Känäsä

Sitä sun tätä muihin ryhmiin kuulumatonta. Tärkeät linkit ilmoitukseen LINKKEJÄ ja VINKKEJÄ tai kerro jos joku asia nyppii.
Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78

Stockmann
Viestit: 152
Liittynyt: 12 Kesä 2006, 21:06
Paikkakunta: PORI

Viesti Kirjoittaja Stockmann »

siinä ne tanet valmistuu ku kunnon kännit vetää,-hyvin suunniteltu on puoliksi tehty :lol:
E50 AMG
-9 Fordin kokemuksella...

"Suomalaiset on niin kateellista väkee et heti jos täällä on jollain vähänki massia päällä, niin välittömästi alkaa joku läski vinkuu, vitun kommarit"
Antti
Viestit: 234
Liittynyt: 10 Elo 2004, 00:06
Paikkakunta: Kemi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Antti »

Stockmann kirjoitti:siinä ne tanet valmistuu ku kunnon kännit vetää,-hyvin suunniteltu on puoliksi tehty :lol:
Hyvinkin suunniteltu on vielä ihan kokonaan tekemättä! :cry:
Taunus on luonnollinen asia
Taunusmies Jussi
Viestit: 1273
Liittynyt: 10 Elo 2004, 19:59
Paikkakunta: Huittinen

Viesti Kirjoittaja Taunusmies Jussi »

Hehee, hyvä päivä vetää napanteria kuivaan kurkkuun, huomenna taitais vaan olla jioki autokoolun ajokin... Paha jos vähän on humalassa.
Jos pytty ei ole Vee-asennossa niin se on vessanpytty!
-75 coupe
Avatar
TaunusTomi
Viestit: 953
Liittynyt: 02 Elo 2004, 22:43
Paikkakunta: Noormarkku

Viesti Kirjoittaja TaunusTomi »

ei oo paha olla humalassa..humalassa kaikki on hienompaa,kaikkii sujuu helpommin eikä mikään pistä hanttiin :D
jos laitteet hajoo se on niiden heikkoutta...
Taunus 78 Cosworth BOA
sami83
Viestit: 324
Liittynyt: 02 Elo 2004, 00:11
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja sami83 »

Taunusmies Jussi kirjoitti:Hehee, hyvä päivä vetää napanteria kuivaan kurkkuun, huomenna taitais vaan olla jioki autokoolun ajokin... Paha jos vähän on humalassa.
Nii, ei kannata olla vaan vähän humalas :lol: on känäs joo hienompaa mut kyl maksa vinkuu...... :roll:
Taunusmies Jussi
Viestit: 1273
Liittynyt: 10 Elo 2004, 19:59
Paikkakunta: Huittinen

Viesti Kirjoittaja Taunusmies Jussi »

sami83 kirjoitti: Nii, ei kannata olla vaan vähän humalas :lol: on känäs joo hienompaa mut kyl maksa vinkuu...... :roll:
Se on paha, kun maksa vinkuu, niin näkövammaiset hyppää suojatiellä alle, kun luulevat sitä vinkunaa summerin ääneksi.............. :D

PS. kapulasta huolimatta tein koulun "taloudellisuus" ajossa päivän pienimmän lukeman.... :shock:
Jos pytty ei ole Vee-asennossa niin se on vessanpytty!
-75 coupe
Avatar
taunusstyle
Viestit: 1432
Liittynyt: 02 Marras 2004, 05:03
Paikkakunta: rovaniemi

Viesti Kirjoittaja taunusstyle »

perkule piti korkata jallu pullo ku ei ollu muutakaan hommaa ku ulkonaki sataa aivan saatanasti lunta ja taunuski on talvi säilössä ei siihenkään voi tehä mitään
ruoste! mitä mainioin ruuvilukite
sami83
Viestit: 324
Liittynyt: 02 Elo 2004, 00:11
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja sami83 »

Kai tästä tarvii baariin lähteä...
Avatar
peeaa
Viestit: 43
Liittynyt: 28 Huhti 2006, 13:00

Viesti Kirjoittaja peeaa »

Joo synnttärit on ja kalja melkeen loppu. Ja lisäksi istun koneen ääressä ja kirjoittelen tänne! HAPPY BIRTHDAY TO ME.... Kikkelis kokkelis niin... sul on mun luonto.... Sitä en minä varasta niiiiiiiiiiiin!!! (heheee) omaa kivaa... (tai periaatteesa synttärit oli eilen.... kun vuorokaus ehti jo vaihtuu...) Pitää ettii jostain lisää juomaaa... Aamul (tai iltapäiväl) on varmaan kiva lukee mitä oon tänne kirjoitellut!!! hehee....

Pitäkää hauskaa!!! Mää ainakin yritän!!! :D :roll:
By: peeaa
SIMO

Viesti Kirjoittaja SIMO »

peeaa kirjoitti:Joo synnttärit on ja kalja melkeen loppu. Ja lisäksi istun koneen ääressä ja kirjoittelen tänne! HAPPY BIRTHDAY TO ME.... Kikkelis kokkelis niin... sul on mun luonto.... Sitä en minä varasta niiiiiiiiiiiin!!! (heheee) omaa kivaa... (tai periaatteesa synttärit oli eilen.... kun vuorokaus ehti jo vaihtuu...) Pitää ettii jostain lisää juomaaa... Aamul (tai iltapäiväl) on varmaan kiva lukee mitä oon tänne kirjoitellut!!! hehee....

Pitäkää hauskaa!!! Mää ainakin yritän!!! :D :roll:
Öitä! T: Ex-nimipäiväsankari
Mä meen jo nukkumaan!
Avatar
peeaa
Viestit: 43
Liittynyt: 28 Huhti 2006, 13:00

Viesti Kirjoittaja peeaa »

Joo hyvää yötä sulle. Löysin konjakkia!!!! JES!!!!
By: peeaa
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

SIMO kirjoitti:
peeaa kirjoitti:Joo synnttärit on ja kalja melkeen loppu. Ja lisäksi istun koneen ääressä ja kirjoittelen tänne! HAPPY BIRTHDAY TO ME.... Kikkelis kokkelis niin... sul on mun luonto.... Sitä en minä varasta niiiiiiiiiiiin!!! (heheee) omaa kivaa... (tai periaatteesa synttärit oli eilen.... kun vuorokaus ehti jo vaihtuu...) Pitää ettii jostain lisää juomaaa... Aamul (tai iltapäiväl) on varmaan kiva lukee mitä oon tänne kirjoitellut!!! hehee....

Pitäkää hauskaa!!! Mää ainakin yritän!!! :D :roll:
Öitä! T: Ex-nimipäiväsankari
Mä meen jo nukkumaan!
hehe onnea.. Terveisiä baarista tarvii kokeilla tätä nettiä kändnykästä ;lol: t. Sami83
Avatar
peeaa
Viestit: 43
Liittynyt: 28 Huhti 2006, 13:00

Viesti Kirjoittaja peeaa »

Kiitoksia paljon... kirjoittelen ny tänne ku kaverit lähti jo ja muu seura meni jo nukkuu... kattoo koska ite sammahtaa.... tuskin ihan viel!!! (piru vie ku o hyvää konjakkii!!!) Pidä hauskaa kuppilas!!!
By: peeaa
Avatar
TaunusTomi
Viestit: 953
Liittynyt: 02 Elo 2004, 22:43
Paikkakunta: Noormarkku

Viesti Kirjoittaja TaunusTomi »

eilen oltiin helsingissä rypemässä 50centin keikalla 8) ja juotiin paljon olutta..komiaa oli.
jos laitteet hajoo se on niiden heikkoutta...
Taunus 78 Cosworth BOA
Avatar
jiikoo
Viestit: 167
Liittynyt: 03 Marras 2006, 20:54
Paikkakunta: Karkkila

Viesti Kirjoittaja jiikoo »

20 bizukkaa on megessä kun ottaa kypärään kympillä. Piti mennä rompetorille tänään vorssaan ja ei toiminut nordean eikä mastercardin kortit, käteistä ei edes sen verran (2e) että ois päässy sisään! Tilillä rahhoo niin että turvottaa :evil: Onneksi pankkikortilla sai kaljaa kaupasta vitutukseen.
Fiesta 1.0 -84
Kawasaki Z1100A -82
Näillä kesät, talvet.. :mrgreen:
Vastaa Viestiin