Sitä sun tätä muihin ryhmiin kuulumatonta. Tärkeät linkit ilmoitukseen LINKKEJÄ ja VINKKEJÄ tai kerro jos joku asia nyppii.
Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.
raimo kirjoitti:Consul Caprihan tuo ja olen liikenteessäkin Suomessa tuommoisen nähnyt. On noita varmaankin muutama jo Suomessa (tuotu muualta, kuullemma) kertoi tuon näkemäni Consulin omistaja.
Rovaniemellä kurvaili joskus 80 luvulla tuommonen olikohan muistaakseni vm-62.
raimo kirjoitti:Consul Caprihan tuo ja olen liikenteessäkin Suomessa tuommoisen nähnyt. On noita varmaankin muutama jo Suomessa (tuotu muualta, kuullemma) kertoi tuon näkemäni Consulin omistaja.
Rovaniemellä kurvaili joskus 80 luvulla tuommonen olikohan muistaakseni vm-62.
Jaahas minkähän tallin nurkalla tuokin seisoo nyt...
...joku mobilisti tuossa taannoin veisteli että jos jotain automallia on tehty maailmalla vähintään kaksi kappaletta niin 99% varmuudella se toinen löytyy Suomesta...
Joo, tarkennan hieman. Kuullemma, onnoita CC:itä ollut muutamia Suomessa, sittemmin suurin osa hävinnyt liikenteestä ja tuo näkemäni oli muistaakseni toinen kahdesta silloin rekisterissä olevasta. Heppu tiesi, että niitä oli tuotu sittemmin myös muualta ja nyt niitä on varmaankin taas rekisterissä useampia?
Tarkennetaan sen verran, että OSI:lla ja Consul Caprilla ei ole tekemistä toistensa kanssa. Consul Caprista on pari vuotta sitten ollut juttu Mobilistissakin.
Jep alkuperäinen topikkihan käsitteli OSI coupea. Juttu jotenkin lipsahti Consul Capriin...
OSI oli siis metrisen tekniikalla (P5), 60 luvun puolen välin jälkeen noita tehtiin...