttää just sen verran etten pääse ohi ja kun menen taakse takaisin, nopeus tippuu taas ja kun yritän taas ohi niin kiihdytys ja taas taakse ja hidastus, sitten kun tämä on käyty läpi sellsen neljä kertaa ja mulla on mennyt kuppi nurin ja alan sit jo siinä puskurissa oleen aika lähellä ja tekis mieli suistaa se ojaan. Noh sit läheneekin mun liittymä ja vähän ajan kuluttua soi työpuhelin ja siellä on tämä apina joka on soittanut mun pomolle ja saanut numeron kertoo kuinka on soittanut poliisille ja saan sakot liikenteen vaarantamisesta. Siinä yritän sit olla kurkku suorana huutamatta, että se sen liikenteen vaarantaa, ottaen huomioon, että mulla tosiaan oli koko ajan vakionopeuden säädin päällä, siihen tämä tokaisee, että ei kehä ykkösellä voi ajaa sellaisen kanssa.

- sit yks mitkä ottaa kovin nuppiin on ihmisryhmä jolla ei ole mitään kunnioitusta tietöiden kohdalla vallitseviä nopeusrajoituksia kohtaa, kyllähän muakin siellä vituttaa välillä sitä 50km/h suorilla mennä, mut niin se on, ei ku nää tulee sieltä sitä 90km/h niinku aina ennenki. Ihmiset kuitenkin henkensä uhalla siellä rakentaa parempi teitä meille autoilijoille, eikä edes voi sitä kunnioittaa.

- Keskustassa bussikaistalla ajavat kaikki ajoneuvot jotka menee alinopeutta, kun siis siellä manskullakin saa päivisin kuorkeilla ja pakuilla ajaa bussikaistoja, sit siihen eteen tulee joku vanha ukko pakullaan ajeleen 40km/h, se ottaa nuppiin, varsinkin ku sit vieressä aina tökkii jostain syystä samaan aikaan.

- ihmiset jotka ei uskalla/osaa/kykene erikoistilanteiden aikana kääntämään autonsa rattia sen verran, että vaikka ajaisi sen 40cm keskiviivan päällä jos edessä esim kääntyy auto..ei kun pitää pysähtyä.

- jalankulkijat jotka kävelee alle, kun esim peruttaa jostain työmaalta/porttikongista pois, samaten autoilijat jotka ajaa siitä takaa vaikka on jo osittain ite tiellä, mut ei kuitenkaan näe tuleeko sieltä ketään.

-mopopojat jotka roikkuvat 50km alueella puskurissa, ja vielä pahempaa esim 30-40 alueella menevät ohi.

- JOO ja sellaset idioottiparsakaalit joiden ajonopeudessa ei ole mitään logiikkaa, siis että 50 alueella mennään 60. 60 alueella 40, sit 70 alueella 90 ja 80 alueella 70 ja sit tulee hetkeks 100 nopeus niin siinä sit 80 ja sit ku tulee taas 80 niin sit 120. Mä oon joskus ajanut tampereen titä pakulla kohti helsinkiä vauhtia se 105-110km/h ja 40km aikana ohitin yhen saman äijän autonsa kanssa siis varmaan 4 kertaa, ku sen vauhti oli ja meni miten sattu. Sama juttu oli yhen naisen kanssa toiseen suuntaan ajoin pakulla sen 105-110km/h (ei vakkaria valitettavasti) ja ohitin sen naisen lukemattomia kertoja, se meni pää piirteittäin niin, että ainaku se nainen ohitti rekkoja, sen vauhti nousi johonkin minne lie, se meni täysii ohi, ja sit ku se oli oikeella kaistalla sen vauhti hiipu niin et sain sen kiinni ja menin ohi, ja sit jossain vaiheessa taas se tuli ja sama juttu.


Jos jatkan poliisit hakee multa kortin =)
Tehro
Viestit: 1074
Liittynyt: 21 Loka 2004, 21:48
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Tehro »

Onneks tää helpottaa kun saa purkaa sydäntään ymmärtävien ihmisten kanssa.
Tehro
Viestit: 1074
Liittynyt: 21 Loka 2004, 21:48
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Tehro »

Tää kyl oikeesti vaan huvittaa tyyppi ohittaa koko jonon välillä vähän kiperemmissä ja välillä iisimmissä paikoissa. Muu jono etenee jono muodostelmassa ja kappas ohittelija pysähtyy valoihin. Tuttu taunus rinnallaan ja siitäkös ohittelijan autossa syntyy apukuljettajan paikalla toru eli vaimon paikalta hirveä räpätys. Kuten jo aiemminkin mainitsin niin en pysty lähtemään hirviän hitaasti liikkeelle. Ja sinne se jäi.

Kyllä oli mulla hauskaa noh tämä opettavainen kertomus sattui vt 12 jossa on useampi kaista hollolan kohdalla.
Tehro
Viestit: 1074
Liittynyt: 21 Loka 2004, 21:48
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Tehro »

aijai kyl tänään oli taas liikenteessä kivaa.
Tehro
Viestit: 1074
Liittynyt: 21 Loka 2004, 21:48
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Tehro »

Vau näin eilen historiallisen paljon pysäköinti säätöä firman pihassa, en tienny et se ois noin vaikeeta :)
Tehro
Viestit: 1074
Liittynyt: 21 Loka 2004, 21:48
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Tehro »

Näköhavaintoihin perustuen eilen huomasin joka toisen auton unohtavan vilkuttaa kääntyessään pysäköinti paikalle, mielenkiintoista. Ja outo huomio oli että autot saadaan vahingossa pysäköityä paljon pienempään tilaan kuin oikein yrittämällä.
Ei taidolla, ei tiedolla vaan tunteella
Tehro
Viestit: 1074
Liittynyt: 21 Loka 2004, 21:48
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Tehro »

Hassua kuinka vaikeaa voi olla kaivaa takalamppuja esiin autoista, ja sit löydään heti sumarit pääle kun tulee jotain alas taivaalta vaikka näkyis ihan hyvin jos ois jaksanu putsata ne lamput.
Ei taidolla, ei tiedolla vaan tunteella
Avatar
zmuli
Viestit: 663
Liittynyt: 12 Marras 2010, 19:32
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja zmuli »

Talvi + suomalaisten ajokulttuuri = alinopeutta jokapaikassa, vaikka sää sallisi rajoituksen mukaisenkin vauhdin. Että osaa risoa, jumapliuti! Monella kyllä menee hermot nopeasti jos annat painetta takaluukkuun tai vilkauttaa valoja, sitten lähdetään kaahaamaan ylinopeutta karkuun. Mikä järki siinäkään on? :D

On tää suomi mahtava maa! Ja suomalaiset viel mahtavampia!
-Pori Connection-
Samu
Viestit: 2082
Liittynyt: 06 Elo 2010, 00:32
Paikkakunta: Mynämäki

Viesti Kirjoittaja Samu »

no joo rupee vituttaa ne ihmiset jotka ei osaa sitä vilkkua käyttää kun vasta joku metri ennen risteystä tai ei ollenkaan. ja zmuli saattais pitää minun ajotaidoistani kun ei aina edes jarrut toimi ja joskus jaa risteystä ylittäessä pari hassua metriä väliä sivulta tulevaan :lol:
Ford Taunus 1.6 GX -82 farkku
Ford Taunus 2.9 v6 -77
Ford Taunus 2D 2.0 -75
Ford Taunus 4D GXL 2.6 v6 -74
Ford Taunus 2D GXL 2.0 v6 -72
Tunturi Super Sport -83
Tunturi Start -73
Fordson Super Major -61
Ford Cortina 1.6 deluxe -68
Ford Anglia 309E van -61
Avatar
vtormane
Viestit: 657
Liittynyt: 23 Helmi 2008, 01:22
Paikkakunta: Kuusamo

Viesti Kirjoittaja vtormane »

lähes kaikki ajaa ylinopeutta, vilkkua käytetään harvoin, jalankulkijoille annetaan tietä helvetin hyvin, ihmiset huitoo hirveesti, jos ajaa yli 120kmh niin auto lähtee valtiolle, teinit ei kaahaa, autoilijat antaa hyvin tietä muille autoilijoille, pimeällä pitää olla tarkkana kun kaikilla ei oo valot päällä, motoristit etuilee aina jonoissa ja liikennevaloissa, polkupyörällä saa ajaa punaista päin, poliisit valvoo liikennettä vain kiertoliittymissä, autot on lommoja täynnä, liikenne sujuu jos nyt ei sata niin ainakin kymmenen kertaa sujuvammin kuin suomessa. tää siis espanjassa. niin ja moottoriteillä saa ajaa lujaakin.
Capri -77 2.0
Firebird -69
Vastaa Viestiin