Ratsia

Sitä sun tätä muihin ryhmiin kuulumatonta. Tärkeät linkit ilmoitukseen LINKKEJÄ ja VINKKEJÄ tai kerro jos joku asia nyppii.
Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78

Janzamar
Viestit: 4317
Liittynyt: 28 Elo 2004, 09:30
Paikkakunta: Tammela

Ratsia

Viesti Kirjoittaja Janzamar »

Kokemuksia?
Ittellä tänään,huvikseen kattoivat eikä
mitään huomautettavaa löytynyt.
Naureskelin että Taunustako tahdoitte vaan ihailla? :P
..ei kuulemma sen suurempaa syytä tosiaan :lol:
Taunus Maximus =)
taunus mkII
Viestit: 339
Liittynyt: 20 Heinä 2004, 21:46
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja taunus mkII »

Mulla oli joskus 1996 vuonna farmari väli-koppa ecceri ja hornan hopea, siisti sinänsä päältäpäin ni olihan poliisi pyydys. aina kun näkivät ni perään ja papereita syynäämään. kuukauden sisällä neljästi ja paras oli yks nuori konsta ku katto papereita ja tokas: "ai tää on katsastettukin ja nauro päälle"
sit maalasin sen ja vähä aluvannetta alle ni ei enää mitään.. 8)
#201
TaunusmkII


Ford Taunus-Suoritus Kykyä Ylitse Muiden-
-Raudassa Ei Oo Rahat Hukassa-
Avatar
Jannu
Viestit: 589
Liittynyt: 16 Loka 2004, 18:59
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja Jannu »

Coupenkaa aikoinaa pysäytettii. Polliisi pyys rekisteriotteen ja tokas et perkele taunusko tää on... sit sano et eihän tät oo katsastettu minä siihen että kato otteen toiselta puolelta leima on siellä :lol:
Ford Taunus 4d 2,8 v6 73
Ford Taunus coupe 2.0 75
Ford Taunus 4d 2,0 77
Ford Taunus 4d 2,0 XL 71
Ford Granada stw 2,8i ghia 83
Ford Granada coupe 2,6 XL 74
3x Mondeo stw
Dodge Aspen 3,7 81
Helkama Hopeasauma 55
Jawa 550 pionyr 57
Avatar
peeaa
Viestit: 43
Liittynyt: 28 Huhti 2006, 13:00

Viesti Kirjoittaja peeaa »

pari kk takaperin jäin kiines ku sherri oli leimaamatta, jotain siitä taisin jo kirjootela¨. kyllä vitutti ja sit ajettiin ladalla 2 vko ilman lämmityslaitetta. nim:perkules
By: peeaa
tanari
Viestit: 937
Liittynyt: 22 Elo 2004, 11:18
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja tanari »

entisellä 2d taunuksella sai olla aina tienreunassa kun poliisit tuli vastaan :lol: leimaa oli, mattaruskea + ferreksinpunasta ja keula valkonen :lol:

se oli makee peli kyl :shock:
matalan pudjetin kulkineet...
Avatar
Viipo
Viestit: 808
Liittynyt: 28 Loka 2004, 09:29
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Viipo »

taisin jo joskus kertoa, kun ajoin yhellä ex-tanikoista puhallusratsiaan... Auto haisi vielä palaneelle kumille, ja kyljet oli täynnä kumikokkareita. Poliisit vaan katto "sulla on takarenkaat vähä lopussa" kirjotti otteeseen "vasen takarengas vailla vaadittavaa kulutuspintaa" vaikka molemmat just polttelin slikseiksi :P "Joo, olin just menossa vaihtamaan"
Pontiac Astre -77
Toyota LandCruiser -81
natuli
Viestit: 302
Liittynyt: 05 Loka 2004, 09:09
Paikkakunta: vantaa

Viesti Kirjoittaja natuli »

sillon kun mulla oli mun eka tane sellanen -74 kaksovinen röpötin, poliisit pysäytteli vähän väliä ja ensimmäinen kysymys oli melkeen aina, Onko auto oma. Ja coupella pysäytti ku ei ollu valoja päällä ja kauhee kysely et onks oma?, mikä kone? miten tyttö on tälläsen hankkinu? onko vaikee ajaa? ja kaiken maailman kyselyt =) mut aina oon ollut lähes syytön =) yhtään sakkoja en oo omilla autoilla saanut.
fonzie
Viestit: 329
Liittynyt: 10 Tammi 2005, 00:48
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja fonzie »

natuli kirjoitti:yhtään sakkoja en oo omilla autoilla saanut.
:lol: että kavereitten autoilla vaan..
Taunus 4D XL 1600 vm. 1971

entiset Taunukset:
Taunus 4D XL 2000 V6 vm. 1973
Taunus Coupe GXL 2600 V6 autom. vm. 1972
Taunus Coupe GT 2000 V6 vm. 1972
Avatar
teroniusmonk
Viestit: 1167
Liittynyt: 11 Loka 2006, 20:26
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja teroniusmonk »

Maanantaina puhallutettiin ekaa kertaa Taunuksen ratissa ja nollat pämähti tauluun johon sitten konstaapeli että "tämä on kunnossa ja hyvää matkaa" :lol: No minä sitten painoin kaasua ja poistuin paikalta.
JiiTee
Viestit: 494
Liittynyt: 05 Elo 2004, 12:50
Paikkakunta: Vampula

Viesti Kirjoittaja JiiTee »

Viimeisin pysäytys uuden vuoden jälkeen kun tultiin Joensuusta takaisin päin...

Ylläri puhallusratsia. Oma vuoro tuli niin konsta kaiveli hetken taskujaan ja tokas sitten että, ei miulla oo pillejä enää, hyvää matkaa. Nauruahan siitä seurasi.. :lol:
hes83
Viestit: 188
Liittynyt: 10 Heinä 2005, 15:39
Paikkakunta: Pohjois pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja hes83 »

höh..mutkin kerran joku virkaintonen kosnta nappas parkkipaikalla kiinni ja moitti mun ex tanen takaverhon asiattomaksi..kuvia galleriassa...ehdotin sille et pannaanko maijan takalasiin sit siltä petti pokka ja rupes tiuskiin et ala painua siitä...no mä tuumasin et alahan säkin kalppia moittimasta mun tanea ja sen verhoja ei toi häävi ole toi sunkaan transporterin karjapuskuri....sit siltä vasta pokka pettiki...kikatti ittekseen vielä autossaki..hullu ukko...
mitä pienempi vika sitä isompi leka......
Täystuh02
Viestit: 275
Liittynyt: 17 Touko 2006, 17:22

Viesti Kirjoittaja Täystuh02 »

olin aikoinaan just hakenu yhen nissannipposkan ja muutaman kilsan päässä pysäyttivät.Kiersivät autoa kuin kissa kuumaa puuroa kun olivat eka mokanneet kun eivät tajunneet sitä takana olevaa leimaa papruista.Lopulta ne tivas et pysyykö toi pensaluukku kiinni kun se repsotti auki.Paiskis ja totesin kyl pysyy 8)
Avatar
Sumu
Viestit: 1523
Liittynyt: 12 Elo 2004, 17:25
Paikkakunta: Vaasa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sumu »

Pannaan nyt tähän topicciin ku muuta en keksinyt.
Paska säkä katsastajalle, ei ne turhaan oo vittumaisen tarkkoja välillä: http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotim ... id=1321918
Sedan GT '73
Janzamar
Viestit: 4317
Liittynyt: 28 Elo 2004, 09:30
Paikkakunta: Tammela

Viesti Kirjoittaja Janzamar »

Sumu kirjoitti:Pannaan nyt tähän topicciin ku muuta en keksinyt.
Paska säkä katsastajalle, ei ne turhaan oo vittumaisen tarkkoja välillä: http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotim ... id=1321918
No mutta Datsun onkin maailman vahin automerkki,
jo Julius Caesar sanoi että " Tuokaa Ratsuni" :roll: ..
Eipä,paska säkä noilla.Mutta johtuikos tuo kolari nyt sitten kulkupelin kunnosta..?
Taunus Maximus =)
Persketti
Viestit: 113
Liittynyt: 08 Helmi 2007, 11:42
Paikkakunta: Pudasjärvi

Viesti Kirjoittaja Persketti »

Luulisin että vaikka tuo olis tapahtunu sillon -70 luvulla, kun tatsuni oli vielä uus, nii jälki ois ollu aikalailla samaa.. :?

Ehkä uusilla renkailla ja tämmösillä ois saanu aikaan sen, että tuota ei ois tapahtunu ollenkaa :?:
Vastaa Viestiin