2000hp ford mylly
Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78
Oon tästä mutissu ennenkin, mutta VM:ssä joskus esiteltiin jonkun englantilaisen "kotona" kyhäämä bugi-tyyppinen ralliauto jolla osallistui Parisi-Dakar ralliin. Siinä oli lohkona kahdesta moottoripyörän alumiini nelikko lohkosta hitsattu V8. Älkää kysykö miten tai miksi.... Itselle tulisi kysymys että saako alumiinivalulohkoista laadukasta kun niitä hitsataan...Joku on kuitenkin enemmän lukenut metallioppia
- taunusstyle
- Viestit: 1432
- Liittynyt: 02 Marras 2004, 05:03
- Paikkakunta: rovaniemi
äläs nyt rupea yllyttämään tämmösiin hauskuuksiin ku olis muutenkin kiireitä mut pakko tommostakin on joskus kokeillaTehro kirjoitti:kuulostaa aika hullulta.
Tosin onhan suomessakin tehty aikoinaan pienempiä ja vähemmällä sylinteri määrällä moottoreita sahaamalla vanhoja poikki. Aika hullun puuhaa tuokin tosin joskus pakon sanelemaa.
Ford Taunus 1.6 GX -82 farkku
Ford Taunus 2.9 v6 -77
Ford Taunus 2D 2.0 -75
Ford Taunus 4D GXL 2.6 v6 -74
Ford Taunus 2D GXL 2.0 v6 -72
Tunturi Super Sport -83
Tunturi Start -73
Fordson Super Major -61
Ford Cortina 1.6 deluxe -68
Ford Anglia 309E van -61
Ford Taunus 2.9 v6 -77
Ford Taunus 2D 2.0 -75
Ford Taunus 4D GXL 2.6 v6 -74
Ford Taunus 2D GXL 2.0 v6 -72
Tunturi Super Sport -83
Tunturi Start -73
Fordson Super Major -61
Ford Cortina 1.6 deluxe -68
Ford Anglia 309E van -61
Juu, kyl jotaan tommosta joskus pitää (ainakin yrittää) tehä. Itekin miettiny, että oisko mahoton projekti kahesta OHC:stä tehä suora kutonen (tai kasi)..
Ei oo vielä vaan (onneksi?) sattunu nurkissa pyörimään ylimääräsiä moottoreita ja olemaan aikaa kokeilla kaikkia hulluuksia..
Ei oo vielä vaan (onneksi?) sattunu nurkissa pyörimään ylimääräsiä moottoreita ja olemaan aikaa kokeilla kaikkia hulluuksia..
-75 2d Sedan 2.0L Automatic
Ydinvoima on ylivoimaa!
Ydinvoima on ylivoimaa!