Päivän säätämiset

Sitä sun tätä muihin ryhmiin kuulumatonta. Tärkeät linkit ilmoitukseen LINKKEJÄ ja VINKKEJÄ tai kerro jos joku asia nyppii.
Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78

Janzamar
Viestit: 4317
Liittynyt: 28 Elo 2004, 09:30
Paikkakunta: Tammela

Viesti Kirjoittaja Janzamar »

Ruostehan on vaan retroa :lol:
Taunus Maximus =)
Avatar
Hessu
Viestit: 709
Liittynyt: 20 Loka 2004, 08:34
Paikkakunta: Häijää

Viesti Kirjoittaja Hessu »

Taas pöllytettiin pakkelia Scimitarin kyljestä 15v vanhalla Biltsun epäkeskolla. Laikka alkoi huojua sivusuunnassa huolestuttavasti ja joku sivuäänikin siihen ilmaantui. No, ei muuta kuin auki ja kurkkaamaan mitä löytyy. Siellähän on ihan normi 6201 laakeri jonka kuulan kannattimet oli murusina eli kaikki kuulat samalla reunalla ja rasvasta ei ollut juuri tietoakaan. Huomenna mopoliikkeestä siihen uusi ja jälleen toivottavasti rokkaa!
haapis75
Viestit: 196
Liittynyt: 06 Tammi 2010, 19:38
Paikkakunta: joutsa

Viesti Kirjoittaja haapis75 »

Tän päivän projekti oli tutustua maahantuojan sähköpostiin....

Ja niinhän siinä sitten kävi,että Onpi maahantuojan arkistoon kato iskenynnä nunna . .
Kerspeles! Eipä löytynynnä muuta,kun jotain mk2 Cortinan akseli tietoja.Ekkerin tiedot on vissiin jo maa nielassu!? Ei auta muu kun könytä huomenissa konttorille neuvottelemaan.
VAUHTI TAPPAA!!
Osta TRANSIT, elät ikuisesti!!!
Avatar
ft79
Viestit: 2091
Liittynyt: 20 Huhti 2005, 16:42
Paikkakunta: urjala

Viesti Kirjoittaja ft79 »

tuli tänään irroteltua bemarista laturi.. meni perkele enemmän aikaa kun taunuksen koneen vaihtoon.. :lol:
Taunuksella apiallle 2016 tai sitten -17.... tai joskus..
Avatar
Drifter_
Viestit: 371
Liittynyt: 29 Marras 2008, 16:15
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Drifter_ »

Sierra käytetty katsastuskonttorilla pari viikkoa vanhan GTS alustasarjan (Drifter_ special -70+mm KAW jouset :P) ja jokusen uretaanipuslan kera, leima tuli.

Ainoo korjauskehote tuli vuotavasta bensaputkesta joka raapas maata aika rajusti pari viikkoa sitte.
Katsaria vähän nauratti auton maavara.. takarenkaat jarrudynolla ni putki oli vasten maata ja taka-apurungon korikiinnikkeet sentin päässä :)

Auto seissy käytännössä lähes täysin ulkona viimeset 2 vuotta eikä vieläkää mätäne 8)
Kohti uusia kujeita :roll: :D
Luhtis
Viestit: 1054
Liittynyt: 06 Helmi 2010, 00:12

Viesti Kirjoittaja Luhtis »

Bongasin sut joskus vähän vaille 5 kehällä. eka katoin ett onpa vittu tutun näköne sirpa, sitte katoin että ompa muute ihan saatanan matala, ja sitte katoin rekkaria -> jaaha. :D
Avatar
Drifter_
Viestit: 371
Liittynyt: 29 Marras 2008, 16:15
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Drifter_ »

Luhtis kirjoitti:Bongasin sut joskus vähän vaille 5 kehällä. eka katoin ett onpa vittu tutun näköne sirpa, sitte katoin että ompa muute ihan saatanan matala, ja sitte katoin rekkaria -> jaaha. :D
Kiitos kohteliausuudesta :lol: Ei menny iha hukkaa kaikki se upouusien madallusjousien rälläköinti :D
Pysyy muuten jouset vieläki jopa tiukasti paikoillaa etupäässä vaikka nostaa auton ylös, 5cm vakioita lyhyempi varsi noissa GTS tolpissa. Vähä pehmoset vaa mun makuun.. voi olla että joutuu asentamaa GAZ coiloveria vielä ennen kesää :lol:

Vastaanko tulit vai ihanko samalla puolella tietä? :P
Luhtis
Viestit: 1054
Liittynyt: 06 Helmi 2010, 00:12

Viesti Kirjoittaja Luhtis »

Hehe :) samaan suuntaan menossa, viereisellä kaistalla ajelin noin 1 auton päässä. Taisit kurvata siitä vantaanpuiston (?) rampista alas. Komeesti oli renkaat / \ :D
Avatar
Drifter_
Viestit: 371
Liittynyt: 29 Marras 2008, 16:15
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Drifter_ »

Luhtis kirjoitti:Hehe :) samaan suuntaan menossa, viereisellä kaistalla ajelin noin 1 auton päässä. Taisit kurvata siitä vantaanpuiston (?) rampista alas. Komeesti oli renkaat / \ :D
Joo sinne mä alas sujautin kohti martinlaaksoa. Ne takarenkaitten kulmat näkee hyvin ku tarpeeks kaukaa takaa kattelee, iha lintassa :lol: :lol:

Etupäässä ei sit ookkaa camberia juuri nimeksikää.. casteria oon lisänny perus prikka (tai siis kaks) vakaajan ja puslan välii metodilla. Kattooha mitä seuraavaks tekee..
tommosia http://www.lautamakimotorsport.fi/kuvat/iskariyla.jpg
ja niitä gazin coilovereita ny mietiskelly pari unetonta yötä, sais etupäähänki camberia :lol: ..sit vaihtais etulokarit ja pokkais niitä oikee rajusti heti ennen maalausta ni mahtuis varmaa noi RMD alut etupäähänki camberin avustuksella :roll: :D

Tulis aika villin näköne sierra!
Avatar
Januzki
Viestit: 1149
Liittynyt: 12 Loka 2004, 22:35
Paikkakunta: Kajaani/Oulu

Viesti Kirjoittaja Januzki »

No ei saatana, jätkät haluaa laittaa camberia omiin autoihin ihan väkisellä! :lol:
Omaan Mondeoon laitoin coiloverit ja camberia on eessä ja takana aivan liikaa. Sais mun puolesta olla olematta, tulee kalliiks joka kesä laitella 18" renkaita.. :evil:
Avatar
Drifter_
Viestit: 371
Liittynyt: 29 Marras 2008, 16:15
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Drifter_ »

Januzki kirjoitti:No ei saatana, jätkät haluaa laittaa camberia omiin autoihin ihan väkisellä! :lol:
Omaan Mondeoon laitoin coiloverit ja camberia on eessä ja takana aivan liikaa. Sais mun puolesta olla olematta, tulee kalliiks joka kesä laitella 18" renkaita.. :evil:
En mä sitä sinänsä halua.. eteen ehkä vähä. Sierra nyt vaa on tommone pieru ja takapäässä on sitä ihan helvetisti ni iha vaa järkyttävän aliohjautumisen poiston nimissä tehää sitte etupäästäki "rampa" :lol:
Auton maavaran lisäämine EI ole vaihtoehtolistalla :lol:

Kivan näköstä kyllä mun mielestä että takaveto autossa on edessä camberia mut tosiaa varsinki takana wituttaa ku renkaat kuluu kankaille 5-10 minuutissa jos innostuu vetää "vähä" sladia jossai isolla kentällä :lol: Eikä tosiaa oo vetopitoa eikä jarrutuspitoa.. :lol:
Eli iha perseestä kaikinpuolin :lol: :lol:

..tulikoha riittävästi nauruhymiöitä

Onneks pärjään 15-16 tuumasilla renkailla, isommilla ei pääse tarpeeks tonttiin ilman että ottaa jotai onnettomia kaaren sisäpuolelle jääviä vanteita :P

Joo, olen hullu, tiedän :D
Samu
Viestit: 2082
Liittynyt: 06 Elo 2010, 00:32
Paikkakunta: Mynämäki

Viesti Kirjoittaja Samu »

mulla taasen on maavaran kanssa toisinpäin... yhtään en halua poistaa enkä ymmärrä niitä jotka madaltavat autoa :shock: kai se kulkee suvussa kun velipuolikin harrastaa offroadia :lol:
Ford Taunus 1.6 GX -82 farkku
Ford Taunus 2.9 v6 -77
Ford Taunus 2D 2.0 -75
Ford Taunus 4D GXL 2.6 v6 -74
Ford Taunus 2D GXL 2.0 v6 -72
Tunturi Super Sport -83
Tunturi Start -73
Fordson Super Major -61
Ford Cortina 1.6 deluxe -68
Ford Anglia 309E van -61
JeeSe
Viestit: 574
Liittynyt: 14 Touko 2009, 11:23
Paikkakunta: TuuSula

Viesti Kirjoittaja JeeSe »

Joo, iteki kun on maalta kotosin, niin autossa vaan on pakko olla vähintään se 15cm maavaraa, että pääsee kotiin tai pois sieltä. :lol:
Enkä siten ymmärrä ollenkaan miks joittenki pitää aina tahallaan pilata kaikki autot.
-75 2d Sedan 2.0L Automatic
Ydinvoima on ylivoimaa!
Avatar
Sultzi
Viestit: 1914
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 22:01
Paikkakunta: Kalvola

Viesti Kirjoittaja Sultzi »

Tää on taas se iänikuinen taisteluaihe kanssa :lol:
Avatar
Drifter_
Viestit: 371
Liittynyt: 29 Marras 2008, 16:15
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Drifter_ »

Makuasioista ei voi kun kiistellä :lol:

Joo ymmärrän maalla asuvia kyllä.
Mut kuitenki täällä muualla katuautot ja maasturit pitäs olla eri asia :P
Molemmat on kivoja mut ei niitä pidä sekottaa/yhdistää ..niinku nykyää autonvalmistajilla tuntuu olevan hinku.


Tässä ite huomannu itestään iän karttuessa että mitä enemmän joku asia on epäkäytännöllinen niin sitä kivempi se on mun mielestä ..helvetin kieroon sitä voi ihminen kasvaa :lol: :lol:
Vastaa Viestiin