ei taunus mutta ei paljon muukaan

Sitä sun tätä muihin ryhmiin kuulumatonta. Tärkeät linkit ilmoitukseen LINKKEJÄ ja VINKKEJÄ tai kerro jos joku asia nyppii.
Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78

Avatar
samiharju
Viestit: 1070
Liittynyt: 12 Syys 2004, 15:19
Paikkakunta: Mutterimäki
Viesti:

ei taunus mutta ei paljon muukaan

Viesti Kirjoittaja samiharju »

muut laittelee harrastepelejään talviteloille ja minä se vasta saan kuntoon... viimeisimpiä uutisia http://www.voorttimies.tk -> projektit -> turbosierra.

kuvagalleria autosta löytyy tuolta
MrBungle

Viesti Kirjoittaja MrBungle »

En ole koskaan nähnyt turbokonetta kaasarilla ja haluaisin kysyä että mitä sille kaasarille pitää tehdä että voi sinne päälle puhaltimen laittaa. Järkihän sanoo että se puhaltaa kaikki bensat kaasarista... se on jo pitkään vaivannut minua. Voiko esimerkiksi ihan tavallisen 2 kurkkuisen weberin jotenkin muokata turbokäyttöön?
:oops:
Taunusmies Jussi
Viestit: 1273
Liittynyt: 10 Elo 2004, 19:59
Paikkakunta: Huittinen

Viesti Kirjoittaja Taunusmies Jussi »

Sen tarvii olla turbon paineet kestävä kaasari. Olikos se Weber DAT sellainen joka kävi ko. hommaan?
Jos pytty ei ole Vee-asennossa niin se on vessanpytty!
-75 coupe
Avatar
samiharju
Viestit: 1070
Liittynyt: 12 Syys 2004, 15:19
Paikkakunta: Mutterimäki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja samiharju »

joo eli sen pitää olla "paineistettu" tai sit vätystää ite painekotelo päälle. se toinen vaihtoehto on laittaa kaasari ennen turboa, turbon imupuolelle mutta henk. koht. olen sitä mieltä että tulikuuma ahdin ja sen läpi virtaava ilma/bensaseos ei oo hyvä yhdistelmä..

tuo mun kaasari on weber DAT 32/32.
Larppa
Viestit: 131
Liittynyt: 13 Loka 2004, 23:27
Paikkakunta: jkl

Viesti Kirjoittaja Larppa »

ittellä weber dgas turbokäytössä. saas nähä miten kestää.
onkos muute painekotelon koolla/muodolla iso merkitys vai "kuhan on sinne päin"?
MrBungle

Viesti Kirjoittaja MrBungle »

olisko kenelläkään kuvia siitä painekotelosta? kun on yhä vähän vaikea ymmärtää :oops:
Avatar
samiharju
Viestit: 1070
Liittynyt: 12 Syys 2004, 15:19
Paikkakunta: Mutterimäki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja samiharju »

Tuossa näkyy alimmassa kuvassa kaasarin päällä
Vastaa Viestiin