Päivän säätämiset
Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78
Otin coupesta automaatin irti ja sen
jälkeen 2.6 koneen.
Sitten lattialla asentaen 2.8+tomaatti
yhteen.
Ja eiku tekniikka takasi autoon.
Vi...tu että voi tuo tomaatti loota
painaa paljon.
Ei yhtään kevyempi kun jenkki C4.
Mutta lysti oli touhuta,kun auto nosturilla
ja oikeassa pajassa.
Nii ja pitihän nuista takajousista
rälläköidä kolme varttia pois,että
sai auton ihmismäiseen asentoon.
jälkeen 2.6 koneen.
Sitten lattialla asentaen 2.8+tomaatti
yhteen.
Ja eiku tekniikka takasi autoon.
Vi...tu että voi tuo tomaatti loota
painaa paljon.
Ei yhtään kevyempi kun jenkki C4.
Mutta lysti oli touhuta,kun auto nosturilla
ja oikeassa pajassa.
Nii ja pitihän nuista takajousista
rälläköidä kolme varttia pois,että
sai auton ihmismäiseen asentoon.
Re: Päivän säätämiset
Mistäs noita välityksiä saa? Caprista? Ja mihin hintaan?astriel kirjoitti: ja 3,09 atlas
-vk-
Sedan GT '73
Joo eri vuosimalleissa on etuakseleiden mitoissa hieman eroa...samiharju kirjoitti:mä sain tänään sinisen taunuksen jarrut kuntoon (miltei, pitää takajarrujen säätimet ostaa vielä..) mangelsit tulee niin leveelle että raapii kaariin ja toinen etukaaren sisäreuna taittui jo ja lohkaisi palan pakkelia (!) irti siitä...
oranssissa ei ottanut kiinni
Sedan GT '73
-
- Viestit: 1273
- Liittynyt: 10 Elo 2004, 19:59
- Paikkakunta: Huittinen
Dodiin, nyt on männät ja ö-pumppu paikallaan, voin jo mekein kuulla sen käyvän..
Menikö kone ja laatikko yhdessä paikalleen? Piti OHC silloin joskus heittää laatikon kanssa paikalleen, mutta ei mennyt sovinnolla joten erikseen täytyi laittaa..
Herkko kirjoitti: Sitten lattialla asentaen 2.8+tomaatti
yhteen.
Ja eiku tekniikka takasi autoon.
Menikö kone ja laatikko yhdessä paikalleen? Piti OHC silloin joskus heittää laatikon kanssa paikalleen, mutta ei mennyt sovinnolla joten erikseen täytyi laittaa..
Jos pytty ei ole Vee-asennossa niin se on vessanpytty!
-75 coupe
-75 coupe
Re: Päivän säätämiset
jep, caprin välitys. Ostin ebaysta ja maksoi jo rahaa mutta halusin hyllyyn tommoset rattaat että saa sitte vaihtaa jos saa 2.8 :n leimattua farkkuun ja koska ajan farkulla työmatkaa joka arkipäivä.Sumu kirjoitti:Mistäs noita välityksiä saa? Caprista? Ja mihin hintaan?astriel kirjoitti: ja 3,09 atlas
-vk-
Rattaat tuli muun romun mukana mutta maksoivat ehkä joku 30 -40e , siis ilman tasauspyörästöä.
Englannnista löytää suht helposti mutta rahti on huomattavan kallista.
-vk-
Sumu kirjoitti:Joo eri vuosimalleissa on etuakseleiden mitoissa hieman eroa...samiharju kirjoitti:mä sain tänään sinisen taunuksen jarrut kuntoon (miltei, pitää takajarrujen säätimet ostaa vielä..) mangelsit tulee niin leveelle että raapii kaariin ja toinen etukaaren sisäreuna taittui jo ja lohkaisi palan pakkelia (!) irti siitä...
oranssissa ei ottanut kiinni
Onko tarkempaa tietoa? löytyykö tieto jostain? paljonko eroa ja missä suunnassa? Näkeekö irrallisista akseleista eron?
-vk-
Joo,kyllä se meni,ja loppupelissä aikaTaunusmies Jussi kirjoitti:Dodiin, nyt on männät ja ö-pumppu paikallaan, voin jo mekein kuulla sen käyvän..
Herkko kirjoitti: Sitten lattialla asentaen 2.8+tomaatti
yhteen.
Ja eiku tekniikka takasi autoon.
Menikö kone ja laatikko yhdessä paikalleen? Piti OHC silloin joskus heittää laatikon kanssa paikalleen, mutta ei mennyt sovinnolla joten erikseen täytyi laittaa..
kivuttomasti.
Ensi oli tarkoitus laittaa laatikko jälkikäteen,
mutta ko se painaa niin ...keleesti,
niin laitettiin lattialla nippuun.
Aika pystyssä paketti kyllä roikku,
ja tomaatista tuli öljyä lattialle
varmaan 5 litraa
Puitteet oli kyllä aika hyvät,auto nosturilla
ja moottori nosturikin kunnollinen.
-
- Viestit: 1273
- Liittynyt: 10 Elo 2004, 19:59
- Paikkakunta: Huittinen
Jep,suosittelen.Taunusmies Jussi kirjoitti:Jaahas, täytyy sitten itsekkin koittaa, kunhan ehditään siihen vaiheeseen.
Itekkin aina ennen asentanu laatikon
jälkikäteen,mutta tuo oli kyllä
hyvä systeemi.
Lattialla on huomattavasti helpompaa
asentaa starttia ja lauhduttimen putkia
kun auton alla.
Puhumattakaan koneen ja laatikon yhdistämisestä.
No ainakin 74:n etupalkin kun ostin, se oli leveämpi etupuslien kiinnityskohdistaan kuin 73 mallin. Tiedä sitten onko sillä vaikutusta raideleveyteen.astriel kirjoitti:
Onko tarkempaa tietoa? löytyykö tieto jostain? paljonko eroa ja missä suunnassa? Näkeekö irrallisista akseleista eron?
-vk-
Sedan GT '73
Vaihdoin vihdoin lämpömittarin anturin,eli
mittari toimii taas pitkästä aikaa
Jarrutkin tuli melkein laitettua,mutta ei ollu yhtään crc:tä,tapit jumissa vaikka kaikki muut osat liikkui oikein hyvin,sokat irtosi ehjinä ja meni takasinkin.
Mutta sinnepä ne palat jäi kun ei viittiny alkaa kilkuttamaan,naapureilla varmaan hyvät krapulat ..
Loppu ne palat kyllä oli,että kiire alkaa olla laittaa.
Ja taaksekin osat olis,pitää uhrata joku päivä romiksella viettämiseen.
Niin joo,ja vaihdoinpa tuoreen ilmanputsarinkin
vanha oli jo viimeisen käyttöpäivänsä nähnyt.
Lämmöt nousi sen verran että ei välttämättä ole termostaattia ollenkaan,tai sitten se on rikki.
Mittari ja anturi on kyllä ehjät. Ja yhteensopivatkin vielä
mittari toimii taas pitkästä aikaa
Jarrutkin tuli melkein laitettua,mutta ei ollu yhtään crc:tä,tapit jumissa vaikka kaikki muut osat liikkui oikein hyvin,sokat irtosi ehjinä ja meni takasinkin.
Mutta sinnepä ne palat jäi kun ei viittiny alkaa kilkuttamaan,naapureilla varmaan hyvät krapulat ..
Loppu ne palat kyllä oli,että kiire alkaa olla laittaa.
Ja taaksekin osat olis,pitää uhrata joku päivä romiksella viettämiseen.
Niin joo,ja vaihdoinpa tuoreen ilmanputsarinkin
vanha oli jo viimeisen käyttöpäivänsä nähnyt.
Lämmöt nousi sen verran että ei välttämättä ole termostaattia ollenkaan,tai sitten se on rikki.
Mittari ja anturi on kyllä ehjät. Ja yhteensopivatkin vielä
Taunus Maximus =)