Sivu 4/4

Lähetetty: 20 Loka 2013, 20:26
Kirjoittaja Vermilion
Essexin ja Kentin rajaisin pois heikkoja, muinaismuistoja.... johon ei ole mitään erityisen halpoja osatkaan...

Lähetetty: 20 Loka 2013, 21:44
Kirjoittaja isoatlas
Höpö höpö.

Lähetetty: 20 Loka 2013, 21:46
Kirjoittaja ft79
kenttiin nyt osat ei maksa maltaita.. mutta ei oikeen noihin koppiin sopiva..
iso kori pieni moottori.. ei hyvä.. :lol:

Lähetetty: 20 Loka 2013, 22:11
Kirjoittaja Stefa
Kopan katselisin jonkun mikä on suht hyväkuntoinen. Vuosimallit kaikki ennen vähäpäästöisiä on ihan ok. Kuitenkin nokka tekee ne päästöt ja ahtimella ei kovin kummallista nokkaa kannata käyttää, niin päästötkään ei tee kiusaa. Läppärungoilla saa vielä helpotettua hommaa. Monet korit on aika hinnoissaan, joten en ehkä alkaisi jostain escosta tai caprista tekemään. Mk1 escoon taitaa osatkin olla jo vähän hankalia toisinaan. Tuossahan on nettiautossa nytkin edulisesti koneeton hyväkorinen granada.

Itsellä ollut aina toisinaan mielessä tehdä V4 8) Ihan vain siksi ettei moisia juurikaan ole. Tosin ei tuosta älyttömiä tehoja haeta, mutta hauska olisi. Helpoin ja halvin lie OHC, mutta noita ny on joka nurkalla. Fiksuin lie olisi Zetecci. Aihiot halpoja ja tehoa helppo saada tuon verran.

Helppo olisi myös perus B-volvolainen. Myös fiiun tc olisi suht helppo. Bemarin nelonen tai kutonen? Mersumiehet tekee enempi tupaöljyvehkeitä, mutta ihan kovaa rautaa ne bensaversiotkin on. Lähes mikä vaan moderni moniventtiili menee noihin tehoihin helposti, mutta takavetoloota voi olla toisille vähän haastavampi.

Lähetetty: 20 Loka 2013, 22:15
Kirjoittaja isoatlas
Escort mk1 saa mitä vain, mutta Capri mk1 alkaa jotkut osat olla vaikea saada tai ainakin tosi kalliita....siis jos korin osista puhutaan.

Lähetetty: 20 Loka 2013, 22:19
Kirjoittaja Vermilion
Capri Mk1 kalliita osia esim. nelivalokehykset, puskurit, kyömykonepelti.... noi nyt tulee ekaksi mieleen.

Lähetetty: 20 Loka 2013, 22:46
Kirjoittaja isoatlas
Capri mk1 lokasuojat on hinnakkaat, siis uudet jos jostakin löytää...uustuotantona ei tietääkseni enää tehdä, Motomobilistakin saa vain lasikuituisena...Briteistä saa peltisiäkin mutta niiden hinnat on karanneet pilviin..

Lähetetty: 20 Loka 2013, 22:52
Kirjoittaja ft79
moottorista:

kaksi tollasen moottoria, niin olis voimaa.. ja sylintereitä..
mahtunee helposti granadaan.. :lol:

http://www.nettiauto.com/daihatsu/charade/5880317


200hv kipale mutta onko 200x2 silti 400 :?: :shock:

Lähetetty: 21 Loka 2013, 09:32
Kirjoittaja Vermilion
Jos tolla linjalle lähdetään niin miksi ei laiteta suoraan kahta 1300 kuutioista hayabusan moottoria tekisiskutilavuudeksi jotain 2.6 litraa ja tehoa lähtis ahdettuna aina sairaasti. Vakionakin kahdesta tollasesta taitaa lähteä jotain 320 heppaa.

Kiihdytyskisassa oli ahdettu hayabusa tais olla jotain ~550 heppaa.

Lähetetty: 21 Loka 2013, 10:19
Kirjoittaja Riku
Vermilion kirjoitti:Jos tolla linjalle lähdetään niin miksi ei laiteta suoraan kahta 1300 kuutioista hayabusan moottoria tekisiskutilavuudeksi jotain 2.6 litraa ja tehoa lähtis ahdettuna aina sairaasti. Vakionakin kahdesta tollasesta taitaa lähteä jotain 320 heppaa.

Kiihdytyskisassa oli ahdettu hayabusa tais olla jotain ~550 heppaa.
http://www.h1v8.com/page/page/1564765.htm