Classic Motorshow

Sitä sun tätä muihin ryhmiin kuulumatonta. Tärkeät linkit ilmoitukseen LINKKEJÄ ja VINKKEJÄ tai kerro jos joku asia nyppii.
Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78

Avatar
RumaUgly
Viestit: 155
Liittynyt: 26 Syys 2009, 10:58
Paikkakunta: Vantaa

Classic

Viesti Kirjoittaja RumaUgly »

Tänään oltiin aamulla tanella paikalla. Näkyi siellä muutama muukin tanella liikkeellä. Nähtävää oli. Nyt saunaan ja muutama kalja naamaan.
Ford Taunus 1,6 4d 1975 MR
Triumph Herald 1200 convertible 1967


Kauneus on katoavaista mutta rumuus pysyy
Avatar
arska82
Viestit: 110
Liittynyt: 26 Elo 2008, 19:39

Viesti Kirjoittaja arska82 »

Bongasinki RumaUglyn taunuksen siinä parkkiksella. Ja fotoki jäi talteen! :wink:
Avatar
RumaUgly
Viestit: 155
Liittynyt: 26 Syys 2009, 10:58
Paikkakunta: Vantaa

Classic

Viesti Kirjoittaja RumaUgly »

Mahtavaa :D . Aika vähän taneja siellä oli. Yhden coupen näin ja pari uudempaa. Metrisiä sitten oli muutamia.
Näitkö mun hienon 80-lätkän takaikkunassa :D . Oli pakko laittaa se sinne kun äiti löysi sen jostain kätköistään. Sama lätkä oli mun ensimmäisessä autossa joka oli yllättäen keltainen vuoden 1975 Taunus :)
Ford Taunus 1,6 4d 1975 MR
Triumph Herald 1200 convertible 1967


Kauneus on katoavaista mutta rumuus pysyy
Avatar
arska82
Viestit: 110
Liittynyt: 26 Elo 2008, 19:39

Viesti Kirjoittaja arska82 »

Tais siinä lätkä olla! :D Mun kärry oli siinä samalla parkkiksella ku sinun, se ruskee kolmoskoppanen. Hieno kärry sulla! :D
Avatar
RUMPALI74
Viestit: 185
Liittynyt: 09 Tammi 2010, 11:16
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja RUMPALI74 »

Mä taas bongasin teidät oltiin siin samal parkkiksella. Mul oli se ruma ruskee 2-koppanen siin aidan vieressä.
Liika on liika , mut kohtuus on liian vähän.
Kalanen
Viestit: 5
Liittynyt: 05 Loka 2009, 20:44
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Kalanen »

Me oltiin tänään liikkeellä Motorshow:ssa. Sininen vinyylikattonen -75 GXL. Ainoastaan yksi tane näky meidän lisäksi.
Avatar
Mois
Viestit: 7871
Liittynyt: 28 Heinä 2004, 19:47
Paikkakunta: Suur-Kouvolan laitamilla
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mois »

Jäi käymättä, kun Suomi hävis Tanskalle "ääshokissa" 4 - 1, niin alko vituttaa niin paljo et läksin velipojalle ryyppäämään ja klo 6 kävelin sielt vasta kotiin...
Taunus 2D 2.0 OHC -77
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
gepardi
Viestit: 926
Liittynyt: 15 Loka 2004, 01:11
Paikkakunta: Kuhmo

Viesti Kirjoittaja gepardi »

Mois kirjoitti:Jäi käymättä, kun Suomi hävis Tanskalle "ääshokissa" 4 - 1, niin alko vituttaa niin paljo et läksin velipojalle ryyppäämään ja klo 6 kävelin sielt vasta kotiin...
Mulla on huomenna viimeinen tyopäivä. Taitaa tulla kesäloman aloittajaiset :mrgreen:
TuohkaRacing
Viestit: 76
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 14:20
Paikkakunta: Hollola/Miekkiö

Viesti Kirjoittaja TuohkaRacing »

jäi käymättä, en kyllä tiedä miksi :roll:
Ford Taunus 1.6 2d -75 (projekti)
Ford sierra 2.0 TIC -87 (projekti)
MB 300e 24v -89 (projekti)
MB 300sel -88 (käyttis)
VW Vento 1.8 CL -96 (varakäyttis)
xltuhnus
Viestit: 40
Liittynyt: 05 Touko 2009, 21:37

Viesti Kirjoittaja xltuhnus »

Tuli pyörähdettyä tänään ei kylläkään taunuksella mutta foordilla kuitenkin. Enemmän ja vähemmän kiiltävää rautaa oli esillä. Yhden ykkös koppasen taunuksen bongasin harraste parkissa neljän aikoihin muistaakseni rek. loppu-osa oli-244 mieto sinin vaikko vihreä oli väritykseltään. Pitäis ottaa kuva kun ei koskaan muista mitä näkee...
Siinä kierrellessä huomasi että on opel-clubia, capri-clubia, lada-clubia.... mutta ei yhtään taunus-clubia saati yhtään taunusta esillä :(
Avatar
Mois
Viestit: 7871
Liittynyt: 28 Heinä 2004, 19:47
Paikkakunta: Suur-Kouvolan laitamilla
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mois »

gepardi kirjoitti:
Mois kirjoitti:Jäi käymättä, kun Suomi hävis Tanskalle "ääshokissa" 4 - 1, niin alko vituttaa niin paljo et läksin velipojalle ryyppäämään ja klo 6 kävelin sielt vasta kotiin...
Mulla on huomenna viimeinen tyopäivä. Taitaa tulla kesäloman aloittajaiset :mrgreen:
Soitin vissii Gepardillekin, kun käveli aamul kotin, ei ollu mitään asiaa :lol:
Taunus 2D 2.0 OHC -77
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
Avatar
Mois
Viestit: 7871
Liittynyt: 28 Heinä 2004, 19:47
Paikkakunta: Suur-Kouvolan laitamilla
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mois »

xltuhnus kirjoitti:Tuli pyörähdettyä tänään ei kylläkään taunuksella mutta foordilla kuitenkin. Enemmän ja vähemmän kiiltävää rautaa oli esillä. Yhden ykkös koppasen taunuksen bongasin harraste parkissa neljän aikoihin muistaakseni rek. loppu-osa oli-244 mieto sinin vaikko vihreä oli väritykseltään. Pitäis ottaa kuva kun ei koskaan muista mitä näkee...
Siinä kierrellessä huomasi että on opel-clubia, capri-clubia, lada-clubia.... mutta ei yhtään taunus-clubia saati yhtään taunusta esillä :(
Nii, mut tuntuu et Taunus harrastus on nopeimmin leviävä "sairaus"...
Taunus 2D 2.0 OHC -77
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
gepardi
Viestit: 926
Liittynyt: 15 Loka 2004, 01:11
Paikkakunta: Kuhmo

Viesti Kirjoittaja gepardi »

Mois kirjoitti:
gepardi kirjoitti:
Mois kirjoitti:Jäi käymättä, kun Suomi hävis Tanskalle "ääshokissa" 4 - 1, niin alko vituttaa niin paljo et läksin velipojalle ryyppäämään ja klo 6 kävelin sielt vasta kotiin...
Mulla on huomenna viimeinen tyopäivä. Taitaa tulla kesäloman aloittajaiset :mrgreen:
Soitin vissii Gepardillekin, kun käveli aamul kotin, ei ollu mitään asiaa :lol:
Joo, niin olit soittanut. Vähän huonoon aikaan, kun puolikuudelta heräsin ekaksi, mutta kuseksinnan ja tupakin jälkeen rupesin nukkumaan lisää.

Piti sit ostaa kukko-olutta ja kurko lonkeroa nyt. Viime kännistä on muutamaa päivää vaille 4 viikkoa. Viimekerralla hajotin kännissä telkkarin ja digiboxin, kun en oikein pidä enää TV:n tarjoamista jutuista. Vittuako minä niillä oikeastaan teen: mullahan on sähköskitta ja aivan tajuttoman hyvät rummut! Niin, ja stereot ja hyvää musaa. Ja lisää ostan LP:nä eBaysta ja huutiksesta. Piti kyllä ostaa "uudet" tilalle, kun ne ei olleet minun vermeitä ne töllöjutut :lol:

Kuvaputki meni ihan päreiksi :mrgreen: Oli vähän siivottavaa seuraavalle päivälle...
Pöhö-Andrei
Viestit: 473
Liittynyt: 21 Joulu 2005, 11:23
Paikkakunta: Itä-Suomi

Viesti Kirjoittaja Pöhö-Andrei »

gepardi kirjoitti: Piti sit ostaa kukko-olutta ja kurko lonkeroa nyt.

Kuvaputki meni ihan päreiksi :mrgreen: Oli vähän siivottavaa seuraavalle päivälle...
Nokitko sinä sen ruudun päreiksi?
gepardi
Viestit: 926
Liittynyt: 15 Loka 2004, 01:11
Paikkakunta: Kuhmo

Viesti Kirjoittaja gepardi »

Pöhö-Andrei kirjoitti:
gepardi kirjoitti: Piti sit ostaa kukko-olutta ja kurko lonkeroa nyt.

Kuvaputki meni ihan päreiksi :mrgreen: Oli vähän siivottavaa seuraavalle päivälle...
Nokitko sinä sen ruudun päreiksi?
Ei, kun tempasin Stratolla. Ei särkynyt eka iskulla. Seuraavaksi tempasin jakarilla ja rupesi suhisemaan lupaavasti! Kaikki sirut imi putki sisään. Sitten tökkäsin Straton alaosalla (siinä on metallinen holkki hihnalle) ja rävähti ihan säpäleiksi! Stratossa on nyt kuulemma katu-uskottavuutta :lol:

Potkin minä joskus nuorena rummutkin lattialle soittohurmiossa Keith Moon tyyliin. No, sitä sen tyylin ryppäämistä tuo töllön hajoituskin oli... Se oli joskus ja myös nytkin vielä kova idoli soittajana John Bonhamin ja Ronnie Österbergin ohella. Ei vaan pitäisi välttämättä omaksua kaikkia tapoja. No, ne kuolivat kaikki reiluina 30-vuotiaina, ja miä olen jo kuitenkin 36 kohta, joten ei ihan kaikkia asioita ole kopioitu. Kyllä jos rummuttelua harrastaa, niin noitten kolmen soittelua kannattaa kuunnella tarkasti :wink:
Vastaa Viestiin