Sitten pitäisi vielä kehittää jostakin hydrauliikka painetta....jeddah kirjoitti:Teet kato semmosen systeemin et otat sen koneen sen etuvetolootan kanssa ja asennat sen pitkittäin, hitsaat lukon siihen etuvetolootaan ja laitat eteen ja taakse samanvälityksiset vetävät akselit, joiden periin sovellat kiinni sen etuvetolootan vetoakselit... Tulee kahdet välitykset peräkkäin => momentti piisaa ja neliveto kaveriksi auttamaan talvityöskentelyä. Jos käyttää vaikka kahta Taunuksen taka-akselia, niin voi tehdä sen koko rungon taittuvaksi pyöräkuormaajien tapaan niin ei tarvitse murehtia raidetangoista tai muusta turhanpäiväisestä kääntämiseen liittyvästäjryti kirjoitti:Mitenhän nuo etuveto koneet käy takaveto laatikoihin? Jos tekisi pihatraktorin tuosta pihassa lojuvasta dieselistä.... Pitäisi vaan saadaa puolitus tai muu pienennys välityksiin ja varmaankin riesan erillisjousitettu taka-akseli ja siihen joku patentti on-off lukko. Ja vähä hydrauliikka painetta kun sais ja muutaman työsylinterin.... ja vanhat piikkirenkaat taka-akselille Lähtisi lumet pihasta ja halot kulkisi liiteriin näppärämmin
Koneen jos pistää perälle niin etuperän vetoakselin (kardaanin) pitäisi olla reilusti taipuva että toimisi siitä linkku kohdasta.