Lähetetty: 02 Helmi 2013, 09:31
Ennen vanhaan pienoismalliharrastajat teki valumuotteja silikonista, osan irrottaminen sieltä on helpompaa kun muotti joustaa. Ongelmana oli kuulemma myös, että hartsiin jää tosi helposti ilmakuplia.
Ford Taunus I-III Club Finland Keskustelupalsta
https://www.taunusfinland.com/keskustelu/
https://www.taunusfinland.com/keskustelu/viewtopic.php?f=5&t=9226
Orkkikset ovat yleensä aina läpivärjättyjä, mutta onko tarvikeosien kohdalla sama homma jos niitä on tehty? Varsinkin italian-poikien tekemissä osissa toi joskus pätee, on testattu Kadett B ja Rekord C/Commo A tarvikelaseilla, ei jäänyt kuin läpinäkyvät lasit kun kaikki väri lähti huolellisessa pesussa...Mois kirjoitti:Läpivärjätty, ei onnaa!taunusti kirjoitti:eikö niistä värillisistä saa niitä värejä pois jossai myrkyssä uittamalla?
MK1 vilkun sekä takalampunlaseist lähtee värit pois. Ne on ainoostaan sisäpuolelta värjätyt.taunus 78 kirjoitti:Se on muuten kumma että mk1 ja 3 takavalot haalistuu ja mk2 ei.
Ja eikös mk1 vilkuista lähde värit kans?
Mul oli yks kirkas MK2 vilkunlasi jossa on Fordin logo, joten kyl niit on jossain mallissa ollu.Sumu kirjoitti:Hokasin muuten eilisestä Bondista että Taunus jolla ajettiin Bondia takaa, oli kirkkaat etuvilkut.
Onko joissain Ghia-malleissa ollut tuollaiset uutena joissain maissa?
Näytti että leffan autossa oli ruskea kojelaudan päällinen, joten arvelisin että Fordilta antaneet leffaan parhaan mallin hätyyttelemään Lotusta
Ranskassa ainakin ollut kirkkaita vilkkuja uutena.Sumu kirjoitti:Hokasin muuten eilisestä Bondista että Taunus jolla ajettiin Bondia takaa, oli kirkkaat etuvilkut.
Onko joissain Ghia-malleissa ollut tuollaiset uutena joissain maissa?
Näytti että leffan autossa oli ruskea kojelaudan päällinen, joten arvelisin että Fordilta antaneet leffaan parhaan mallin hätyyttelemään Lotusta