V8-Taunukset

Sitä sun tätä muihin ryhmiin kuulumatonta. Tärkeät linkit ilmoitukseen LINKKEJÄ ja VINKKEJÄ tai kerro jos joku asia nyppii.
Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78

COSSUHENKKA
Viestit: 30
Liittynyt: 19 Huhti 2005, 16:07
Paikkakunta: Humppila

V8-Taunukset

Viesti Kirjoittaja COSSUHENKKA »

Kuinkahan monta peliä aikoinaan mahdettiin leimata pikkulohkolle? Itse tiedän 3kpl, 2 Coupea+ 1 Sedan.
Avatar
vilunki78
Viestit: 289
Liittynyt: 19 Touko 2005, 17:31
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: V8-Taunukset

Viesti Kirjoittaja vilunki78 »

huhua olen joskus kuullut farmarista roverin kasilla, mutta siitä ei varmaa tietoa. onkos tuo toinen coupe, se mikä oli nettiautossakin myytävänä, sellainen violetti chevyn 350:sellä? se sedanikin on ihan uutta tietoa minulle :roll:
COSSUHENKKA
Viestit: 30
Liittynyt: 19 Huhti 2005, 16:07
Paikkakunta: Humppila

Re: V8-Taunukset

Viesti Kirjoittaja COSSUHENKKA »

vilunki78 kirjoitti:huhua olen joskus kuullut farmarista roverin kasilla, mutta siitä ei varmaa tietoa. onkos tuo toinen coupe, se mikä oli nettiautossakin myytävänä, sellainen violetti chevyn 350:sellä? se sedanikin on ihan uutta tietoa minulle :roll:
Tuo toinen coupe on se keltainen, joka oli nettiautossa, muistaakseni 302:lla. Tuo violetti on mulle ihan uusi tieto.
REPA
Viestit: 199
Liittynyt: 13 Kesä 2006, 09:47
Paikkakunta: HELSINKI

Re: V8-Taunukset

Viesti Kirjoittaja REPA »

vilunki78 kirjoitti:huhua olen joskus kuullut farmarista roverin kasilla, mutta siitä ei varmaa tietoa. onkos tuo toinen coupe, se mikä oli nettiautossakin myytävänä, sellainen violetti chevyn 350:sellä? se sedanikin on ihan uutta tietoa minulle :roll:
En tiedä farmarista,mutta oli viimme kesänä Valkeakoskella sedan roverin 8koneella.Tuli jopa istuttua kyydissä.Käytiin kaupassa hakemassa "limua".Ei varmaankaa muistanut kiittää kyydistä.Joten KIITOKSIA.
Avatar
Mois
Viestit: 7871
Liittynyt: 28 Heinä 2004, 19:47
Paikkakunta: Suur-Kouvolan laitamilla
Viesti:

Re: V8-Taunukset

Viesti Kirjoittaja Mois »

REPA kirjoitti:
vilunki78 kirjoitti:huhua olen joskus kuullut farmarista roverin kasilla, mutta siitä ei varmaa tietoa. onkos tuo toinen coupe, se mikä oli nettiautossakin myytävänä, sellainen violetti chevyn 350:sellä? se sedanikin on ihan uutta tietoa minulle :roll:
En tiedä farmarista,mutta oli viimme kesänä Valkeakoskella sedan roverin 8koneella.Tuli jopa istuttua kyydissä.Käytiin kaupassa hakemassa "limua".Ei varmaankaa muistanut kiittää kyydistä.Joten KIITOKSIA.
Joo, se oli III-koppanen muistaakseni ja omistajan etunimi Kimmo ja tais olla Kuopion suunnalta :D

Tais olla sedan mikä oli joskus V8:ssa esittelyssä ja oli katsastettu Fordin 221 pikkulohkolla. 5-napaset pyörännavat ainakin oli...
Taunus 2D 2.0 OHC -77
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
TKS
Viestit: 35
Liittynyt: 24 Heinä 2007, 02:47
Paikkakunta: hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja TKS »

3,5l v8 coupe ja 302 v8 coupe molemmat keltaisia ja sit mielestäni joskus on ollut pick-nickissä mk2 tai mk3 farmari v8 siirtokilvillä. ja tiedän yhden punaisen sedanin johon on sovitettu kasia, mut tiedä sitte miten kävi, taitaa olla navetan takana ruostumassa :lol:
Ford taunus -72 2,9i v6 sedan
Ford taunus -72 stw
Cadillac hearse -76 500cid
Chevrolet caprice -69 4d ht sport sedan 427
Mercedes benz 320E -98 3,2l v6 avantgarde
Avatar
vilunki78
Viestit: 289
Liittynyt: 19 Touko 2005, 17:31
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Viesti Kirjoittaja vilunki78 »

eiks kukaan muu muista sitä violettia vai sininenkö se oli mikä oli noin pari vuotta sitten nettiautossa myynnissä? takakyljet oli aika radikaalisti levitetty ja koneena oli ilmotuksen mukaan +400hp 350:nen.
Kouvolassa pyöri aikoinaan 17m taunus voortin 351:llä koneella keltanen neliovinen mitä oli paikkailtu ties millä väreillä ja hirveä skuuppi konepellissä. olis kiva tietää missä sekin auto on nykyään. en muista enää vuotta, mut oltiin hesan näyttelystä tulossa kun se otti motarilla kisaa jonkun dusterin kanssa, ni tais kone kilahtaa savupilvestä päätellen.
Avatar
taunusstyle
Viestit: 1432
Liittynyt: 02 Marras 2004, 05:03
Paikkakunta: rovaniemi

Viesti Kirjoittaja taunusstyle »

kyllä mie ainaki muistan sen sinisen flippi keulallisen mulla on siitä kuvakki vielä koneella
ruoste! mitä mainioin ruuvilukite
Avatar
Mois
Viestit: 7871
Liittynyt: 28 Heinä 2004, 19:47
Paikkakunta: Suur-Kouvolan laitamilla
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mois »

Kyl minäkin muistan sen sinisen, itelkii oli joskus siitä kuvia koneella mut ei enää. Laitas se kuva galleriaan jos sul se vielä on?
Taunus 2D 2.0 OHC -77
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
Avatar
taunusstyle
Viestit: 1432
Liittynyt: 02 Marras 2004, 05:03
Paikkakunta: rovaniemi

Viesti Kirjoittaja taunusstyle »

no ny on jalleriassa kuvvii siitä sinisestä coupesta
ruoste! mitä mainioin ruuvilukite
gepardi
Viestit: 926
Liittynyt: 15 Loka 2004, 01:11
Paikkakunta: Kuhmo

Viesti Kirjoittaja gepardi »

Se keltainen Coupé on varsin tulinen auto. Youtubessa on yksi kiihdytyspätkä siitä ja se lähtee, kuin tykin suusta!
Avatar
Mois
Viestit: 7871
Liittynyt: 28 Heinä 2004, 19:47
Paikkakunta: Suur-Kouvolan laitamilla
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mois »

taunusstyle kirjoitti:no ny on jalleriassa kuvvii siitä sinisestä coupesta
Toi sininen on poistettu liikenteestä Joulukuussa 2007 ja katsastettu ilmeisesti viimmeks vuonna 2003...
Väritys punainen ja lisäväri valkoinen :lol:
Taunus 2D 2.0 OHC -77
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
Avatar
Jari H
Viestit: 790
Liittynyt: 28 Heinä 2005, 12:19
Paikkakunta: Kausala

Viesti Kirjoittaja Jari H »

vilunki78 kirjoitti: Kouvolassa pyöri aikoinaan 17m taunus voortin 351:llä koneella keltanen neliovinen mitä oli paikkailtu ties millä väreillä ja hirveä skuuppi konepellissä. olis kiva tietää missä sekin auto on nykyään. en muista enää vuotta, mut oltiin hesan näyttelystä tulossa kun se otti motarilla kisaa jonkun dusterin kanssa, ni tais kone kilahtaa savupilvestä päätellen.
Auto on Villähteeltä, Lahdesta muutama km itään.
Kone on (ja oli) 302 askina C6 josta ne savut tuli kun rasvat ulostautui, 8" taka-akselilla.
Kieltämättä melko karsean näköinen kapistus, viime vuodet lähinnä pölyä keräämässä omistajan saatua jonkin asteisen offroad tartunnan..
Limits are only set by lack of knowledge.
Sierra STW 5.0
We don't do this because it's easy, we do this because it's hard..
Avatar
vilunki78
Viestit: 289
Liittynyt: 19 Touko 2005, 17:31
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Viesti Kirjoittaja vilunki78 »

Jari H kirjoitti:
vilunki78 kirjoitti: Kouvolassa pyöri aikoinaan 17m taunus voortin 351:llä koneella keltanen neliovinen mitä oli paikkailtu ties millä väreillä ja hirveä skuuppi konepellissä. olis kiva tietää missä sekin auto on nykyään. en muista enää vuotta, mut oltiin hesan näyttelystä tulossa kun se otti motarilla kisaa jonkun dusterin kanssa, ni tais kone kilahtaa savupilvestä päätellen.
Auto on Villähteeltä, Lahdesta muutama km itään.
Kone on (ja oli) 302 askina C6 josta ne savut tuli kun rasvat ulostautui, 8" taka-akselilla.
Kieltämättä melko karsean näköinen kapistus, viime vuodet lähinnä pölyä keräämässä omistajan saatua jonkin asteisen offroad tartunnan..
no katohan, kaupungilla silloin 90-luvulla kiersi huhu et olis 351:nen :P mut kyllä siinä autossa on vaan jotain, sen ku sais 8)
Vastaa Viestiin