ruisku
Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78
ruisku
oon ruvennu laitta is sierrasta ruiskun taunukseen nytte, niin mietin vähän sitä sytytystä, että pitääkö ton ruiskun sytytys järjestelmän käytää että ruisku toimii? ja löytyiskö keltään ton ilma määrä mittarin sähkö liittintä?
turbo mk2 taunus
Re: ruisku
Helpommalla pääsee kun laittaa sen is:n oman sytytys systeemin(vaatii asentotiedon "jakajasta").
Se liitin on muistaakseen ihan perus 7-napainen jota saa varaosatiskiltä(AMP "Junior timer" liitin).
Se liitin on muistaakseen ihan perus 7-napainen jota saa varaosatiskiltä(AMP "Junior timer" liitin).
286kw459Nm OHC:n kanssa
Kyllähän se kipinää antaa mutta ruisku tarvitsee HALL-anturilta informaatiota joka taas sijaitsee jakajassa, joten bensapuoli ei pelaa... 1.6 kärjettömässä jakajassa on induktiivianturi ja alipaineohjaus.
Jos siinä ruiskun johtosarjassa on kolmenapainen liitin jakajalle ja erillinen sytkäyksikkö (sama kuin 1.6 kärjettömässä), siihen käy mikä tahansa 2.0 kaasari-ohc:n Bosch jakaja, muistaakseni olivat kaikki HALL-anturilla toimivia. Ainakin ne, joissa on se iso älylaatikko lokarissa.
Jos taas siinä ei ole erillistä sytkäyksikön liitintä ja jakajalle menee useampijohtiminen liitin, joudut etsimään jostain sellaisen ruuvikantisen Motorcraft-jakajan, niitä löytyy vain ruisku-ohc koneista.
Jos siinä ruiskun johtosarjassa on kolmenapainen liitin jakajalle ja erillinen sytkäyksikkö (sama kuin 1.6 kärjettömässä), siihen käy mikä tahansa 2.0 kaasari-ohc:n Bosch jakaja, muistaakseni olivat kaikki HALL-anturilla toimivia. Ainakin ne, joissa on se iso älylaatikko lokarissa.
Jos taas siinä ei ole erillistä sytkäyksikön liitintä ja jakajalle menee useampijohtiminen liitin, joudut etsimään jostain sellaisen ruuvikantisen Motorcraft-jakajan, niitä löytyy vain ruisku-ohc koneista.
Mertie pub & 3D
-
- Viestit: 24
- Liittynyt: 18 Huhti 2006, 21:39