Päivän säätämiset
Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78
Taas pöllytettiin pakkelia Scimitarin kyljestä 15v vanhalla Biltsun epäkeskolla. Laikka alkoi huojua sivusuunnassa huolestuttavasti ja joku sivuäänikin siihen ilmaantui. No, ei muuta kuin auki ja kurkkaamaan mitä löytyy. Siellähän on ihan normi 6201 laakeri jonka kuulan kannattimet oli murusina eli kaikki kuulat samalla reunalla ja rasvasta ei ollut juuri tietoakaan. Huomenna mopoliikkeestä siihen uusi ja jälleen toivottavasti rokkaa!
Tän päivän projekti oli tutustua maahantuojan sähköpostiin....
Ja niinhän siinä sitten kävi,että Onpi maahantuojan arkistoon kato iskenynnä nunna . .
Kerspeles! Eipä löytynynnä muuta,kun jotain mk2 Cortinan akseli tietoja.Ekkerin tiedot on vissiin jo maa nielassu!? Ei auta muu kun könytä huomenissa konttorille neuvottelemaan.
Ja niinhän siinä sitten kävi,että Onpi maahantuojan arkistoon kato iskenynnä nunna . .
Kerspeles! Eipä löytynynnä muuta,kun jotain mk2 Cortinan akseli tietoja.Ekkerin tiedot on vissiin jo maa nielassu!? Ei auta muu kun könytä huomenissa konttorille neuvottelemaan.
VAUHTI TAPPAA!!
Osta TRANSIT, elät ikuisesti!!!
Osta TRANSIT, elät ikuisesti!!!
Sierra käytetty katsastuskonttorilla pari viikkoa vanhan GTS alustasarjan (Drifter_ special -70+mm KAW jouset ) ja jokusen uretaanipuslan kera, leima tuli.
Ainoo korjauskehote tuli vuotavasta bensaputkesta joka raapas maata aika rajusti pari viikkoa sitte.
Katsaria vähän nauratti auton maavara.. takarenkaat jarrudynolla ni putki oli vasten maata ja taka-apurungon korikiinnikkeet sentin päässä
Auto seissy käytännössä lähes täysin ulkona viimeset 2 vuotta eikä vieläkää mätäne
Kohti uusia kujeita
Ainoo korjauskehote tuli vuotavasta bensaputkesta joka raapas maata aika rajusti pari viikkoa sitte.
Katsaria vähän nauratti auton maavara.. takarenkaat jarrudynolla ni putki oli vasten maata ja taka-apurungon korikiinnikkeet sentin päässä
Auto seissy käytännössä lähes täysin ulkona viimeset 2 vuotta eikä vieläkää mätäne
Kohti uusia kujeita
Kiitos kohteliausuudesta Ei menny iha hukkaa kaikki se upouusien madallusjousien rälläköintiLuhtis kirjoitti:Bongasin sut joskus vähän vaille 5 kehällä. eka katoin ett onpa vittu tutun näköne sirpa, sitte katoin että ompa muute ihan saatanan matala, ja sitte katoin rekkaria -> jaaha.
Pysyy muuten jouset vieläki jopa tiukasti paikoillaa etupäässä vaikka nostaa auton ylös, 5cm vakioita lyhyempi varsi noissa GTS tolpissa. Vähä pehmoset vaa mun makuun.. voi olla että joutuu asentamaa GAZ coiloveria vielä ennen kesää
Vastaanko tulit vai ihanko samalla puolella tietä?
Joo sinne mä alas sujautin kohti martinlaaksoa. Ne takarenkaitten kulmat näkee hyvin ku tarpeeks kaukaa takaa kattelee, iha lintassaLuhtis kirjoitti:Hehe samaan suuntaan menossa, viereisellä kaistalla ajelin noin 1 auton päässä. Taisit kurvata siitä vantaanpuiston (?) rampista alas. Komeesti oli renkaat / \
Etupäässä ei sit ookkaa camberia juuri nimeksikää.. casteria oon lisänny perus prikka (tai siis kaks) vakaajan ja puslan välii metodilla. Kattooha mitä seuraavaks tekee..
tommosia http://www.lautamakimotorsport.fi/kuvat/iskariyla.jpg
ja niitä gazin coilovereita ny mietiskelly pari unetonta yötä, sais etupäähänki camberia ..sit vaihtais etulokarit ja pokkais niitä oikee rajusti heti ennen maalausta ni mahtuis varmaa noi RMD alut etupäähänki camberin avustuksella
Tulis aika villin näköne sierra!
En mä sitä sinänsä halua.. eteen ehkä vähä. Sierra nyt vaa on tommone pieru ja takapäässä on sitä ihan helvetisti ni iha vaa järkyttävän aliohjautumisen poiston nimissä tehää sitte etupäästäki "rampa"Januzki kirjoitti:No ei saatana, jätkät haluaa laittaa camberia omiin autoihin ihan väkisellä!
Omaan Mondeoon laitoin coiloverit ja camberia on eessä ja takana aivan liikaa. Sais mun puolesta olla olematta, tulee kalliiks joka kesä laitella 18" renkaita..
Auton maavaran lisäämine EI ole vaihtoehtolistalla
Kivan näköstä kyllä mun mielestä että takaveto autossa on edessä camberia mut tosiaa varsinki takana wituttaa ku renkaat kuluu kankaille 5-10 minuutissa jos innostuu vetää "vähä" sladia jossai isolla kentällä Eikä tosiaa oo vetopitoa eikä jarrutuspitoa..
Eli iha perseestä kaikinpuolin
..tulikoha riittävästi nauruhymiöitä
Onneks pärjään 15-16 tuumasilla renkailla, isommilla ei pääse tarpeeks tonttiin ilman että ottaa jotai onnettomia kaaren sisäpuolelle jääviä vanteita
Joo, olen hullu, tiedän
mulla taasen on maavaran kanssa toisinpäin... yhtään en halua poistaa enkä ymmärrä niitä jotka madaltavat autoa kai se kulkee suvussa kun velipuolikin harrastaa offroadia
Ford Taunus 1.6 GX -82 farkku
Ford Taunus 2.9 v6 -77
Ford Taunus 2D 2.0 -75
Ford Taunus 4D GXL 2.6 v6 -74
Ford Taunus 2D GXL 2.0 v6 -72
Tunturi Super Sport -83
Tunturi Start -73
Fordson Super Major -61
Ford Cortina 1.6 deluxe -68
Ford Anglia 309E van -61
Ford Taunus 2.9 v6 -77
Ford Taunus 2D 2.0 -75
Ford Taunus 4D GXL 2.6 v6 -74
Ford Taunus 2D GXL 2.0 v6 -72
Tunturi Super Sport -83
Tunturi Start -73
Fordson Super Major -61
Ford Cortina 1.6 deluxe -68
Ford Anglia 309E van -61
Makuasioista ei voi kun kiistellä
Joo ymmärrän maalla asuvia kyllä.
Mut kuitenki täällä muualla katuautot ja maasturit pitäs olla eri asia
Molemmat on kivoja mut ei niitä pidä sekottaa/yhdistää ..niinku nykyää autonvalmistajilla tuntuu olevan hinku.
Tässä ite huomannu itestään iän karttuessa että mitä enemmän joku asia on epäkäytännöllinen niin sitä kivempi se on mun mielestä ..helvetin kieroon sitä voi ihminen kasvaa
Joo ymmärrän maalla asuvia kyllä.
Mut kuitenki täällä muualla katuautot ja maasturit pitäs olla eri asia
Molemmat on kivoja mut ei niitä pidä sekottaa/yhdistää ..niinku nykyää autonvalmistajilla tuntuu olevan hinku.
Tässä ite huomannu itestään iän karttuessa että mitä enemmän joku asia on epäkäytännöllinen niin sitä kivempi se on mun mielestä ..helvetin kieroon sitä voi ihminen kasvaa