kysymyksiä gxl taunuksesta

Sitä sun tätä muihin ryhmiin kuulumatonta. Tärkeät linkit ilmoitukseen LINKKEJÄ ja VINKKEJÄ tai kerro jos joku asia nyppii.
Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78

Putte
Viestit: 11
Liittynyt: 11 Touko 2009, 16:35

Viesti Kirjoittaja Putte »

Kiitos taas kerran näistä hyvistä tiedoista. Elikkäs mun pitäis ruveta kattelemaan ruskiaa pehmikettä ei kellää sattuis oemaan sellasta ylimäärästä?
Janne
Viestit: 143
Liittynyt: 11 Loka 2004, 16:48
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: kysymyksiä gxl taunuksesta

Viesti Kirjoittaja Janne »

Janne kirjoitti:
Herkko kirjoitti:
Janne kirjoitti: Matalat, kuvaa ei valitettavasti löydy juuri nyt, mutta laitetaan myöhemmin jos joku muu ei ehdi ensin...
Tai korkeat,jos asiakas on Coupeensa
sellaiset halunnut. :)
Löytyisikö sulta dokumentaatiota tai enemmän tietoa asiasta? Olen yrittänyt selvittää tätä ja suomalaisista 70-73 myyntiesitteistä ei ole löytynyt mainintaa optionaalisita niskatuellista penkeistä (paitsi se erillinen "kytkettävä" niskatuki mataliin penkkeihin).

Suom. esite: http://koti.mbnet.fi/janneau6/TaunusInfo/options.htm

Saksalaisissa esitteissäkään ei näyttäisi olevan tällaista optiota tarjolla, mutta hinnastoista löytyy 1/1972 alkaen lisämaksusta "sport-istuimet", jotka on saatavilla kaikkiin varustelumalleihin. Näissä on kuitenkin säädettävä niskatuki eli kyse ei ole samasta penkistä kuin GT-mallissa. Tällaisa penkkejä en ole koskaan kuitenkaan nähnyt.
No niin, nyt löytyi mallikappale noista säädettävistä niskatuellisista GXL:n penkeistä:

http://cgi.ebay.de/Ford-Taunus-2000-V6- ... 35a5684170

Eli kyseessä Sveitsissä ebayn kautta myynnissä oleva auto (1973 Coupe 2000 GXL). Tässä olisi aika helmi yksilö jos joku kaipaa...näyttäisi hyväkuntoiselta, tehtaan kattoluukku, harvinainen sininen sisusta...hintakaan ei ole vielä paha (3ke), tosin hintavaraus saavuttamatta.
Putte
Viestit: 11
Liittynyt: 11 Touko 2009, 16:35

Viesti Kirjoittaja Putte »

Voi jessus ku oli hieno taunus ton ku sais ostettua niin mä säilyttäisin tota sängyn vieres :) Tos oli kyllä tosi hyvät kuvat sisustasta ja varsinkin siitä niskatuen kohdasta. Perhana etupenkit mulla nyt on mutta niskatuet on väärät.
Vastaa Viestiin