http://www.adressit.com/makkari_jumboon

Sitä sun tätä muihin ryhmiin kuulumatonta. Tärkeät linkit ilmoitukseen LINKKEJÄ ja VINKKEJÄ tai kerro jos joku asia nyppii.
Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78

natuli
Viestit: 302
Liittynyt: 05 Loka 2004, 09:09
Paikkakunta: vantaa

http://www.adressit.com/makkari_jumboon

Viesti Kirjoittaja natuli »

http://www.adressit.com/makkari_jumboon

Natan oma kapina =) olkaa kilttejä mun mieliksi, vaikkei yhtään kiinnosta ja laittakaa nimeä kehiin.
Avatar
Hessu
Viestit: 709
Liittynyt: 20 Loka 2004, 08:34
Paikkakunta: Häijää

Viesti Kirjoittaja Hessu »

Miksi pitää toivoa yhtä hampurilaisketjun ravintolaa toisen tilalle, samaa ylihintaista scheissea molemmissa sillä erotuksella että "läskit" vetäisi tässä tapauksessa välistä jenkki eikä suomalainen. Ehdota vaikka kebab-mestaa, kiinalaista, meksikolaista tai miten olis perisuomalaiset Rolls ja Scanburger jos sitä ketjuravintolan hiilihydraattitauhkaa on pakko saada? Hymiö
Avatar
Mois
Viestit: 7871
Liittynyt: 28 Heinä 2004, 19:47
Paikkakunta: Suur-Kouvolan laitamilla
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mois »

Kyl Mäkkäri peittooaa Hesburgerin, joten oon kyl samaa mieltä et Mäkkäri sais olla Jumbossa :lol:
Taunus 2D 2.0 OHC -77
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
Avatar
teroniusmonk
Viestit: 1167
Liittynyt: 11 Loka 2006, 20:26
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja teroniusmonk »

Sulla on Kaikassa Mäkkäri, miks sä meet Jumboon asti syömään????!!!
Avatar
Mois
Viestit: 7871
Liittynyt: 28 Heinä 2004, 19:47
Paikkakunta: Suur-Kouvolan laitamilla
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mois »

OT:nä pitää sanoa et http://www.classicpizza.fi/
On maailman pahimmat Pizzat, siis ihan hirveitä :lol:
Toikin siis Jumbossa
"Vain Classic Pizza myy originaalia Hangover pizzaa" Oli todellakin yhtä hirvittävää kuin pahin krapula :lol:
Taunus 2D 2.0 OHC -77
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
natuli
Viestit: 302
Liittynyt: 05 Loka 2004, 09:09
Paikkakunta: vantaa

Viesti Kirjoittaja natuli »

Hessu kirjoitti:Miksi pitää toivoa yhtä hampurilaisketjun ravintolaa toisen tilalle, samaa ylihintaista scheissea molemmissa sillä erotuksella että "läskit" vetäisi tässä tapauksessa välistä jenkki eikä suomalainen. Ehdota vaikka kebab-mestaa, kiinalaista, meksikolaista tai miten olis perisuomalaiset Rolls ja Scanburger jos sitä ketjuravintolan hiilihydraattitauhkaa on pakko saada? Hymiö

Ensinnäkin, se pointti ei oo siinä et pitää saada sitä tai tätä vaan se, et ei ole ku se yks vaihtoehto joka on surkee ja huono! olkoonkin suomalainen, ette te suomalaisia tavaroita muutenkaan kuitenkaan ostele vaan made in chinaa, joten turha siitä alkaa moralisoimaan.

Ja teidän täytyy allekirjoittaa koska ootte mun tukena ja turvana vaikkakin eri mieltä. NIIN! Kiitos
natuli
Viestit: 302
Liittynyt: 05 Loka 2004, 09:09
Paikkakunta: vantaa

Viesti Kirjoittaja natuli »

teroniusmonk kirjoitti:Sulla on Kaikassa Mäkkäri, miks sä meet Jumboon asti syömään????!!!
En mä sinne jumboon mäkkärin takia mee vaan muiden juttujen, ja tämän viimeisimmän huonon palvelukokemuksen jälkeen sain tarpeekseni. Oltiin oltu siskojen ja lasten kaa flamingossa kylpylässä ja meillä oli kasa väsyneitä ja nälkäisiä lapsia ja ne ei olis voinut enempää tehdä asioita huonosti ja valitukseen tuli niin ala-arvoinen reaktio, että tämä on nyt mun elämäntehtävä numero YKSI =)

eli säälikää natulia ja tehkää palvelus..
gepardi
Viestit: 926
Liittynyt: 15 Loka 2004, 01:11
Paikkakunta: Kuhmo

Viesti Kirjoittaja gepardi »

Hessu kirjoitti:Miksi pitää toivoa yhtä hampurilaisketjun ravintolaa toisen tilalle, samaa ylihintaista scheissea molemmissa sillä erotuksella että "läskit" vetäisi tässä tapauksessa välistä jenkki eikä suomalainen. Ehdota vaikka kebab-mestaa, kiinalaista, meksikolaista tai miten olis perisuomalaiset Rolls ja Scanburger jos sitä ketjuravintolan hiilihydraattitauhkaa on pakko saada? Hymiö
Niin, ja täältä saa ainakin lounasaikaan ihan kunnon Suomalaista ruokaa reilulla 7 eurolla, niin ei tartte ostaa mitään mäkkäri/hese paskaa. Pizzerioista tulee kyllä ostettua joskus pizzoja ja kebabaia rapulaan. Kyllä Suomalainen kotiruoka on parasta!

Ps: Joka kesä kasvatan pottuja ja muuta perukassa, kesäpaikallani.
Avatar
Mois
Viestit: 7871
Liittynyt: 28 Heinä 2004, 19:47
Paikkakunta: Suur-Kouvolan laitamilla
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mois »

laittakaa nyt nimii! :lol:
Taunus 2D 2.0 OHC -77
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
JeeSe
Viestit: 574
Liittynyt: 14 Touko 2009, 11:23
Paikkakunta: TuuSula

Viesti Kirjoittaja JeeSe »

Joo. Kyllähän Jumboon pitää Mäkkäri saada.
Kerran olen vissiin käynytkin siellä, ja varmasti ois ollu hianoa jos ois mäkburgerin saanut sieltä sitten..
-75 2d Sedan 2.0L Automatic
Ydinvoima on ylivoimaa!
Avatar
Mois
Viestit: 7871
Liittynyt: 28 Heinä 2004, 19:47
Paikkakunta: Suur-Kouvolan laitamilla
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mois »

Kyllä, ehdottomasti!
Taunus 2D 2.0 OHC -77
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
gepardi
Viestit: 926
Liittynyt: 15 Loka 2004, 01:11
Paikkakunta: Kuhmo

Viesti Kirjoittaja gepardi »

natuli kirjoitti:
teroniusmonk kirjoitti:Sulla on Kaikassa Mäkkäri, miks sä meet Jumboon asti syömään????!!!
En mä sinne jumboon mäkkärin takia mee vaan muiden juttujen, ja tämän viimeisimmän huonon palvelukokemuksen jälkeen sain tarpeekseni. Oltiin oltu siskojen ja lasten kaa flamingossa kylpylässä ja meillä oli kasa väsyneitä ja nälkäisiä lapsia ja ne ei olis voinut enempää tehdä asioita huonosti ja valitukseen tuli niin ala-arvoinen reaktio, että tämä on nyt mun elämäntehtävä numero YKSI =)

eli säälikää natulia ja tehkää palvelus..
Eikö olisi parasta huonon palvelun parantamiseksi tehdä, että soitat firman johtoon ja keskustelet asiasta? Jos eivät tee asian korjaamiseksi mitään, niin levität sanaa paikan huonosta palvelusta.

Vanha sanontakin kuuluu: hyvä kello kuuluu kauas, mutta paha vielä pidemmälle...
Vastaa Viestiin