Brobleemia sytyksen kanssa.

Yleistä keskustelua tekniikasta ja selityksiä mm. termeille: V6, OHC, Atlas, kumipusla ja Weslage. EI SEURUSTELUA. Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78

jaakkopoika
Viestit: 15
Liittynyt: 19 Marras 2006, 10:46

Brobleemia sytyksen kanssa.

Viesti Kirjoittaja jaakkopoika »

Nyt , kun sai aikaiseksi viikon loman aloin pitkästä aikaa laittamaan taunusta huonoin seurauksin.

Talvella auto hyytyi tielle. Kärkien vahdolla pelasi taas noin 10 min. Uudet kärjet ja konkka sama homma.
Nyt sitten vaihdoin paikalle toisen virranjakajan, jossa sellainen pirahna kärjetön systeemi sisällä.
Auto pörahti pienehkön säätämisen jälkeen hienosti käyntiin ja noin 10-15minuutin päästä sammui, kun seinään. Se kärjettömön boksi tulikuumana savuten. Menee hermo
-71 coupe 2.8gt ja -72 coupe 2.6 gxl
-75 capri ghia 3000 nyt 2.8i
-72 318 dodge charger
-68 390 ford ltd(avo)sekä läjä minejä 60-70 luvulta
Tehro
Viestit: 1074
Liittynyt: 21 Loka 2004, 21:48
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Tehro »

liikaa virtaa/jännitettä?
jaakkopoika
Viestit: 15
Liittynyt: 19 Marras 2006, 10:46

Viesti Kirjoittaja jaakkopoika »

Niin voisi kuvitella, kun pelasi ensimmäiset 2000km ilman propleemia. Mites muuten toi virrajakajan päässä oleva (oljypumpunakseki?) Otetaan koneesta pois jos se sinne jää. Lieneen, joku muukis joskus paininut mahdollisesti saman ongelman kanssa
Avatar
Jari H
Viestit: 790
Liittynyt: 28 Heinä 2005, 12:19
Paikkakunta: Kausala

Viesti Kirjoittaja Jari H »

Kun kone on kasattu kuten kuuluu, jää ö-pumpun akseli lohkoon.
Limits are only set by lack of knowledge.
Sierra STW 5.0
We don't do this because it's easy, we do this because it's hard..
myllykoski
Viestit: 60
Liittynyt: 17 Heinä 2010, 00:00
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja myllykoski »

nissan micrassa oli aikoinaan samanlaista vikaa. asia korjaantui vaihtamalla tulpat, tulpanjohdot sekä puola. ongelmana oli silloin myös sytytys virran määrä joka oli liian korkea suhteessa jännitteeseen.
Vastaa Viestiin