JOKU OSTAA MUN AUTON ENKÄ MÄ HALUU!!!

Sitä sun tätä muihin ryhmiin kuulumatonta. Tärkeät linkit ilmoitukseen LINKKEJÄ ja VINKKEJÄ tai kerro jos joku asia nyppii.
Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78

natuli
Viestit: 302
Liittynyt: 05 Loka 2004, 09:09
Paikkakunta: vantaa

JOKU OSTAA MUN AUTON ENKÄ MÄ HALUU!!!

Viesti Kirjoittaja natuli »

Mun syräin tulee särkymään jos nuo yhet tyypit tulee takasin.. Ne sano et ostaa sen ja silleen, ne meni vaan eka lintsille käymään ja sit illalla matkalla tampereelle ottaa mun auton mukaan. Mä en kestä, mulla alko jo kauhee ahdistus ja itku ja kaikki. NYYYYYYYHHHH...
Avatar
zmuli
Viestit: 663
Liittynyt: 12 Marras 2010, 19:32
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja zmuli »

Mut onks pakko jos ei taho.. ? :!:
-Pori Connection-
vayrsam
Viestit: 10
Liittynyt: 14 Maalis 2009, 01:05
Paikkakunta: Pudis

Viesti Kirjoittaja vayrsam »

Eiköhän se tuo elämä ole vaikeitakin valintoja täynnä. Ja kyllä se tane varmaan saa uuden hyvän kodin.
Avatar
ft79
Viestit: 2091
Liittynyt: 20 Huhti 2005, 16:42
Paikkakunta: urjala

Viesti Kirjoittaja ft79 »

vayrsam kirjoitti:Eiköhän se tuo elämä ole vaikeitakin valintoja täynnä. Ja kyllä se tane varmaan saa uuden hyvän kodin.
niin varmaan.. kylki ojossa pitkin auraus keppejä koko ens talven ja
keväällä jääiden lähettyä kumit rautalangoille asfaltilla.. :twisted:
Taunuksella apiallle 2016 tai sitten -17.... tai joskus..
natuli
Viestit: 302
Liittynyt: 05 Loka 2004, 09:09
Paikkakunta: vantaa

Viesti Kirjoittaja natuli »

Sinne meni. Huoh. Nyt voi sit tampereen suunnan taunustelijat bongailla nuorta naista sen ratissa. Luulen, että meni hyvään kotiin. Toivon vaan ettei en kaahaa motarilla ja hajota koko autoa. Kun ite ajan max 100km/h. Jottei vaan murulle tule pipiä =)
pekerman
Viestit: 12
Liittynyt: 08 Elo 2010, 19:29
Paikkakunta: Tre

Viesti Kirjoittaja pekerman »

Natulin ex-beibe bongattu juuri äsken Hervannassa. Näytti hyvävoimaiselta, vaikka olikin parkissa valot päällä.
natuli
Viestit: 302
Liittynyt: 05 Loka 2004, 09:09
Paikkakunta: vantaa

Viesti Kirjoittaja natuli »

Voi ei.. nyyh. Onneks siinä on ihan hyvä akku, että pitäs käyntiinkin lähteä vaikka valot on ollut päällä =) Aatella siellä se elää elämäänsä jonkun toisen kanssa.
Avatar
vtormane
Viestit: 657
Liittynyt: 23 Helmi 2008, 01:22
Paikkakunta: Kuusamo

Viesti Kirjoittaja vtormane »

natuli kirjoitti:Voi ei.. nyyh. Onneks siinä on ihan hyvä akku, että pitäs käyntiinkin lähteä vaikka valot on ollut päällä =) Aatella siellä se elää elämäänsä jonkun toisen kanssa.
Ne on nää avioerot aina vaikeita :D
Capri -77 2.0
Firebird -69
Avatar
PimpBot9000
Viestit: 322
Liittynyt: 19 Touko 2008, 21:40
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja PimpBot9000 »

Itsekin luovuin 4 kesää palvelleesta sotaratsusta eilen. Haikea olo vaikka en tänä kesänä ajanu ku varmaan 5 kertaa. No, parempi näin ku että auto makaa ens talvenkin lumihangessa ruostumassa.
Vastaa Viestiin