Sivu 2/3

Lähetetty: 24 Joulu 2010, 01:00
Kirjoittaja Muurahainen
JeeSe kirjoitti:No emmie sillä että joku meistä täällä luuliskaan semmosta, mutta jos joku vaik kopioi näitä viestejä täältä johonkin muualla, niin piti laittaa erikseen maininta, että nuo japanilaisia huonommin käynnistyvät saksalaiset ei sitten oo Taunuksia. :lol:
Juu ei ne on ooppeleita ja MERSUJA

http://www.youtube.com/watch?v=3lLK86DxeAY

Kyllä taunus lähtee

Lähetetty: 24 Joulu 2010, 01:23
Kirjoittaja Tehro
EL klasiko :)

Lähetetty: 24 Joulu 2010, 01:26
Kirjoittaja Mois
Bimmeri lähtee aina käyntiin, keli kun keli...
ja ilman mitään moottorinlämmittimiä!
Taunuksista en valitettavasti voi sanoa samaa...

Lähetetty: 24 Joulu 2010, 01:38
Kirjoittaja Muurahainen
Mois kirjoitti:Bimmeri lähtee aina käyntiin, keli kun keli...
ja ilman mitään moottorinlämmittimiä!
Taunuksista en valitettavasti voi sanoa samaa...
Eipä omassakaan bimmerissä lämppäriä ole.
Tänäänkin lähti ihan normisti ja pakkasta oli vain 29.5

Lähetetty: 24 Joulu 2010, 02:48
Kirjoittaja Luhtis
japanin lelu -93 corolla lähtee kans joka aamu kelistä riippumatta ihan normisti roksottaa ilman roikkaa. keppi on vähän tahmee liikkeissään jos ihan heti lähtee liikkeelle mut pykälät toki toimii normaalisti ja muute ei mitään. tai no ratti on aluks inhottavan kylmä paljaskäsin veivata jos ulkona on tän päivän tyyliin 28 naulaa pakkasta.

noh samanlain se toimi aikanaa myös 1.6ohc capri. -35 ulkona ja senverta että avainta näytti niin oli käynnissä. Weber DGV <3 :D

Lähetetty: 24 Joulu 2010, 04:18
Kirjoittaja ft79
320D -99 bimmeri lähtee kanssa hienosti käyntiin ilman
lämppäriä.. vaikka kuskista tekeekin pahaa.. :lol:


-97 diesel esco tarvis näillä keleillä kolmetuntia lohkoa sekä
pakkosyöttö startin ja ehkä vähäsen startti pilottia..
toki esco lämpenee paljon paremmin kun bmw..

niin ja kyllä ne mersutkin vielä näillä keleillä starttaa
mutta vaatii malttia ja hyvän akun.. :wink:

Lähetetty: 24 Joulu 2010, 09:26
Kirjoittaja Tehro
Noh noh kyl toi marsu on ihan hyvin jaksanu käynnistyy, ei mitään ongelmia. puun koputtelu alkaa kuulostaa houkuttelevalta.

Lähetetty: 24 Joulu 2010, 14:25
Kirjoittaja Samu
bemarissa se huono puoli että jos on suora kutonen niin kansi vääntyy melko nopeesti varsinkin kylmillä keleillä

Lähetetty: 24 Joulu 2010, 16:36
Kirjoittaja Muurahainen
Samu kirjoitti:bemarissa se huono puoli että jos on suora kutonen niin kansi vääntyy melko nopeesti varsinkin kylmillä keleillä
Toi nyt on ihan huttua. Muuten ei suomessa kovin montaa BMW:tä olis liikenteessä.

Se vääntyy siihen kun jengi ajelee ilman nesteitä / koneet jäässä ja lämmöt tapissa.

Lähetetty: 24 Joulu 2010, 17:58
Kirjoittaja Tehro
Eikös noi bimmerin suorat kutoset oo vaan kaljalaatikoita kyllä moottorin pitää olla vee :)

Lähetetty: 24 Joulu 2010, 22:10
Kirjoittaja Mois
Tehro kirjoitti:Eikös noi bimmerin suorat kutoset oo vaan kaljalaatikoita kyllä moottorin pitää olla vee :)
Laittasin heti Bemarin 2.8 suoran kutosen Taunukseen jos sais laittaa. Olis tehokas ja todella taloudellinen kone.
Tai voihan sen laittaa vaik ei saiskaan :wink:

Lähetetty: 24 Joulu 2010, 23:37
Kirjoittaja Tehro
Silti Vee :lol:

Lähetetty: 24 Joulu 2010, 23:43
Kirjoittaja gepardi
Tehro kirjoitti:Silti Vee :lol:
Ja Ford

Lähetetty: 24 Joulu 2010, 23:56
Kirjoittaja Mois
Sex

Lähetetty: 26 Joulu 2010, 02:30
Kirjoittaja Samu
mielipiteitä on monia..ite en tykkää bemarista ollenkaan ja jos ilmatteeks saisin ni romuttamolle veisin...tai jysäyttäisin ite ilmaan