minun aaautoni vanteet!!??

Sitä sun tätä muihin ryhmiin kuulumatonta. Tärkeät linkit ilmoitukseen LINKKEJÄ ja VINKKEJÄ tai kerro jos joku asia nyppii.
Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78

natuli
Viestit: 302
Liittynyt: 05 Loka 2004, 09:09
Paikkakunta: vantaa

minun aaautoni vanteet!!??

Viesti Kirjoittaja natuli »

mistä mie saan tietää ja mistä näkee et mitkä ne on (autoni vanteet siis,jos et tajunnut) ja sit tuota et mistä tietää mistä semmosia saa? ja silleen. en mä tyhmä ole, en ole. en. en. okei no vähän sit..
Avatar
Mois
Viestit: 7871
Liittynyt: 28 Heinä 2004, 19:47
Paikkakunta: Suur-Kouvolan laitamilla
Viesti:

Re: minun aaautoni vanteet!!??

Viesti Kirjoittaja Mois »

natuli kirjoitti:mistä mie saan tietää ja mistä näkee et mitkä ne on (autoni vanteet siis,jos et tajunnut) ja sit tuota et mistä tietää mistä semmosia saa? ja silleen. en mä tyhmä ole, en ole. en. en. okei no vähän sit..
Hienot ne ainakin on ja ostan ne heti jos myynnissä??????
Taunus 2D 2.0 OHC -77
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
natuli
Viestit: 302
Liittynyt: 05 Loka 2004, 09:09
Paikkakunta: vantaa

Viesti Kirjoittaja natuli »

no en mä myy.. vielä ainakaan, mut kyl ehkä sit joskus..=)
sale
Viestit: 290
Liittynyt: 15 Loka 2004, 12:45
Paikkakunta: Anneyron, Rhone Alpes, France

Viesti Kirjoittaja sale »

Ainakin Mangels ja AR (american racing) lienevät valmistaneet vastaavia. Mangelsseja saa eurokinnereiden tarvikemyymälästä ja AR:riä myy mm. US-Parts. Saattaa jopa olla, että noita jenkkivanteitakin löytyy tanen jaolla. Ainakin olen yhessä tanessa nähnyt AR TorqueThrust II:set. Voi ristus, että sopivat kuin nenä päähän...

Sitä en tiedä, saako sellasia identtisiä enää mistään. Olisko niihin stanssattu johonkin valmistajan nimi?

Ja ne on kyllä kieltämättä hienot...ja jos olet niitä myymässä, me aletaan Mois:in kanssa huutaa niitä kilpaa :mrgreen:
- Harraste: 1972 Lincoln Continental Mark IV coupe MR /näyttely -
- Käyttöauto: 2020 Lexus IS300h F Sport -
- Käyttöauto II: 2019 RAM 1500 Laramie HEMI 5.7 -
- Vene: RaisSport 530DC + Mercruiser 470 ( 200hv ) -
- Mökkivene: 1990 Bayliner Capri 1950 -
gepardi
Viestit: 926
Liittynyt: 15 Loka 2004, 01:11
Paikkakunta: Kuhmo

Viesti Kirjoittaja gepardi »

No, perkeles. American Racingit ne ovat. Tuolla on kuva ihan alhaalla:

http://www.erikoisvanne.fi/american%20r ... racing.htm
natuli
Viestit: 302
Liittynyt: 05 Loka 2004, 09:09
Paikkakunta: vantaa

Viesti Kirjoittaja natuli »

kaikkee tekin löydätte. kiitsi gepsu =) m en löydä mistään mitään ja joudun sit vaan blondeileen..
Avatar
teroniusmonk
Viestit: 1167
Liittynyt: 11 Loka 2006, 20:26
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja teroniusmonk »

natuli kirjoitti:kaikkee tekin löydätte. kiitsi gepsu =) m en löydä mistään mitään ja joudun sit vaan blondeileen..
No mut jokainen tekee sitä, minkä osaa parhaiten? :)
gepardi
Viestit: 926
Liittynyt: 15 Loka 2004, 01:11
Paikkakunta: Kuhmo

Viesti Kirjoittaja gepardi »

natuli kirjoitti:kaikkee tekin löydätte. kiitsi gepsu =) m en löydä mistään mitään ja joudun sit vaan blondeileen..
No problem :D
Hesus

Viesti Kirjoittaja Hesus »

sale kirjoitti:Ainakin Mangels ja AR (american racing) lienevät valmistaneet vastaavia. Mangelsseja saa eurokinnereiden tarvikemyymälästä ja AR:riä myy mm. US-Parts. Saattaa jopa olla, että noita jenkkivanteitakin löytyy tanen jaolla. Ainakin olen yhessä tanessa nähnyt AR TorqueThrust II:set. Voi ristus, että sopivat kuin nenä päähän...

Sitä en tiedä, saako sellasia identtisiä enää mistään. Olisko niihin stanssattu johonkin valmistajan nimi?

Ja ne on kyllä kieltämättä hienot...ja jos olet niitä myymässä, me aletaan Mois:in kanssa huutaa niitä kilpaa :mrgreen:
No löytyyhän noita AR:n vanteita myös 4x108 jaolla (4x4.25"). Itse olen kovasti suunnitellu omaan juurikin tommosia torq thrust II:sia.
Avatar
FoorttiFani
Viestit: 974
Liittynyt: 23 Loka 2007, 21:10

Viesti Kirjoittaja FoorttiFani »

Noissa Natulin vanteissa näkyy ton sivun mukaan olevan -6 ET luku. Eli vanteet tulee aika ulos? Minkä levyset renkaat noitten kanssa mahtaa käydä? Mitkä Natuli sulla on alla?
natuli
Viestit: 302
Liittynyt: 05 Loka 2004, 09:09
Paikkakunta: vantaa

Viesti Kirjoittaja natuli »

mulla on takana 225 edessä sit nöyristelee 195..ellen taas valehtele, kun en nykyään enää tunnu muistavan mitään..hyvä et kotiin osaa töistä mennä.
Avatar
FoorttiFani
Viestit: 974
Liittynyt: 23 Loka 2007, 21:10

Viesti Kirjoittaja FoorttiFani »

selvä, taitaa ollakki aika maximi leveys noitten vanteitten kans. Ei varmaan paljoa varaa leveempiä laittaa?
Avatar
p3
Viestit: 1205
Liittynyt: 16 Tammi 2005, 20:18
Paikkakunta: Perniö

Viesti Kirjoittaja p3 »

sehän riippuu renkaan profiilista.
esim: 195/50 15 sais olla 7" valssi, kun taas 195/60 15 menee hyvin 6" valssillaki.
Älä ota sitä niin vakavasti!

Scorpio 2.9 at -91 coupe
Avatar
FoorttiFani
Viestit: 974
Liittynyt: 23 Loka 2007, 21:10

Viesti Kirjoittaja FoorttiFani »

nii juu empä tullu ajatelleeks et matalampi profiiline tarvii leveenpää vannetta.
Vastaa Viestiin