risoo...
Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78
Re: risoo...
Lunastusarvo varmaan on siinä 1000-1500€ väliin ja kertakorvaus niin,että auto jää itselle on jotain satasia,alle tonni kuitenkin...
Mikä ei tapa se sattuu aivan saatanasti!
Taunus 2.0i -72
Taunus 2.0i -72
Re: risoo...
Nyt pitää tehdä itse työkalu vielä! Mistään ei saanu sopivaa
avainta kuusiokolopulttiin. Kirottua! Etrasta olis saanu hintaan 67€ ja
kahden viikon tilausjalla. Tolkuton hinta! Tuumaset pultit pitäis kieltää
lailla, pitääkin esittää tätä Päivä Räsäselle!
avainta kuusiokolopulttiin. Kirottua! Etrasta olis saanu hintaan 67€ ja
kahden viikon tilausjalla. Tolkuton hinta! Tuumaset pultit pitäis kieltää
lailla, pitääkin esittää tätä Päivä Räsäselle!
Älä ruuvilukitse autoa ruosteella!
Re: risoo...
minkäslaisesta kuusiokolo pultista oikein on kysymys. löytyyhän noita tuumasia avaimia kouvolasta vaikka mistä
Re: risoo...
Tossakin tommonen sarja: http://www.motonet.fi/fi/tuote/774030/K ... uma30-osaa
Ja tommonen: http://www.motonet.fi/fi/tuote/774032/B ... -tuumakoot
Ja tommonen: http://www.motonet.fi/fi/tuote/774032/B ... -tuumakoot
Taunus 2D 2.0 OHC -77
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
Re: risoo...
7/32" Pitkävilunki78 kirjoitti:minkäslaisesta kuusiokolo pultista oikein on kysymys. löytyyhän noita tuumasia avaimia kouvolasta vaikka mistä
Tälläinen
http://www.ebay.co.uk/itm/Snap-On-3-8-D ... 1c44e3944e
Motonetistä löytyy sellasia sarjoja joissa on tuo mutta ne on ihan leluja. Siis Kyseessä
kuitenkin 12.9 Pultti.... tuuman pitkä.
Tollasia leluja.
http://www.motonet.fi/fi/tuote/774000/K ... ma-17-osaa
Oli tarkoitus laittaa pultit 45nm momenttiin...
Noh ei sillä enään merkitystä 1.5h niin nyt on valmiina tuollainen avain ja maksoin
4,90€ + rälläkän laikkaa ja migin lankaa. Hyvä laittaa momenttiin...
Jotenkin vaan kyrsii kun kaikki pitää tehdä. Vaihdelaatikkoa purettaessa piti
tehdä jo useampi työkalu.... Muutenkin tänään meni koko päivä kun käsijarrua tuli
lyhennettyä 15 milliä.... nyt alkaa vihdoin vaihdekeppi mahtumaan ilman että
nelosvaihteella vaihdekeppi ottaa kiinni käsijarruun. Vaihdekeppi näyttääkin vielä
täysin alkuperäiseltä. Keskikonsoli käy myös paikalleen kuten alunperin.
Älä ruuvilukitse autoa ruosteella!
- Kullanderi
- Viestit: 671
- Liittynyt: 30 Marras 2007, 16:23
- Paikkakunta: Kesälahti
Re: risoo...
Minullaki otti nelosella keppi kii käsijarruun mutta väänsin kepin suoraks niin ei ota enää
Re: risoo...
Nämä ovat harmittavia hommia! Kaveri kymmenisen vuotta sitten hitsasi koko kesälomansa sinistä GT:tä (Timppa ainakin tietänee tapauksen samoilta kyliltä?) kuntoon, ja oli todella tyytyväinen kun sai isot peltityöt valmiiksi ja auton leimattua juuri ennen loman loppua. No, vikana sunnuntai-iltana ennen maanantaista töihin paluuta, keskellä Tikkurilaa oli tietyö (tai suojatiemerkintä?) jota viereisellä kaistalla ajanut ei ajoissa nähnyt, vaan kiilasi Coupen jakajan keskelle... Siitä ei enää (ainakaan sellaisenaan) autoa tullut , toivottavasti edes kanta-auto johonkin muuhun?Janki kirjoitti:Joku ääliö tuli viittäkymppiä ja punasia päin takakylkeen. Kesän autoa laittelin ja nyt jonku piti se pilata kauttaaltaan..
http://janki.kuvat.fi/kuvat/Taunus+2.0+-78/Kuva1208.jpg
Pikkuveli sai jokunen vuosi sitten syksyllä valmiiksi pari-kolme vuotta rakentamansa 2d B Asconan, ja rekisteröintikatsastuksesta seuraava leima oli heti vuoden vaihteessa. Leimaa seuraavana päivänä joku nainen ajoi keskellä Järvenpäätä Ascon persauksiin samalla tavalla kuin Jankilla, eli vekki takakylkeen ym... No, auto oiottavaksi + uudestaan maalarille, ja valmistui takaisin ajoon vuoden loppuun mennessä. Tuore leima paperiin, ja siitä seuraavana viikonloppuna tutulla kapealla hiekkatiellä mäen nyppylän kohdalla vastaan tuli joku nainen ylinopeutta (jota ei saanut todistettua), sillä seurauksella että Ascon koko keula siirtyi lyhenemisen ohella muutaman sentin oikealle sivuun... Kolmas kerta olisi varmaan vienyt jo hengenkin, eli auto päätyi täysin läpikäytynä ja max muutaman tuhat km ajettuna purkuun.
Opel on Pop! =)
*Kadett B 1100 Coupe
*Kadett B 1900 Rallye
*Kadett B 1500 Sedan
*3x Opel Olympia A 1700-2000
*Buick Riviera 1963
*Ford Taunus Coupe 1975
*Kadett B 1100 Coupe
*Kadett B 1900 Rallye
*Kadett B 1500 Sedan
*3x Opel Olympia A 1700-2000
*Buick Riviera 1963
*Ford Taunus Coupe 1975
Re: risoo...
Mistähän sitä saisi titaani/alumiini kuulaa? 50mmx50mmx50mm... pitäis olla täyttä tavaraa...
Älä ruuvilukitse autoa ruosteella!
Re: risoo...
Kytkin vaijeri rikki.... tai siis otin pöydälle.. ihan sika jäykkä....
Ollu autossa kiinni 3 kesää... ja noin 5000km... hienoa. Saiskohan jostain
parempia kytkinvaijereita...
Ollu autossa kiinni 3 kesää... ja noin 5000km... hienoa. Saiskohan jostain
parempia kytkinvaijereita...
Älä ruuvilukitse autoa ruosteella!
-
- Viestit: 484
- Liittynyt: 14 Maalis 2008, 01:46
- Paikkakunta: Nurmijärvi
Re: risoo...
Nuo on aika arkoja jos tekee yhtään pahan mutkan.Vermilion kirjoitti:Kytkin vaijeri rikki.... tai siis otin pöydälle.. ihan sika jäykkä....
Ollu autossa kiinni 3 kesää... ja noin 5000km... hienoa. Saiskohan jostain
parempia kytkinvaijereita...
Omassa vaijeri nyt 20v vanha.
Re: risoo...
Muurahainen kirjoitti:Nuo on aika arkoja jos tekee yhtään pahan mutkan.Vermilion kirjoitti:Kytkin vaijeri rikki.... tai siis otin pöydälle.. ihan sika jäykkä....
Ollu autossa kiinni 3 kesää... ja noin 5000km... hienoa. Saiskohan jostain
parempia kytkinvaijereita...
Omassa vaijeri nyt 20v vanha.
Ei se oo mutkalla kovinkaan paljoa.... mulla vaan toisiksi jäykin mahdollinen Kytkinasetelma...
Ap-racingiltä... ehkä sillä yhteys tuohon... jos haluan jäykemman ainoastaan Sach valmistaa sellasia...
mallia BMW M5 viritys asetelma. Juuri selailen jos jotain sais vakiota vahvemman...
Älä ruuvilukitse autoa ruosteella!
-
- Viestit: 484
- Liittynyt: 14 Maalis 2008, 01:46
- Paikkakunta: Nurmijärvi
Re: risoo...
Olisiko oikein mahdoton temppu vaihtaa nestekytkimeenVermilion kirjoitti:Muurahainen kirjoitti:Nuo on aika arkoja jos tekee yhtään pahan mutkan.Vermilion kirjoitti:Kytkin vaijeri rikki.... tai siis otin pöydälle.. ihan sika jäykkä....
Ollu autossa kiinni 3 kesää... ja noin 5000km... hienoa. Saiskohan jostain
parempia kytkinvaijereita...
Omassa vaijeri nyt 20v vanha.
Ei se oo mutkalla kovinkaan paljoa.... mulla vaan toisiksi jäykin mahdollinen Kytkinasetelma...
Ap-racingiltä... ehkä sillä yhteys tuohon... jos haluan jäykemman ainoastaan Sach valmistaa sellasia...
mallia BMW M5 viritys asetelma. Juuri selailen jos jotain sais vakiota vahvemman...
Re: risoo...
Tietäis noin ~1200€ juttua... ja mulla ei oo tilaa nestesäiliölle oikein missään jollei sitte laita site johonkin päättömään paikkaan... vaikka hattuhyllylle tai sitte siihen wunderbaiumin viereen..
Älä ruuvilukitse autoa ruosteella!
-
- Viestit: 484
- Liittynyt: 14 Maalis 2008, 01:46
- Paikkakunta: Nurmijärvi
Re: risoo...
Aika arvokkaaksi menee. Mikäs siitä noin kallista tekee?Vermilion kirjoitti:Tietäis noin ~1200€ juttua... ja mulla ei oo tilaa nestesäiliölle oikein missään jollei sitte laita site johonkin päättömään paikkaan... vaikka hattuhyllylle tai sitte siihen wunderbaiumin viereen..
Re: risoo...
Muurahainen kirjoitti:Aika arvokkaaksi menee. Mikäs siitä noin kallista tekee?Vermilion kirjoitti:Tietäis noin ~1200€ juttua... ja mulla ei oo tilaa nestesäiliölle oikein missään jollei sitte laita site johonkin päättömään paikkaan... vaikka hattuhyllylle tai sitte siihen wunderbaiumin viereen..
Joudun pistää vaihdelaatikon osiks.. kun se on lusikallinen. Sitte pitäis ettiä MT-75 takavetonen joka on hydraalisella kytkimellä. Toiseksi pitäis ostaa pedal box ja sitte joku lisäjatko siihen, että saan sen säiliö siirrettyä jonnekin päättömään paikkaan.... kun kojetaulun alle ei mahdu yhtikäs mitään. Sähköjohtoja ja lämmityslaitteen putket menee siinä ihan vieressä hädin tuskin mahtuu. Muutenkin oikeanlaisen nestekytkin jutun löytäminen vaatii myös kokeilua sekin maksaa... kytkintuntumalla aika paljon merkitystä.
Muutenkin sais puol autoa laittaa uusiksi. Ehkä ois helpompaa tehdä custom kytkinvaijeri jostain...
saakohan mistään 4mm teflon vaijeria? Kisapolkypyörissä on noita teflon vaijereita...
Älä ruuvilukitse autoa ruosteella!