Motivaatiota hakemassa...

Sitä sun tätä muihin ryhmiin kuulumatonta. Tärkeät linkit ilmoitukseen LINKKEJÄ ja VINKKEJÄ tai kerro jos joku asia nyppii.
Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78

-Timi-
Viestit: 9
Liittynyt: 27 Syys 2005, 20:08
Paikkakunta: Lohja

Motivaatiota hakemassa...

Viesti Kirjoittaja -Timi- »

Mistä sitä mahtaisi löytää motivaatiota tuollaisen vanhan taunuksen kunnostukseen? Pari vuotta sitten kauppasin sitä täällä, vm -75 coupe'ta, mutta vähäisen kiinnostuksen vuoksi aloin itse purkaa ja kunnostaa sitä.. Nyt, siis pari vuotta myöhemmin autoraukka roikkuu täysin purettuna tallin katosta, pelkkä kori siis... Enää olisi muutama pieni paikka laitettavaa, ja si pääsis massaamaan ja niputtamaan... Mutta kun ei jaksais... Auttakee... :cry:
Tein itse ja YRITIN säästää.
Janzamar
Viestit: 4317
Liittynyt: 28 Elo 2004, 09:30
Paikkakunta: Tammela

Viesti Kirjoittaja Janzamar »

Janzamar muistaa :D ..ei kun niskasta kiinni ja menoksi!
Se kokoaminen on kuitenkin aika nopea juttu sitten kun muut hommat on alta pois,ja mikäs palkitseekaan paremmin kuin liikenteeseen pääsy
tuulen nopealla Taunus coupella 8)
Kesäkin on jo ovella :wink:
Taunus Maximus =)
Avatar
astriel
Viestit: 832
Liittynyt: 05 Marras 2004, 23:05
Paikkakunta: Mouhijärvi (Mouhis)

Re: Motivaatiota hakemassa...

Viesti Kirjoittaja astriel »

-Timi- kirjoitti:Mistä sitä mahtaisi löytää motivaatiota tuollaisen vanhan taunuksen kunnostukseen? Pari vuotta sitten kauppasin sitä täällä, vm -75 coupe'ta, mutta vähäisen kiinnostuksen vuoksi aloin itse purkaa ja kunnostaa sitä.. Nyt, siis pari vuotta myöhemmin autoraukka roikkuu täysin purettuna tallin katosta, pelkkä kori siis... Enää olisi muutama pieni paikka laitettavaa, ja si pääsis massaamaan ja niputtamaan... Mutta kun ei jaksais... Auttakee... :cry:
Tekee jonkun yhden jutun(vaikka pienenkin) valmiiksi niin se innostaa.

-vk-
Avatar
Mappi
Viestit: 831
Liittynyt: 18 Loka 2004, 12:41
Paikkakunta: Kontiolahti

Viesti Kirjoittaja Mappi »

Motivaatio ongelmat on niitä pahimpia autoharrastajan elämässä. Kannattaa ottaa vaan pikkuaskelia kerrallaan, teen vaikka nyt tuon kulman valmiiksi, sitten seuraavan kohdan jne. itte toimin näin ja kun aina saa yhden kohdan valmiiksi niin suraavan kohdan aloittaminen ei olekaan enää niin hankalaa. Ei sitä maratoniakaan voi kerralla juosta van jokainen askel on vaan otettava että maaliin pääsee!
hes83
Viestit: 188
Liittynyt: 10 Heinä 2005, 15:39
Paikkakunta: Pohjois pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja hes83 »

juu ja kun saa uuden maalin päälle niin kummasti löytyy motivaatiota kasaushommiin...ainaki itellä näin.... :roll:
mitä pienempi vika sitä isompi leka......
Avatar
samiharju
Viestit: 1070
Liittynyt: 12 Syys 2004, 15:19
Paikkakunta: Mutterimäki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja samiharju »

ite laitoin just yhden sierraprojektin myyntiin kun ei motivoi.. 2 vuotta ollu mulla eikä juur mitää oo saatu aikasekss. 2.8i 4x4 ghia farkku -87 kyseessä, on erikoismaalausta ja kaikkea.
JiiTee
Viestit: 494
Liittynyt: 05 Elo 2004, 12:50
Paikkakunta: Vampula

Viesti Kirjoittaja JiiTee »

Yks vaihtoehto on myös se että puuhastelee jotain muuta. Esim. mua työllistää talon kaikki mahdolliset rempat. Aikansa kun heiluttaa vasaraa niin kovasti alkaa talli kutsumaan ja varsinkin näin keväällä. Sellanen ihme polte tulee päästä harrastepirssillä baanalle... :D Pysyy homma ainakin mun kohdalla aika hyvin tasapainossa ja projektikin etenee. Tosin eipä tuossa nyt ole paljon hommaa mutta kuitenkin.

Mutta jos se motsku on ihan totaalisesti hukassa niin ei sitä kannata väkisin alkaa tekemään. Sitä vaan hakkaa päätänsä seinään eikä hommista tule yhtään mitään. Lääkkeeksi suosittelen käymistä kevään näyttelyissä ja kokoontumisissa... Alkaa varmasti homma kiinnostamaan. :D

Tuossa muutama vuosi takaperin Consulin kimpussa ollessa (motivaatio hukassa) meni hiukan hermot jarruja laitellessa niin tuli sitten sanottua oikein kovaan ääneen että mullehan et vittuile... Kuntoon tuli sitten loppujen lopuksi. :lol:
-Timi-
Viestit: 9
Liittynyt: 27 Syys 2005, 20:08
Paikkakunta: Lohja

Viesti Kirjoittaja -Timi- »

No joo, kokeiltu on jo tehdä taloremppaa yms. tässä välissä, mutta ei auta...
Haluisko joku ostaa tuon pois? :D
Tein itse ja YRITIN säästää.
Janzamar
Viestit: 4317
Liittynyt: 28 Elo 2004, 09:30
Paikkakunta: Tammela

Viesti Kirjoittaja Janzamar »

Coupelle on AINA ostohaluja :lol:
..mutta hinnottelu tietysti ratkasee miten äkkiä siitä pääsee eroon..
Taunus Maximus =)
-Timi-
Viestit: 9
Liittynyt: 27 Syys 2005, 20:08
Paikkakunta: Lohja

Viesti Kirjoittaja -Timi- »

No arvon janzamar varmaan kertoo mitä siitä voisi saada? Kori ja iso kasa osia siis... :lol:
Tein itse ja YRITIN säästää.
Janzamar
Viestit: 4317
Liittynyt: 28 Elo 2004, 09:30
Paikkakunta: Tammela

Viesti Kirjoittaja Janzamar »

Niiiiiii..vai että arvon Janzamar :lol:
Saishan siitä enemmän kuin mitä mulla on rahaa :roll:
Olikos se ihan 2.0 org vai muistanko väärin?
Tekis ihan hitosti mieli ostaa se pois mutta taitaa päästä tääkin multa silti karkuun jos ei ihmeitä tapahdu :(
Laita nyt parit kuvat ja listaa mitä kaikkea siinä on,muistaakseni se oli suht siisti mitä niitä kuvia näin,että useampia satasia luulis olevan kyseessä.
Mielelläni latoisin seteleitä myyjälle niin kauan että hymy alkaisi leviämään itsekseen kasvoille,mutta omalla monitoimilaitteella printatut ei taida kelvata kuin vankeustuomion antamiseen :oops:
Taunus Maximus =)
-Timi-
Viestit: 9
Liittynyt: 27 Syys 2005, 20:08
Paikkakunta: Lohja

Viesti Kirjoittaja -Timi- »

Mihis mä saan niitä kuvia näkyviin? Kun en nettiautoon jaksa autoa laittaa pilkattavaksi... Ja hyvä tosiaan on saada jotain arviota hinnasta, itse kun en tiedä... Auto siis on -75 coupe, 1.6:n papereilla, ja 2.0:lla lievästi piristetyllä motilla... Kai siitä jokusen satalappusen sais?
Tein itse ja YRITIN säästää.
Janzamar
Viestit: 4317
Liittynyt: 28 Elo 2004, 09:30
Paikkakunta: Tammela

Viesti Kirjoittaja Janzamar »

http://www.taunusfinland.com/galleria/
Tuonne jos laitat oman gallerian vaikkapa?
Ohjeita seuraamalla pitäis onnistua,miekii osasin 8)
Loppujen lopuksi.. :lol: ja joo,älä pilko,noita on koko ajan vähemmän :shock:
Taunus Maximus =)
-Timi-
Viestit: 9
Liittynyt: 27 Syys 2005, 20:08
Paikkakunta: Lohja

Viesti Kirjoittaja -Timi- »

Noniin, ny siellä on kuvia kokonaisesta autosta, ja nykyisestä tilanteesta kun kori roikkuu "tallin" katosta... Ja pahimmat paikatkin on kuvattu... Vielä kun osais linkittää sen osoitteen tähän... :oops:
Tein itse ja YRITIN säästää.
Avatar
Farkku
Viestit: 577
Liittynyt: 28 Marras 2005, 14:24
Paikkakunta: Vaala

Viesti Kirjoittaja Farkku »

Mondeo 1.8 TDi -97
Scorpio Ghia 2.0 -95
Vastaa Viestiin