Sitä sun tätä muihin ryhmiin kuulumatonta. Tärkeät linkit ilmoitukseen LINKKEJÄ ja VINKKEJÄ tai kerro jos joku asia nyppii.
Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.
kun vaan tulis vähän valosampaa että jaksais kuuden jälkeen vielä vaivautua tallille taunuksien kimppuun
ei olis enää paljosta kiinni että sais taas vihreen höräytettyä käyntiin.
Ford Taunus 1.6 GX -82 farkku
Ford Taunus 2.9 v6 -77
Ford Taunus 2D 2.0 -75
Ford Taunus 4D GXL 2.6 v6 -74
Ford Taunus 2D GXL 2.0 v6 -72
Tunturi Super Sport -83
Tunturi Start -73
Fordson Super Major -61
Ford Cortina 1.6 deluxe -68
Ford Anglia 309E van -61
Kullanderi kirjoitti:Kun ois talli ees missä rakentaa!! Täällä rakennetaan kesäsin pihalla ja talvet autot on pressun alla
Etkö saa pihalle jotain metallikonttia/katosta? Siihen sais sitte ressuista seinät talveksi.
Kato mallia ardhusta! Sillä on oikea meininki. Ei ole priima tallia, mutta tehtyä pienellä budjetilla niin
hyvä talli kuin mahdollista.
Tuli 8kpl kasa vanteita taunuksen mukana. Tänään niitä tutkin ja 4 vannetta on kapselin paikoilla ja 4 ilman. No niistähän tulee kätevästi 4 leveetä kesävannetta...tulee sellanen malttilliset 9cm huulta ja leveyttä n.6,5"
hain mätänetistä boschin katkojat ja konkan. katkojat oli ihan v6 ja samat kuin vanhat, mut konkka oli kiinnitykseltään erilainen. huomenna sitten säätämään väkisin paikoilleen
Ford Taunus 1.6 GX -82 farkku
Ford Taunus 2.9 v6 -77
Ford Taunus 2D 2.0 -75
Ford Taunus 4D GXL 2.6 v6 -74
Ford Taunus 2D GXL 2.0 v6 -72
Tunturi Super Sport -83
Tunturi Start -73
Fordson Super Major -61
Ford Cortina 1.6 deluxe -68
Ford Anglia 309E van -61
GXLlä käy vaihdettiin virtalukonpohja, konkka ja kärjet. nyt vois vaihtaa ne n. 10-vuotta vanhat öljyt koneesta ennenkun enempää käyttää
Ford Taunus 1.6 GX -82 farkku
Ford Taunus 2.9 v6 -77
Ford Taunus 2D 2.0 -75
Ford Taunus 4D GXL 2.6 v6 -74
Ford Taunus 2D GXL 2.0 v6 -72
Tunturi Super Sport -83
Tunturi Start -73
Fordson Super Major -61
Ford Cortina 1.6 deluxe -68
Ford Anglia 309E van -61
Laturi pois, öljynsuodatin pois, koneenkorvakkeet rälläkällä palasiksi, konetta pari senttiä alaspäin, korvakkeet hitsaten kasaan, korvakkeet takasin paikalleen, imusarja pois, apurungosta siivu pois, imusarja paikalleen, laturi paikalleen, öljynputsari takasin paikalleen. Menipäs viikonloppu nopeasti.
Riku kirjoitti:Laturi pois, öljynsuodatin pois, koneenkorvakkeet rälläkällä palasiksi, konetta pari senttiä alaspäin, korvakkeet hitsaten kasaan, korvakkeet takasin paikalleen, imusarja pois, apurungosta siivu pois, imusarja paikalleen, laturi paikalleen, öljynputsari takasin paikalleen. Menipäs viikonloppu nopeasti.
Ohoh sitä on saat paljon aikaiseksi.
Itse askartelin 5 vuotta vanhasta pionerin autostereosta musiikkivehkeet 70-luvun matkaradion tilalle.
Hong Kongista ostin halvimman autonantennin ja Motonetistä
Yksi vanha geeliakku vaan kiinni ja johdotukset niin sain pelittämään.
Ihan ok Soundit, nyt olis enään johtojen siistiminen ja kotelon teko soittimelle, että ei mene kaikki tallipöly soittimeen sisään. Mietiskelin, että löytyyköhän sopivaa muuntajaa, tossa olis lähellä pistorasiakin pitäis siis saada 230v => 12V ja ampeereitä pitäis löytyä joku 10-20A. Saakohan mistään tuollaista kohtuu hintaan..
isompi kiinalainen akkulaturi lienee halvinvaihtoehto..
vielä kun käyt jonkun amiksen takakontista hakemassa sellasen "1f" konkan niin rupeaa olemaan lähes pro..
Taunuksella apiallle 2016 tai sitten -17.... tai joskus..
ft79 kirjoitti:isompi kiinalainen akkulaturi lienee halvinvaihtoehto..
vielä kun käyt jonkun amiksen takakontista hakemassa sellasen "1f" konkan niin rupeaa olemaan lähes pro..
Konkkaa ei taida olla saatavilla ja siihen en sijoita rahaa, mahdollisimman halvalla yritin tehdä kohtuulliset poppi vehkeet.