poliisi valvoo.

Sitä sun tätä muihin ryhmiin kuulumatonta. Tärkeät linkit ilmoitukseen LINKKEJÄ ja VINKKEJÄ tai kerro jos joku asia nyppii.
Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78

taneli1
Viestit: 701
Liittynyt: 12 Touko 2006, 02:11
Paikkakunta: helsinki

poliisi valvoo.

Viesti Kirjoittaja taneli1 »

olin sörnäisten ranta tien huolto aseman pihalla kaiuttimia asentelemassa.kun valkoinen paku pysähtyi taakse,ja sieltä pari ukkoa joista toinen,mikä nimi,ynm kysymyksiä,ja vähän erikoista.kun eivät missään vaiheessa sanoneet olevansa poliiseja,eikös niiden ihan ekaksi pitäisi se sanoa,vasta kun itse kysyin oletteko poliiseja alkoi lätkiä näkyä,ja kun ko huoliksella jatkuvasti kaiken näköisiä kaupustelijoita ynm,niin luulisi että olisi neuvottu ensiksi kertomaan ammatti,näin voisi ainenkin kuvitella :roll:
Avatar
teroniusmonk
Viestit: 1167
Liittynyt: 11 Loka 2006, 20:26
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja teroniusmonk »

Siviilivaatteissako ne oli?
Avatar
samiharju
Viestit: 1070
Liittynyt: 12 Syys 2004, 15:19
Paikkakunta: Mutterimäki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja samiharju »

eiköhän ne hyvää yrittäny.

jos sun autosta olis joku jamppa ollu ruuvaamas kajareita omaan talteensa ilman sun lupaa, olisit kai tyytyväinen moiseen..
taneli1
Viestit: 701
Liittynyt: 12 Touko 2006, 02:11
Paikkakunta: helsinki

poliisi valvoo

Viesti Kirjoittaja taneli1 »

joo,ihan rento tunnelma siinä oli,ja taisin kiittää palvelusta,ja ymmärsihän ne heti,kun oli kaiutin ynm pahvi laatikoita autossa,että olin autoon laittamassa enkä siitä ottamassa,mutta se alku vain vähän hämäsi :wink: ja joo siviili kledjuissa olivat,nuorempi vähän hip hopparin oloinen oli.
Avatar
samiharju
Viestit: 1070
Liittynyt: 12 Syys 2004, 15:19
Paikkakunta: Mutterimäki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja samiharju »

seinäjoella oli kesällä tämä harleymiesten rally, oli kuulemma paikalliset skoudet kasvattanu wannabe-biker-partoja ja ostanu occ huppereita jne kamaa XD
taneli1
Viestit: 701
Liittynyt: 12 Touko 2006, 02:11
Paikkakunta: helsinki

poliisit

Viesti Kirjoittaja taneli1 »

kiva että niiltäkin löytyy huumorin tajua :wink:
Avatar
TaunusTomi
Viestit: 953
Liittynyt: 02 Elo 2004, 22:43
Paikkakunta: Noormarkku

Viesti Kirjoittaja TaunusTomi »

Tässä taannoin olin paikallisessa turkishkebab pizzeriassa, niin paikalle tuli 2 +40v häiskää nuoriso vaatteissa, oli lökäpöksyt jalassa ja hupparit tietty yo yo.. Alkoivat kyselemään että onko paikalla jotain turkkilaista heppua kun olis jotain asiaa, kauhea älämölö alkoi kuulua takahuoneesta kun selvis että nämä olivat rikospoliisista :D No kaveria ei näkynyt mutta kun poliisit oli lähteneet niin vartin päästä tuli lauma turkkilaisia takahuoneeseen selvittelemään jotain juttuja..
jos laitteet hajoo se on niiden heikkoutta...
Taunus 78 Cosworth BOA
Vastaa Viestiin