Känäsä

Sitä sun tätä muihin ryhmiin kuulumatonta. Tärkeät linkit ilmoitukseen LINKKEJÄ ja VINKKEJÄ tai kerro jos joku asia nyppii.
Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78

gepardi
Viestit: 926
Liittynyt: 15 Loka 2004, 01:11
Paikkakunta: Kuhmo

Viesti Kirjoittaja gepardi »

Pistin Led Zep II vinyylin pyörimään ja avasin ekan Carlsberg töllön. Tänään on perukassa yksityiset Hi-Fi iltamat.
gepardi
Viestit: 926
Liittynyt: 15 Loka 2004, 01:11
Paikkakunta: Kuhmo

Viesti Kirjoittaja gepardi »

Piti ruveta maistelemaan loppuja kaks-nelkun tölkkejä, kun ei millään malta odottaa uusia iskarin yläpäitä metriseen. Alkuperäiset meni paskaksi pahimoilleen viikkoa ennen tilattua katsastusta. No tilasimpa sitten reilut pari viikkoa takaperin oldcarsilta uudet laakeroidut yläpäät ja pistin maksuksi paypal, kun luulin request mailin tulevan samana päivänä. No mailia ei kuulunut ja sitten seuraavana sunnuntaina vetäsin kämpillä mäyriksen ja kävin ottamassa lisätankkausta paikallisessa baarissa. No sille reissulle sitten paloikin n.70-80€, joten "vähän" viivästyi minunkin toimesta tilaus, kun meni kolmasosa tilauksen hilloista minun yleiseen hyvinvointiin :|

Vasta viikon päästä tilauksesta tuli maksulinkki mailiin, prkl***
Avatar
teroniusmonk
Viestit: 1167
Liittynyt: 11 Loka 2006, 20:26
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja teroniusmonk »

Oli "treenit" eilen, tulipa sitä vähän soiteltuakin, mutta lähinnä kaljan kittausta oli ohjelmassa. Saatiin me kolmeen pekkaan kaks keissiä tuhottua ja olokin on sen mukainen...
gepardi
Viestit: 926
Liittynyt: 15 Loka 2004, 01:11
Paikkakunta: Kuhmo

Viesti Kirjoittaja gepardi »

Mun postaus P7 Clubin sivuille:

[QUOTE=hoppa69,Sep 6 2009, 08:41 PM] [QUOTE=gepardi,Sep 5 2009, 05:27 AM] 71-82 Taunuksen jarruosat eivät ole yhteensopivia metriseen. Jarrusatulatkin vaativat sovitepalat mennäkseen metriseen. Pääsylinteri on Granadasta suoraan yhteensopiva P5-P7 Ate:n tehostimeen. Perssonitukeen joutuu tosin tekemään loven täyttökorkin kohdalle. Mainitsempa ohimennen, jotta minulla on jouten hyväkuntoiset etujarrusatulat. Ne on otettu -69 17M P7b:stä. Passaavat myös P5. Niihin on 4km ajetut palat +asennus-sarja. Kaupanpäälle tulee hyvät 9" takarummut. H.60e. [/QUOTE]
Myynnit ja ostot siihen terkoitetulla osilla. [/QUOTE]

Taunus Clubin Foorumilla nämä ei haittaa; ja sitäpaitsi olisihan kiva, jotta osat löytävät tarvitsijan vaikka näinkin.

Anteeksi, jos tein väärin? Koitin vain kaupata joutilaita, hyväkuntoisia osia mahd. tarvitsevalle. Kun ne mulla ovat joutilaita ja pitäs varasto tyhjentää ylimääräsestä, niin menevät kohta nuokin paalikuormaan.

Jos sulla on vihaa minua kohtaan, niin voinen pyytää anteeksiantoa minua kohtaan? Ei kait tämä harrastus noin vakavaa voi olla? Luulempa, jotta jos tuntisit minut henkilökohtaisesti, niin ei tarttis mua pitää silmätikkuna. Anteeksi tämä avautuminen, mutta mua on sorrettu muutenkin jo täällä.

Anteeksi, terv: Jani Malinen

Ja sitten anteeksi teille, jos pidätte minua kusipäänä.

Anteeksi.
Avatar
Mois
Viestit: 7871
Liittynyt: 28 Heinä 2004, 19:47
Paikkakunta: Suur-Kouvolan laitamilla
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mois »

On vähän turhan niuhoa meininkiä jos ei ohimennen voi samalla tarjota osia...
Taunus 2D 2.0 OHC -77
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
gepardi
Viestit: 926
Liittynyt: 15 Loka 2004, 01:11
Paikkakunta: Kuhmo

Viesti Kirjoittaja gepardi »

Jeps, it happend again. Gepardi on taas täällä gepardiinin vallassa :wink: Joo, mummeli tuli perukkaan, niin rupes vituttamaan sen niuhotus, niin nostin kytkintä ja tulin kylille. Mulla oli prukassa (perukka on täällä maaseutu) pulsaattoripesukoneessa jemmassa 7 töllöä Crlsbergiä ja otin ne mukaan. Tuossa kävi yksi kaveri kylässä ja hain sen käyttämänä 24 paketin Sandelsia kaappiin. Joten hyvin on asiat äällä Kuhmon suunnalla :D
Avatar
Sumu
Viestit: 1523
Liittynyt: 12 Elo 2004, 17:25
Paikkakunta: Vaasa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sumu »

Eilen meni hienosti, vain yksi sukka hukassa. Nyt päiväkännit. jah!!!
Sedan GT '73
Avatar
Mois
Viestit: 7871
Liittynyt: 28 Heinä 2004, 19:47
Paikkakunta: Suur-Kouvolan laitamilla
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mois »

Muutama olut tässä otettu. Klo 04.05 tulee tänään vuosia täyteen, eli synttäreitä juhlitaan :D
Taunus 2D 2.0 OHC -77
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
Avatar
Mois
Viestit: 7871
Liittynyt: 28 Heinä 2004, 19:47
Paikkakunta: Suur-Kouvolan laitamilla
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mois »

Näin sitä pitää ottaa: http://www.youtube.com/watch?v=_P1yufd_ ... re=related

ja Absinttia kun vetää tohon tahtiin, niin käy näin :D
http://www.youtube.com/watch?v=etj6fPjm ... ature=fvwp
Taunus 2D 2.0 OHC -77
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
gepardi
Viestit: 926
Liittynyt: 15 Loka 2004, 01:11
Paikkakunta: Kuhmo

Viesti Kirjoittaja gepardi »

Mois kirjoitti:Näin sitä pitää ottaa: http://www.youtube.com/watch?v=_P1yufd_ ... re=related

ja Absinttia kun vetää tohon tahtiin, niin käy näin :D
http://www.youtube.com/watch?v=etj6fPjm ... ature=fvwp
Ei taidä kyllä meitsi uskaltaa ottaa yksin tuota absinttiä, sitä kun ei tiedä, jotta mitä sitä meitsi kerkee tekemään 100% täyslaidallisessa. Tekis kyllä mieli joskus kopasta valvotuissa olosuhteissa, jotta onko tuo tosiaankin nimensä arvoista lientä? Vaan pelottaa ottaa tuota yksin, kun on lähes aina menos tuommoinen Keith Moon -meininki.
gepardi
Viestit: 926
Liittynyt: 15 Loka 2004, 01:11
Paikkakunta: Kuhmo

Viesti Kirjoittaja gepardi »

Mois kirjoitti:Muutama olut tässä otettu. Klo 04.05 tulee tänään vuosia täyteen, eli synttäreitä juhlitaan :D
Onneksi olkoon täältä Kuhmon perukoilta toivotettuna!

Niin, ja hyvää synttäriä!

Myähästyneenä onnitteluna :wink:

On ollut niin vitun morkkikset, jotta ei ole haluttanut olla edes netissä...
Avatar
Mois
Viestit: 7871
Liittynyt: 28 Heinä 2004, 19:47
Paikkakunta: Suur-Kouvolan laitamilla
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mois »

gepardi kirjoitti:
Mois kirjoitti:Muutama olut tässä otettu. Klo 04.05 tulee tänään vuosia täyteen, eli synttäreitä juhlitaan :D
Onneksi olkoon täältä Kuhmon perukoilta toivotettuna!

Niin, ja hyvää synttäriä!

Myähästyneenä onnitteluna :wink:
Suuret kiitokset :D
Taunus 2D 2.0 OHC -77
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
gepardi
Viestit: 926
Liittynyt: 15 Loka 2004, 01:11
Paikkakunta: Kuhmo

Viesti Kirjoittaja gepardi »

Mois kirjoitti:
gepardi kirjoitti:
Mois kirjoitti:Muutama olut tässä otettu. Klo 04.05 tulee tänään vuosia täyteen, eli synttäreitä juhlitaan :D
Onneksi olkoon täältä Kuhmon perukoilta toivotettuna!

Niin, ja hyvää synttäriä!

Myähästyneenä onnitteluna :wink:
Suuret kiitokset :D
Jeah, nin se aika menee!

En tiedä, jotta, miten tuon sanoisi, mutta on ruvennut vituttamaan omistaa M-Ford. No ihan sama, mitä kukin ajattelee minun tästä tilityksestä, mutta rupesi todella vituttamaan se asenne, metä tämä yksi M-Kerhon mies suhtautui minun M-Ford harrastukseeni. Minä jopa soitin hänelle kysyäkseni, jotta löytyisikö mistä myydä RS:n mittariston kehystä. No ennenkuin sitä kerkesin kysyä, niin sanoi jotta myynkä sen P7:n korjaamokäsikirjan. Sanoin, jotta en myy sitä mistään hinnasta. Ja sen jälkeen, oli ihan käsin kosketeltevaa vahingonilo minua kohtaan. Ei kyllä M-Ford harrastus etene tuollalailla. No, minä olen päättänyt, jotta M-Ford ihannointiu loppuu nyt tähän. Ja se on varma se. Toivottavasti ymärätte minua. En vain voi sanoa sitä sanoin, jotta miten minua vituttaa tuommoinen suhtatutuminen minua kohtaan. Mulle on vittuiltu aina, mutta Ford-.yhteisöissä sitä ei ole tehty vielä tätä ennen. M-Ford harastus taitaa kuolla tästä maasta. Mullle se tie ainakin riitti nyt lopullisesti.

Anteeksi, jos olen olemassa?

VITUTTAA OMISTAA M-FORD!
Avatar
Mois
Viestit: 7871
Liittynyt: 28 Heinä 2004, 19:47
Paikkakunta: Suur-Kouvolan laitamilla
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mois »

Joo... Onneks ei oo M-Fordia :D Vanhoja Monarkin runkoja kyl olis ainakin 5 kpl ja koneita osina...

Asensin kaverin kannettavaan Vistan uudelleen ku se oli tiltannu ja se toi laatikon Olvia korvaukseksi. Muutaman oon ottannu ja kohta unille...
Taunus 2D 2.0 OHC -77
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
gepardi
Viestit: 926
Liittynyt: 15 Loka 2004, 01:11
Paikkakunta: Kuhmo

Viesti Kirjoittaja gepardi »

Mois kirjoitti:Joo... Onneks ei oo M-Fordia :D Vanhoja Monarkin runkoja kyl olis ainakin 5 kpl ja koneita osina...

Asensin kaverin kannettavaan Vistan uudelleen ku se oli tiltannu ja se toi laatikon Olvia korvaukseksi. Muutaman oon ottannu ja kohta unille...
Ei sattusi löytymään pappiksen osia? Muylla on osaostoja menos -60 Tunikkaan?
Vastaa Viestiin