kysymyksiä gxl taunuksesta

Sitä sun tätä muihin ryhmiin kuulumatonta. Tärkeät linkit ilmoitukseen LINKKEJÄ ja VINKKEJÄ tai kerro jos joku asia nyppii.
Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78

Janne
Viestit: 143
Liittynyt: 11 Loka 2004, 16:48
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Janne »

Tässä vielä linkki sivulle, johon laitoin kuvia lähinnä 71-73 eri varustelumallien penkeistä.

http://koti.mbnet.fi/janneau6/TC1/TC1Seats.htm

...taitaa olla muutama "lainakuva" joukossa, mutta toivon mukaan käyttö sallitaan toistaiseksi...
Putte
Viestit: 11
Liittynyt: 11 Touko 2009, 16:35

Viesti Kirjoittaja Putte »

Kiitos tosi hyvistä kuvista noin selkeitä kuvia oon yrittäny kattella mutta en oo mistää löytäny. Tuli tollanen mieleen ku toi mun auto oli sisältä verhoiltu kokonaan plyyssillä ja koetaulun ala osa oli vaalean ruskea ja kun revin pois plyyssit yläosasta se oli musta. Jotta onkohan tollasia väri sekotuksia.
Janne
Viestit: 143
Liittynyt: 11 Loka 2004, 16:48
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Janne »

Putte kirjoitti:Tuli tollanen mieleen ku toi mun auto oli sisältä verhoiltu kokonaan plyyssillä ja koetaulun ala osa oli vaalean ruskea ja kun revin pois plyyssit yläosasta se oli musta. Jotta onkohan tollasia väri sekotuksia.
En muista nähneeni missään dokumenteissä mainintoja miten eri sisustuskomponenttien (penkit, mittaristo, ovipahvit, kattoverhoilu jne.) värit määräytyvät "varsinaisen" (tyyppikilvessä määritellyn) sisävärin mukaan.

Jossain bongatussa 71-73 GXL:ssä kojetaulun puujäljitelmälistan ala- ja yläpuolinen osa ovat olleet eriväriset, mutta ei samaa väriyhdistelmää kuin sinulla.
Putte
Viestit: 11
Liittynyt: 11 Touko 2009, 16:35

Viesti Kirjoittaja Putte »

Tuli tollanen kysymys mieleen että onko gxl koetaulun ylä osassa se mikä mulla on musta ja ns. pehmeä niin ulko reunassa mikä törröttää kuskiin päin ns. ompelu sauma vai pitääkö se olla tasanen? Mulla on siinä sellanen neulomis sauman tapanen sauma. Toivottavasti ymmärsit mitä yritin selittää.
Janzamar
Viestit: 4317
Liittynyt: 28 Elo 2004, 09:30
Paikkakunta: Tammela

Viesti Kirjoittaja Janzamar »

On ollu kyllä ihan saumatonta vinyyliä nuo päälliset.
Taunus Maximus =)
Avatar
Mois
Viestit: 7871
Liittynyt: 28 Heinä 2004, 19:47
Paikkakunta: Suur-Kouvolan laitamilla
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mois »

Ettei vaan olis aitoa nahkaa?
Taunus 2D 2.0 OHC -77
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
gepardi
Viestit: 926
Liittynyt: 15 Loka 2004, 01:11
Paikkakunta: Kuhmo

Viesti Kirjoittaja gepardi »

Se yläosa voi olla Cortinasta. Niissä on ollut feikki neulos. Ja plyysi/keinonahka verhoiluja on saanut ainakin GT:hen tilauksesta. Mun ekassa Coupe GT:ssä oli keltainen plyysi/punertavan ruskea keinonahka penkit. Oli muuten pirun komea verhoilu!
Avatar
Mois
Viestit: 7871
Liittynyt: 28 Heinä 2004, 19:47
Paikkakunta: Suur-Kouvolan laitamilla
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mois »

Kuva selventäis paljon asiaa?
Taunus 2D 2.0 OHC -77
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
Putte
Viestit: 11
Liittynyt: 11 Touko 2009, 16:35

Viesti Kirjoittaja Putte »

Joo käväsen ottamas joku päivä kuvan. Menee varmaan ens vko lopulle.
gepardi
Viestit: 926
Liittynyt: 15 Loka 2004, 01:11
Paikkakunta: Kuhmo

Viesti Kirjoittaja gepardi »

Unohtu mainita, jotta Cortinan pehmuste poikkeaa siten että siinä on notkos keskellä ja se viettää mankka/lämppärin säätimien kehykseen.
Putte
Viestit: 11
Liittynyt: 11 Touko 2009, 16:35

Viesti Kirjoittaja Putte »

En oo kerinny ottaa kuvia koetaulusta mutta kyllä se on korttiinasta. Siihen tulee se ns. notkahdus keskelle. Onkos se ylä osa vaalean ruskea vai voiko olla musta ku ala osa on ruskea?
gepardi
Viestit: 926
Liittynyt: 15 Loka 2004, 01:11
Paikkakunta: Kuhmo

Viesti Kirjoittaja gepardi »

Putte kirjoitti:En oo kerinny ottaa kuvia koetaulusta mutta kyllä se on korttiinasta. Siihen tulee se ns. notkahdus keskelle. Onkos se ylä osa vaalean ruskea vai voiko olla musta ku ala osa on ruskea?
XL ja GXL:ssä se pehmuste on yhteneväisenvärinen muuhun sisustaan. Standard, L ja GT:ssä se on musta, kuten kojelautakin.
Taunus-Sälli
Viestit: 1379
Liittynyt: 22 Kesä 2007, 00:56
Paikkakunta: viiala

Viesti Kirjoittaja Taunus-Sälli »

gepardi kirjoitti:
Putte kirjoitti:En oo kerinny ottaa kuvia koetaulusta mutta kyllä se on korttiinasta. Siihen tulee se ns. notkahdus keskelle. Onkos se ylä osa vaalean ruskea vai voiko olla musta ku ala osa on ruskea?
XL ja GXL:ssä se pehmuste on yhteneväisenvärinen muuhun sisustaan. Standard, L ja GT:ssä se on musta, kuten kojelautakin.
71 ja 72 on ruskeen sisustan kans ruskee kojelauta ruskeella pehmusteella,siis standart ja l malleissa.73 oli kaikissa musta sisustan väristä riippumatta.. gxl ja xl malleista en tiä varmaksi mitää...
Taunus 2.0 GX 82
Taunus 1.6 L 73 stw
gepardi
Viestit: 926
Liittynyt: 15 Loka 2004, 01:11
Paikkakunta: Kuhmo

Viesti Kirjoittaja gepardi »

Taunus-Sälli kirjoitti:
gepardi kirjoitti:
Putte kirjoitti:En oo kerinny ottaa kuvia koetaulusta mutta kyllä se on korttiinasta. Siihen tulee se ns. notkahdus keskelle. Onkos se ylä osa vaalean ruskea vai voiko olla musta ku ala osa on ruskea?
XL ja GXL:ssä se pehmuste on yhteneväisenvärinen muuhun sisustaan. Standard, L ja GT:ssä se on musta, kuten kojelautakin.
71 ja 72 on ruskeen sisustan kans ruskee kojelauta ruskeella pehmusteella,siis standart ja l malleissa.73 oli kaikissa musta sisustan väristä riippumatta.. gxl ja xl malleista en tiä varmaksi mitää...
XL ja GXL:ssä on sitten ne pikkulistat puujäljitelmää. Mitä kaikissa olen nähyt nuo "halvemman" mallin Tanet, niin niissä on ollut kaikissa musta kojetaulu, muun sisustan väristä riippumatta. Ja se Cortinan kojetaulun pehmike poikkeaa todella paljon Taunuksen vastaavasta. Se on just tuollainen, mitä aikaisemmin puhuin. Se on saatanan tyylikäs!

Hetkinen, mulla oli siinä ZIN-19 GT:ssä ruskea kojetaulu ja ruskea pehmike kojelaudassa. Ja erikoissisusta, keltaista halkaistua plyysiä ja originaali. Ja oli komea sisusta!
Taunus-Sälli
Viestit: 1379
Liittynyt: 22 Kesä 2007, 00:56
Paikkakunta: viiala

Viesti Kirjoittaja Taunus-Sälli »

gepardi kirjoitti:
Mitä kaikissa olen nähyt nuo "halvemman" mallin Tanet, niin niissä on ollut kaikissa musta kojetaulu, muun sisustan väristä riippumatta.
no meillä on nytkin yks l-malli tossa pihalla missä on ruskee sisusta ruskeella kojelaudalla,auto tosin on 73 mut vaihdoin sen sisustan siihen 72:sesta l:stä... sit oli 72 4d standart (sama auto mikä oli mackiella) ruskee sisusta ja ruskee kojelauta ja näiden lisäksi on ollu vielä yks 72 l-malli missä oli ruskeeta kaikki.. ja 4kpl ollu 73:sia ruskeella sisustalla ja näissä ollu kaikissa musta kojelauta...
Taunus 2.0 GX 82
Taunus 1.6 L 73 stw
Vastaa Viestiin