Hjumoria

Sitä sun tätä muihin ryhmiin kuulumatonta. Tärkeät linkit ilmoitukseen LINKKEJÄ ja VINKKEJÄ tai kerro jos joku asia nyppii.
Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78

Avatar
Mois
Viestit: 7871
Liittynyt: 28 Heinä 2004, 19:47
Paikkakunta: Suur-Kouvolan laitamilla
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mois »

Piti laittaa taas tää vanha trukkikoulutusvideo, tää jaksaa aina vaan naurattaa :lol:
http://users.kymp.net/p305635a/trukki_video.wmv
Taunus 2D 2.0 OHC -77
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
Avatar
Drifter_
Viestit: 371
Liittynyt: 29 Marras 2008, 16:15
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Drifter_ »

Mois kirjoitti:Piti laittaa taas tää vanha trukkikoulutusvideo, tää jaksaa aina vaan naurattaa :lol:
http://users.kymp.net/p305635a/trukki_video.wmv
German Forklift Splatter! Ollu meikäläisen koneella pari vuotta, en poista ikinä :D
xltuhnus
Viestit: 40
Liittynyt: 05 Touko 2009, 21:37

Viesti Kirjoittaja xltuhnus »

http://ylex.yle.fi/ylex-areena/radio-mi ... naa-pelita

Tää on vaan hyvä, ei pysty pokkana katomaan :D :D :D
Avatar
Wolverine
Viestit: 34
Liittynyt: 04 Maalis 2010, 20:55
Paikkakunta: Satakunta

Viesti Kirjoittaja Wolverine »

Finnairilla on töissä spesialisteja
Jokaisen Finnairin lennon jälkeen koneen kapteeni kirjoittaa virheraportin,
jos lentokoneessa on ollut jotain vikaa. Virheraportti annetaan
mekaanikoille, jotka huoltavat koneen kuntoon. Kun vika on korjattu,
mekaanikot kirjoittavat raportin kääntöpuolelle, mitä he ovat tehneet, ja lentäjät lukevat
merkinnät ennen seuraavaa lentoa.

Kukaan ei voi väittää, että huoltohenkilökunnalta puuttuisi
huumorintajua.

Lukekaa vaikka nämä aidot merkinnät, jotka Finnairin lentäjät ovat
tehneet vioista ja mekaanikot niiden korjauksista.
Uskokaa tai älkää, kyseisen yhtiön koneet eivät kuitenkaan koskaan
ole joutuneet Vakavaan lento-onnettomuuteen.

(O: Lentäjän ilmoittama ongelma. V: Mekaanikon vastaus)


O: Vasen sisäpyörä pitäisi melkeinpä vaihtaa.

V: Vasen sisäpyörä melkeinpä vaihdettu.

O: Koelento sujui muuten hyvin, mutta automaattinen
laskeutuminen oli melko raju.

V: Tähän koneeseen ei ole asennettu automaattista
laskeutumisjärjestelmää.

O: Potkurin numero 2 voitelujärjestelmä on
epäkunnossa.

V: Potkurin numero 2 voitelu toimii. Potkurien 1, 3 ja
4 sen sijaan ei.


O: Jokin ohjaamossa on irti.

V: Jokin ohjaamossa kiinnitetty paikalleen.


O: Tuulilasissa on kuolleita hyönteisiä.

V: Elävät hyönteiset olivat päässeet loppumaan.


O: Automaattiohjaus laskee lentokorkeutta 200 jalkaa,
kun korkeuden pitäisi lukittua.

V: Minkäs minä sille täältä maasta käsin voin.

O: Vuodon merkkejä oikeassa laskeutumistelineessä.

V: Merkit poistettu.


O: Radiolaitteistossa uskomattoman kova ääni.

V: Ääni laskettu uskottavalle tasolle.


O: Kitkalukko lukitsee kaasukahvan paikalleen.

V: Ehkäpä lukko on olemassa juuri siksi...


O: Arvelen, että tuulilasissa on särö.

V: Arvelen, että saatat olla oikeassa.


O: Moottori numero 3 puuttuu.

V: Moottori löydetty oikeasta siivestä lyhyen etsinnän
jälkeen...


O: Lentokone käyttäytyy hassusti.

V: Lentokonetta käsketty ryhdistäytymään, lentämään
kunnolla ja olemaan vakavamielisempi.


O: Tutka mörisee.

V: Tutka ohjelmoitu ääntelemään selvästi.


O: Hiiri ohjaamossa.

V: Kissa asennettu.
-Fuck The World-
Taunusmies Jussi
Viestit: 1273
Liittynyt: 10 Elo 2004, 19:59
Paikkakunta: Huittinen

Viesti Kirjoittaja Taunusmies Jussi »

Kolme autoharrastajaa oli tienvarressa etsimässä pudonneita pölykapseleita ja yllättäen he löysivätkin alastoman nuoren naisen kuolleena pusikosta. Nissanmies otti hatun päästään ja asetti sen varovasti peittämään "kropan" vasenta rintaa. Ladamies otti piponsa, ravisteli pahimmat moskat pois ja asetti sen peittämään oikean rinnan. Bemaripoika puolestaan muiden esimerkin velvoittamana heitti BMW-lippiksensä peittämään neidon jalkoväliä, vaikka mieli tekikin katsoa, kun ei ollut ennen sellaista päässyt näkemään. Pitkän odottelun jälkeen poliisi saapui paikalle ja näki BMW-lippiksen peittämässä strategista aluetta. Poliisi kävi kurkistamassa lippiksen alle ja nousi epäuskoisen näköisenä seisomaan. Sitten hän pudisteli päätään ja kurkkasi uudelleen lippiksen alle. Sama toistui vielä muutamia kertoja, kunnes autoharrastajat kysyivät, että oliko jokin vialla, kun piti useampaan kertaan lippiksen alle katsoa. "Ei tässä mitään sellaista ole" virkkoi kokenut poliisi "en vain ole ennen nähnyt BMW-lippiksen alla muita kuin mulkkuja"
Jos pytty ei ole Vee-asennossa niin se on vessanpytty!
-75 coupe
Vastaa Viestiin