Lähetetty: 13 Marras 2010, 18:22
ens vuoden puolelle menee kortin saanti mut tulen ajamaan ukkon -93-95(?) mondeolla...ja sitten 2-vaiheen taunuksella :twisted: mahtaa 2,8 liikkua hyvin liukkaan ajon radalla
Ford Taunus I-III Club Finland Keskustelupalsta
https://www.taunusfinland.com/keskustelu/
https://www.taunusfinland.com/keskustelu/viewtopic.php?f=5&t=10170
eli täydet pisteettaunus 78 kirjoitti:(keräsin kaikki keilat )
Jos sul oli ulkomailla hommattu kortti, et joutunut enää ajamaan sitä Suomessa uudestaan...vtormane kirjoitti:Autokoulussa muistaakseni Chevy Malibu(ulkomailla siis )
Inssi omalla 88-sierralla. Ja oli myös muistaakseni joku liukkaan kelin juttu myös vai olikohan se pimeän kelin..
Niin siis autokoulua ei tarttenu enää täällä käydä, inssiajo piti suorittaa kyllä. Hiukka se jännäsi ku en ennen ollu Suomessa ajanu. Mut läpi meniMois kirjoitti:Jos sul oli ulkomailla hommattu kortti, et joutunut enää ajamaan sitä Suomessa uudestaan...vtormane kirjoitti:Autokoulussa muistaakseni Chevy Malibu(ulkomailla siis )
Inssi omalla 88-sierralla. Ja oli myös muistaakseni joku liukkaan kelin juttu myös vai olikohan se pimeän kelin..
No oot sen verran nuorempi et ehkä käytännöt on ehtinny muuttua. Tunnen 2 ihmistä jotka molemmat on ajannu kortin ulkomailla ja sen sai vaihdettuu suoraan Suomalaiseen korttiin ilman mitään inssin ajoa! Kaveri ajo Ruotsis kortin vuonna -87 ja sit tuli takas Suomeen ja oli niin jellee kun ei tarvinnu käyttää 80-kympin lätkäävtormane kirjoitti:Niin siis autokoulua ei tarttenu enää täällä käydä, inssiajo piti suorittaa kyllä. Hiukka se jännäsi ku en ennen ollu Suomessa ajanu. Mut läpi meniMois kirjoitti:Jos sul oli ulkomailla hommattu kortti, et joutunut enää ajamaan sitä Suomessa uudestaan...vtormane kirjoitti:Autokoulussa muistaakseni Chevy Malibu(ulkomailla siis )
Inssi omalla 88-sierralla. Ja oli myös muistaakseni joku liukkaan kelin juttu myös vai olikohan se pimeän kelin..
No en minä ihan teinikään oo enää -88 ajoin jenkkilässä sen kortin ja -90 täällä. Ei käyny tosiaan suoraan se kortti täällä ja muistaakseni sitä 80-lätkääkin jo piti pitää ikkunassa, Suomessa siis Ei tarkkaan muista enää, oli sumuinen vuosikymmen tuo -90.Mois kirjoitti:No oot sen verran nuorempi et ehkä käytännöt on ehtinny muuttua. Tunnen 2 ihmistä jotka molemmat on ajannu kortin ulkomailla ja sen sai vaihdettuu suoraan Suomalaiseen korttiin ilman mitään inssin ajoa! Kaveri ajo Ruotsis kortin vuonna -87 ja sit tuli takas Suomeen ja oli niin jellee kun ei tarvinnu käyttää 80-kympin lätkäävtormane kirjoitti:Niin siis autokoulua ei tarttenu enää täällä käydä, inssiajo piti suorittaa kyllä. Hiukka se jännäsi ku en ennen ollu Suomessa ajanu. Mut läpi meniMois kirjoitti: Jos sul oli ulkomailla hommattu kortti, et joutunut enää ajamaan sitä Suomessa uudestaan...
Aika outoa et ei käynny se kortti suoraan, koska yks tuttu tuli Venäjältä vuonna -94 ja sai suoraan vaihdettua kortin Suomalaiseksi, vaik se ei ees osannu ajaa kunnollavtormane kirjoitti:No en minä ihan teinikään oo enää -88 ajoin jenkkilässä sen kortin ja -90 täällä. Ei käyny tosiaan suoraan se kortti täällä ja muistaakseni sitä 80-lätkääkin jo piti pitää ikkunassa, Suomessa siis Ei tarkkaan muista enää, oli sumuinen vuosikymmen tuo -90.Mois kirjoitti:No oot sen verran nuorempi et ehkä käytännöt on ehtinny muuttua. Tunnen 2 ihmistä jotka molemmat on ajannu kortin ulkomailla ja sen sai vaihdettuu suoraan Suomalaiseen korttiin ilman mitään inssin ajoa! Kaveri ajo Ruotsis kortin vuonna -87 ja sit tuli takas Suomeen ja oli niin jellee kun ei tarvinnu käyttää 80-kympin lätkäävtormane kirjoitti: Niin siis autokoulua ei tarttenu enää täällä käydä, inssiajo piti suorittaa kyllä. Hiukka se jännäsi ku en ennen ollu Suomessa ajanu. Mut läpi meni