Mmmm... mitäs noi maksaa ja onko helppo asentaa? Paljonko "käytännön" eroa vaihdossa (paitsi helppo veto/työntö) verrattuna megasquirtin flatshiftiin?GRA-55 kirjoitti:Saisipas tuollasen omaankin. Tulis kepiteltyä vähä enemmän.Sultzi kirjoitti: Kyllä suorakytky on rock.
Taunukset poistuu paikalta
Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78
Fiesta 1.0 -84
Kawasaki Z1100A -82
Näillä kesät, talvet..
Kawasaki Z1100A -82
Näillä kesät, talvet..
Tosta 6-v sekventiaali.
http://www.quaife.co.uk/Ford-Sierra-Typ ... y-maincase
tai vaikkapa tästä:
http://www.rallyinguk.com/new-quaife-fo ... i1393.html
Eli tuo halvempi maksaisi ~5800 euroa.
http://www.quaife.co.uk/Ford-Sierra-Typ ... y-maincase
tai vaikkapa tästä:
http://www.rallyinguk.com/new-quaife-fo ... i1393.html
Eli tuo halvempi maksaisi ~5800 euroa.
Capri III -81, Escort II -74, Taunus I 1.6-16v-74, Taunus III 1.6GX -82
Toi 6th pykälä näyttäis olevan sama kuin perusaskin 5th eli saisi vaihtaa tiuhempaan. Katukäytössä tulee vaihdettua 2nd suoraan 4th joten 2-suuntaisella joutuu kelaamaan kaikki pykälät mennentullen
Taidanpa ennemmin budjettisportwagooniin laittaa sahatun kepin ja opettelen käyttämään H-askia rivakammin. Flatshift auttanee asiassa kummasti. Mitenköhän helposti sen toteuttaisi vakioruiskuun...? Kytkinpolkimen painallus antaisi vakioarvoa ilmamäärä- ja läppäpotikan sijaan?? Mjoo... laitan mieluummin megaruutan ja toteutan siinä kun kuuluu softan hommiin.
Taidanpa ennemmin budjettisportwagooniin laittaa sahatun kepin ja opettelen käyttämään H-askia rivakammin. Flatshift auttanee asiassa kummasti. Mitenköhän helposti sen toteuttaisi vakioruiskuun...? Kytkinpolkimen painallus antaisi vakioarvoa ilmamäärä- ja läppäpotikan sijaan?? Mjoo... laitan mieluummin megaruutan ja toteutan siinä kun kuuluu softan hommiin.
Fiesta 1.0 -84
Kawasaki Z1100A -82
Näillä kesät, talvet..
Kawasaki Z1100A -82
Näillä kesät, talvet..