Taunukseen kaikkea mahdollista täältä!

Sitä sun tätä muihin ryhmiin kuulumatonta. Tärkeät linkit ilmoitukseen LINKKEJÄ ja VINKKEJÄ tai kerro jos joku asia nyppii.
Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78

TaunoAntero
Viestit: 1
Liittynyt: 02 Elo 2012, 16:42
Paikkakunta: Tampere

Taunukseen kaikkea mahdollista täältä!

Viesti Kirjoittaja TaunoAntero »

Tervehdys vaan ystävät, toverit, tanekuskit :)
Aattelinpa jakaa teille tällaisen linkin tuonne saksan maalle vaikka varmasti moni jo tämän tietääkin mutta jos joku ei tiedä ja tarvitset taneesi jotain osaa niin täältä löytyy sitten ihan mitä vaan. Elikkäs tuollainen firma, http://www.motomobil.com/ford-special,210.html

Itse olen tuolta tavaraa tilaillut eikä rahdit paljoa maksa ja tavara tuodaan suoraan kotiovelle. Sellainen perus paketti mihkä nyt rojua mahtuu kiitettävästi max 5kg niin rahti ainakin tänne tampereelle 14eur. Mitään muita maksuja ei sitten tarvitsekaan maksaa kuin nuo rahdit vaan :D
(äsken vasta huomasin että enpä sitten huomannut laittaa tätä tuonne linkkejä ja vinkkejä osioon, sorry :oops: )
Avatar
Mois
Viestit: 7871
Liittynyt: 28 Heinä 2004, 19:47
Paikkakunta: Suur-Kouvolan laitamilla
Viesti:

Re: Taunukseen kaikkea mahdollista täältä!

Viesti Kirjoittaja Mois »

TaunoAntero kirjoitti:Tervehdys vaan ystävät, toverit, tanekuskit :)
Aattelinpa jakaa teille tällaisen linkin tuonne saksan maalle vaikka varmasti moni jo tämän tietääkin mutta jos joku ei tiedä ja tarvitset taneesi jotain osaa niin täältä löytyy sitten ihan mitä vaan. Elikkäs tuollainen firma, http://www.motomobil.com/ford-special,210.html

Itse olen tuolta tavaraa tilaillut eikä rahdit paljoa maksa ja tavara tuodaan suoraan kotiovelle. Sellainen perus paketti mihkä nyt rojua mahtuu kiitettävästi max 5kg niin rahti ainakin tänne tampereelle 14eur. Mitään muita maksuja ei sitten tarvitsekaan maksaa kuin nuo rahdit vaan :D
(äsken vasta huomasin että enpä sitten huomannut laittaa tätä tuonne linkkejä ja vinkkejä osioon, sorry :oops: )
OOn tilannu sieltä osia vuosia sitten, mut nykyinen rahti on ollu vähä arvotus, mut nyt sekin sit selvis ainakin pikkupaketin suhteen.
Taunus 2D 2.0 OHC -77
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
Vastaa Viestiin