jaa sää tykkäät et tanes o ransitin ratti ja kojelautaMois kirjoitti:En vaihtais kojelautaa, keulan voi muuttaa ja ottaa ton paneelin takavalojen välistä pois.
Ford taunus GTS
Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78
Joo, mul on jo omas Tanes Transitin koneAtAi kirjoitti:jaa sää tykkäät et tanes o ransitin ratti ja kojelautaMois kirjoitti:En vaihtais kojelautaa, keulan voi muuttaa ja ottaa ton paneelin takavalojen välistä pois.
Taunus 2D 2.0 OHC -77
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
Mielenkiinnosta pakko kysyä oliko noissa vanhoissa ransuissa ihan samanlainen oharin kone kuin esmes just taunuksissa?Itellä oli joskus vanha "poliisi-maija" 2.0L bensa ransu ja kulki vallan mainiosti ja kone oli samannäköinen kuin taunuksissa kun sitten taas esim. lava-sierrassa ja ha-sierrassa ei ole sama kone sisuskaluiltaan vaikka kummassakin olisi 2.0LMois kirjoitti:Joo, mul on jo omas Tanes Transitin koneAtAi kirjoitti:jaa sää tykkäät et tanes o ransitin ratti ja kojelautaMois kirjoitti:En vaihtais kojelautaa, keulan voi muuttaa ja ottaa ton paneelin takavalojen välistä pois.
Tiedätkö onko noissa vanhoissa lava-ransuissa mitkä kutosella sit sama kone kuin caprissa kun niissä oli 3.0L v6 essex ?
Transuistakin löytyy niitä matalapuristeisia ohareita, mut muistaakseni ihan perus "sierra" ohareita myös.vortec kirjoitti:Mielenkiinnosta pakko kysyä oliko noissa vanhoissa ransuissa ihan samanlainen oharin kone kuin esmes just taunuksissa?Itellä oli joskus vanha "poliisi-maija" 2.0L bensa ransu ja kulki vallan mainiosti ja kone oli samannäköinen kuin taunuksissa kun sitten taas esim. lava-sierrassa ja ha-sierrassa ei ole sama kone sisuskaluiltaan vaikka kummassakin olisi 2.0L
Oliko se nyt jotenkii niin et polisilla tai jollain vastaavalla oli käytössä 3.0 essex transuja.vortec kirjoitti: Tiedätkö onko noissa vanhoissa lava-ransuissa mitkä kutosella sit sama kone kuin caprissa kun niissä oli 3.0L v6 essex ?
Olihan täällä muistaakseni joskus myynnissä semmonen reinikais mallin ransu 3.0 essex + eaton M90 paketilla
Semmonen olis varmaan ihan kiva
edit: se täällä myynnissä ollu tais ollakii 2,3 v6 + eaton, mut tollanen 3.0 oli jossain myös.
juu nyt ei puhuta niistä vaan ransun koneista oma ransu oli vm84 ja siinä oli 2L ohc ja saman aikakauden pollariransuissa oli v6 essex.Eli selvisi että ohc-koneissa löytyy myös niitä matalapuristeisia koneita joita käytettiin pakuissa mutta mites tuo pollarien v6?onko siitä tietoa käytettiinkö caprissa samaa vai oliko tämäkin joku matalapuristeinen malli?samiharju kirjoitti:Taunus-Transit on kuulkaas niin vanhaa aikaa ettei oohooseetä oo ollu vielä silloin käytössä..
Ihan mielenkiinnolla kyselen
-
- Viestit: 1379
- Liittynyt: 22 Kesä 2007, 00:56
- Paikkakunta: viiala
Kyllä ransujen Essexit on ihan samoja kun Caprin,Granadan ja Consulin...Essex on vakiona melko matalapuristeinen...8,9.vortec kirjoitti:juu nyt ei puhuta niistä vaan ransun koneista oma ransu oli vm84 ja siinä oli 2L ohc ja saman aikakauden pollariransuissa oli v6 essex.Eli selvisi että ohc-koneissa löytyy myös niitä matalapuristeisia koneita joita käytettiin pakuissa mutta mites tuo pollarien v6?onko siitä tietoa käytettiinkö caprissa samaa vai oliko tämäkin joku matalapuristeinen malli?samiharju kirjoitti:Taunus-Transit on kuulkaas niin vanhaa aikaa ettei oohooseetä oo ollu vielä silloin käytössä..
Ihan mielenkiinnolla kyselen
Escort 1300 -69
Escort 1300 Automatic > "2300" V6 Estate -74
Escort 1600 Sport Automatic -79
Capri 3000 "GT"L -73
Cortina 2000 XL Automatic -73
Cortina 2000 GT -72
Torino Brougham 435 + C6 -70
Escort 1300 Automatic > "2300" V6 Estate -74
Escort 1600 Sport Automatic -79
Capri 3000 "GT"L -73
Cortina 2000 XL Automatic -73
Cortina 2000 GT -72
Torino Brougham 435 + C6 -70
Do dii nyt tämäkin selvisiisoatlas kirjoitti:Kyllä ransujen Essexit on ihan samoja kun Caprin,Granadan ja Consulin...Essex on vakiona melko matalapuristeinen...8,9.vortec kirjoitti:juu nyt ei puhuta niistä vaan ransun koneista oma ransu oli vm84 ja siinä oli 2L ohc ja saman aikakauden pollariransuissa oli v6 essex.Eli selvisi että ohc-koneissa löytyy myös niitä matalapuristeisia koneita joita käytettiin pakuissa mutta mites tuo pollarien v6?onko siitä tietoa käytettiinkö caprissa samaa vai oliko tämäkin joku matalapuristeinen malli?samiharju kirjoitti:Taunus-Transit on kuulkaas niin vanhaa aikaa ettei oohooseetä oo ollu vielä silloin käytössä..
Ihan mielenkiinnolla kyselen