Sitä sun tätä muihin ryhmiin kuulumatonta. Tärkeät linkit ilmoitukseen LINKKEJÄ ja VINKKEJÄ tai kerro jos joku asia nyppii.
Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.
Farkku kirjoitti:Taunus syö liikaa bensaa, ja kaveri olis kiinnostunu ostamaan.. Oulun suunnalla olis muutama kiinnostava pikkuruokanen vectra
Ja tästä,itsellä samanlainen ku sulla(GX 1.6 Taunus) kulutti 7,5 matka-ajo,
ja sekalainen taajama-ajo talvella 10 liter.
Jos vie enemmän,niin laita kuntoon.
Epäilen,että opelilla et pääse vähempään.
Ja jos Opelilla säästää bensakustannuksissa niin nekin "säästöt" menee sitten siihen, että Opelin saa pidettyä liikenteessä
En suosittele Vectraa kenellekkään, paska auto.
Itse olen siirtymässä tonne nipponin suuntaan jos vaikka sattuis tuleen täs seuraavan vuoden aikana "uitettua" tuolta nousevan auringon maasta itselle Nismo. Taunus laitetaan alkuperäiskuntoon ja laitetaan kuivaan sekä lämpimään talliin odottelemaan kesäaikoja. Niin siis mulla olis tarkotuksena siis vaihtaa tanarista Nissan Skyline GT-R:ään.... taka-ajatuksena lähinnä nuo driftikisat
PC autopelit lähellä sydäntä....
Eritoten Flatout 1 ja 2
Taunusta unohtamatta ....
Farkku kirjoitti:Taunus syö liikaa bensaa, ja kaveri olis kiinnostunu ostamaan.. Oulun suunnalla olis muutama kiinnostava pikkuruokanen vectra
Ja tästä,itsellä samanlainen ku sulla(GX 1.6 Taunus) kulutti 7,5 matka-ajo,
ja sekalainen taajama-ajo talvella 10 liter.
Jos vie enemmän,niin laita kuntoon.
Epäilen,että opelilla et pääse vähempään.
Ja jos Opelilla säästää bensakustannuksissa niin nekin "säästöt" menee sitten siihen, että Opelin saa pidettyä liikenteessä
En suosittele Vectraa kenellekkään, paska auto.
Minulle on taas sattunut vissiin kaikki hyvät ooppelit A-Veccu versus Eskorontti niin vikatilastossa meillä veccu on vielä parempi kuin esko .Molempia on joutunut hitsaamaan ja silloin tällöin rassaamaankin ja vecusta pakoputkea putsaamaan auki , mutta molemmissa on kuitenkin 400tkm mennyt rikki. Edellisestä B-mallin Vecusta ei jäänyt mitään pahaa sanottavaa kun vei aina paikasta A paikkaan B. Välillä huonommillakin metsäteillä ja välillä pitkääkin matkaa kovallakin vauhdilla . Ja sille ECOTECHIN koneelle ei oikein bensakaan tuntunut kelpaavan, vaikka ei se kiihtyminenkään päätä huimannut
Homma hanskassa, mutta hanskat...No ne nyt oli jossain!
Minulla on kyllä 2.4 V6 Scorpio pelannut todella hyvin. Laadukkaan jämäkästi on vienyt perille. Vaan kaipa se tietää, jotta on Fordisti ratissa. Ainut, mikä harmittaa on suuntavakavuuden puute, mikä luultavammin johtuu todella nopeasta ohjauksesta tehostimen kera ja kiilamaisesta korista. No, hyvä se on ajaa näihin "nykyautoihin" verrattuna, joissa ei ole minkäänlaista tuntoa ajotapahtumaan ja ohjauskin tuntuu, jotta niin kuin olisi vedetty vieterit raidetankojen päistä auton keskipisteeseen. Kyllä 17M:llä ajo oli yhtä juhlaa! Tuli ihan kuningas olo sillä ajellessa, kun oli niin hauska ajaa. Ja muut katseli vittuuntuneena. Kyllä moni nykyautokuski kiilasi risteyksestä minun ja 17M:n eteen ja olivat niin hapannaamaisia ilmeiltänsä. Ja se oli sentään ainut auto, mitä naiset kehuivat hyvännäköiseksi autoksi, vaikka olikin kirjavassa lauluautovärissä. No, 17M on nyt työn alla ja saa "hieman" muskelia pellin alle ja venuksen muodot kuntoon sekä luultavasti hillityn värin pintaan. Niin, ja se vittuilun määrä, minkä joutuu kokemaan aina, kun on Ford Friikki. Mutta täältä pesee, PERKELE!
Tuli pieni Fordistin vuodatus kaljottelun tuloksena.
Oli niin alhainen hinta Samarassa, ja kun Scorpioon olis pitäny katsastukseen tehdä vaikka mitä, niin ajattelin vaihtaa. Ja uskon saavani voittoakin tuosta autosta, kyllä siitä joku maksaa mielellään enemmän kuin mitä minä antoin Scorpiosta väliä.
On muuten aika mielenkiintoinen tuo hälytinsysteemi Samarassa: koulun pihallakin yhesti, kun laitoin ovet lukkoon ohjaimesta, niin kohta alkoi hälytin huutamaan viimeistä päivää. Ja ajonestolaite on naurettava
Mutta 80 000 ajettu, 2 aikaisempaa omistajaa, niin ei hassumpi auto.