Ketään taitavaa Tampereella

Sitä sun tätä muihin ryhmiin kuulumatonta. Tärkeät linkit ilmoitukseen LINKKEJÄ ja VINKKEJÄ tai kerro jos joku asia nyppii.
Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78

Avatar
Mackie
Viestit: 83
Liittynyt: 13 Kesä 2008, 12:33
Paikkakunta: Tampere - Pieksämäki

Ketään taitavaa Tampereella

Viesti Kirjoittaja Mackie »

Tämä on nyt valitettavasti tupla postaus mutta ei ollenkaan viittis autoa jättää tuohon tien poskeen niin...
viewtopic.php?t=7617
Mackie kirjoitti:Täytyy kyllä myöntää etten ole ollenkaan tekniikan miehiä.
Pääsin tuossa pari päivää sitten Pieksämäeltä Tampereelle ja Oriveden kohdalla lahosi autosta laturi tai joku laturiin liittyvä osa. Veikkaisin että joku vika on johdoissa, mutta en ole ollenkaan varma.
Joten, olisko täällä Tampereelle ketään taunusmiestä/naista jota huvittaisi käydä kahtomassa mikä minun autoa vaivaa? Auto sijaitsee hervannassa. Voinhan minä tietty muutaman kympin maksaa vaivasta ja pitsan päälle mutten paljoa muuta :/
Hätäapu olisi tarpeen :)
Avatar
Mackie
Viestit: 83
Liittynyt: 13 Kesä 2008, 12:33
Paikkakunta: Tampere - Pieksämäki

Viesti Kirjoittaja Mackie »

Olisikohan kenelläkään edes mielenkiintoa ostaa tuota pois? -Kieltämättä ajatus vituttaa että joutuisi myymään pois kun on ainut auto mutta jos ei tulevaan viikonloppuun mennessä löydy ketään kuka viittis käydä sitä kahtomassa niin hirveästi ei vaihtoehtoja jää.
Toisin sanottuna en tiiä vielä haluaisinko myydä mutta nyt voi tietty olla että joudun myymään.
Taunus-Sälli
Viestit: 1379
Liittynyt: 22 Kesä 2007, 00:56
Paikkakunta: viiala

.

Viesti Kirjoittaja Taunus-Sälli »

no jos siinä on laturi hajalla ni saat ehjän laturin vaihdettuna viiteen kymppiin....
Taunus 2.0 GX 82
Taunus 1.6 L 73 stw
Avatar
Mackie
Viestit: 83
Liittynyt: 13 Kesä 2008, 12:33
Paikkakunta: Tampere - Pieksämäki

Re: .

Viesti Kirjoittaja Mackie »

Taunus-Sälli kirjoitti:no jos siinä on laturi hajalla ni saat ehjän laturin vaihdettuna viiteen kymppiin....
No joo, tuon minun edellisen viestin saa oikeastaan jättää huomioimatta, oli semmonen vittuuntunut känni päällä :lol: Kait se melkein ois parempi ostaa uusi mutta en ole varma onko nykysessä vikaa edes.
Vastaa Viestiin