Missä FordNaiset luuraa ?

Sitä sun tätä muihin ryhmiin kuulumatonta. Tärkeät linkit ilmoitukseen LINKKEJÄ ja VINKKEJÄ tai kerro jos joku asia nyppii.
Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78

Avatar
saritar71
Viestit: 27
Liittynyt: 13 Tammi 2008, 14:56
Paikkakunta: Harjavalta

Missä FordNaiset luuraa ?

Viesti Kirjoittaja saritar71 »

Todellakin kuinkahan paljon suomessa on naisia jotka omistavat foordin ja eteenkin taunuksen ? 8)
Eli tänne sit tietoo kiitos !

Tarvii nyt tasa-arvon puitteissa laittaa tän jotain, ettei tää mee ihan ukkovaltaiseksi :wink:
hanna
Viestit: 177
Liittynyt: 27 Huhti 2005, 09:14
Paikkakunta: Punkalaidun

Viesti Kirjoittaja hanna »

Porissa asun ja vihreällä taunuksella ajan.
Kai tulet ens kesänä porin seudun taunustelijoiden tapaamisiin,
niin saadaan sinne naiskuskeja lisää. Ilmotellaan ajankohdista tuolla kerhoasiaa topicissa :D
TAUNUS L 2D 1.6 `73
Orion 1.3 `88
Avatar
saritar71
Viestit: 27
Liittynyt: 13 Tammi 2008, 14:56
Paikkakunta: Harjavalta

Viesti Kirjoittaja saritar71 »

Hienoa että löytyy muitakin ...
Olen kyllä nähnyt vilauksen vihreästä tanesta mutta kuskia en :wink:
En luppaa mittään tuosta porin seudun miitingin suhteen, mutta ko h-hetki on käsillä niin saatan ilmaantua.
ainomieli
Viestit: 1
Liittynyt: 29 Tammi 2008, 15:33

Viesti Kirjoittaja ainomieli »

Täältä löytyy vielä yks kappale Taunustelevia naisia, kaks vihreetä Tanee on ajossa. ´75 talviautona ja ´80 kesäpelinä 8)
Avatar
surinasussu
Viestit: 39
Liittynyt: 09 Joulu 2005, 00:27
Paikkakunta: Viiala

Viesti Kirjoittaja surinasussu »

Minä ilmoittaudun myös!! :P Olen aikas "vihreä" harrastelija vielä, kun ajoin kortinkin tässä vasta vanhoilla päivillä jokunen vuosi sitten.. MUTTA, lapsuusmuistojen perässä piti heti 1. autoksi saada se Taunus, kaikkien ystävien kauhuksi.. :wink: Joka päiväisenä kulkineena kesät ja talvet on ruskea pappa-Taunus. Projektina yksi, joka toivon mukaan joskus valmistunee pyhäpirssiksi! (tuossa alla nuo "tiedot" kulkineista..) p.s Hannalle terkut, kesällä nähdään ollaanko mökkinaapureita taas. Ja KRISU: tervetuloa Oulun plikka Apianlahdelle, olis tosi kiva jos tulis uusia nais-tanaristeja miitinkiin!!! :lol: Jäi jutustelut vähän lyhyiksi taannoin Riihimäen reissulla.
Käyttis: Mondeo 1.8 farkku vm. 97
Ikuisuus projekti: Taunus L 2D 2.0 ´73 (tulossa vuonna 2026 :peukku: )
Kaksipyöräinen: AJS Sapphire SS vm. 65
Mari
Viestit: 81
Liittynyt: 28 Elo 2006, 23:00
Paikkakunta: Hattula, Lepaa

naistanesti -81

Viesti Kirjoittaja Mari »

Täällä kans yx Tanesti/Fordisti. Mitä itse tunnen autoilu porukoita, niin meitä tosi naisautoharrastajia on tosi vähän. Niitä peffaansa auton kylkeen kiillottajiahan on kyllä lehdet väärällään ja tapahtumissa, mutta ei kai niillä rakennekynsillä voi mitään tehä?? :? Itse teen ja laitan sen mukaan mitä kerkeen ja jos ei oo pakko niin annan vaikka auton seistä jos en kerkeen laittaan/korjaamaan. Ja järjestelen kaiken maailman ford tapahtumia ja oon erään ford kerhon puheenjohtaja.

T.Mari
.......ku vaa keksis jostain lääkkeen tähä sairauteen....
natuli
Viestit: 302
Liittynyt: 05 Loka 2004, 09:09
Paikkakunta: vantaa

Viesti Kirjoittaja natuli »

Mä edustan taunustelijanaisia täällä pääkaupunkiseudulla välillä hyvällä ja välillä huonolla menestyksellä, mutta kyllä mä tossa kylillä sen verta pyörin et pojat tietää sinisen coupen olevan jonkun muijan.

Ja kaikki tutut tietää et saa autolle soitella poliisia perään jos sillä näkee jonkun muun ku mun ajavan, niin omistushaluinen mä olen. vaikka olis jalka irti niin ite ajan eikä kukaan muu.
Vastaa Viestiin