coupen vanteet + kaarien levitys
Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78
Sovittelin veljen mondeon 16x6" GT vanteita 205/60 renkailla ja näytti komeesti mahtuvan eteen ja taakse. Tilaa olis ollu takana vaikka kuinka paljon leveemmille.
Luultavasti tilaan eteen 7x15 et 38 ja taakse 8x15 et 38 vanteet. Eteen 205/55/15 renkaat ja taakse sit niin leveet ku mahtuu ja löytyy 15" vanteelle.
Viä ku sais rahaa!!! :?
Luultavasti tilaan eteen 7x15 et 38 ja taakse 8x15 et 38 vanteet. Eteen 205/55/15 renkaat ja taakse sit niin leveet ku mahtuu ja löytyy 15" vanteelle.
Viä ku sais rahaa!!! :?
ja sitten päästäänkin rakentamaan ensin vanteita, ja kun huomataan, että renkaathan pullottaa ihan liikaa ulos kaarista, niin levitetään kaaretkin...
Mutta mites kannattas coupessa laittaa peltiä ulospäin?
vähän tähän tyyliin, http://www.pajalle.com/howto.php?id=003&lang=fi
Vaiko silleen isommalta alalta ja levittää semmoseen musse-lookkiin?
Mutta mites kannattas coupessa laittaa peltiä ulospäin?
vähän tähän tyyliin, http://www.pajalle.com/howto.php?id=003&lang=fi
Vaiko silleen isommalta alalta ja levittää semmoseen musse-lookkiin?
Pontiac Astre -77
Toyota LandCruiser -81
Toyota LandCruiser -81
onko se nyt niin vaikea vaihtaa normaalilokarinkaarta takasin jos joskus rupeaa siltä tuntumaan, eikai se nyt paljon kummempi ole kun lahovikojen korjaus.
pieni vertailu:
capri mk1 1600gt l -70
vastaava rakennettu-v8 racinki versio
mitenkähän nuissa hinta :?
ja aikauseaa entisöityäkin autoa on oletettavasti rälläköity.
pieni vertailu:
capri mk1 1600gt l -70
vastaava rakennettu-v8 racinki versio
mitenkähän nuissa hinta :?
ja aikauseaa entisöityäkin autoa on oletettavasti rälläköity.
Älä ota sitä niin vakavasti!
Scorpio 2.9 at -91 coupe
Scorpio 2.9 at -91 coupe
ehkä paras tapa olis tehdä levitys modifioimalla hitsaamalla jonkun toisen auton korjaus kaaret kiinni sopivinhan löytyy helposti istumaan kaupungin keskustaan ja katsoa ohiajavien autojen taka kaaria ja jos joku näyttää hyvältä etsiä sellainen auto jostain ja mittoa hieman jos vieläkin näyttää hyvältä niin tilata korjauskaaret ja sovittaa paikalle
taunus coupe datsun powered vaiheessa..
Ex, sierra cosworth 88
Bmw 328 -97 käyttö vessa
Polaris Fusion 600 Pommikone
Ex, sierra cosworth 88
Bmw 328 -97 käyttö vessa
Polaris Fusion 600 Pommikone
Ei muuta ku päälle ralliauton levikkeet...Viipo kirjoitti:ja sitten päästäänkin rakentamaan ensin vanteita, ja kun huomataan, että renkaathan pullottaa ihan liikaa ulos kaarista, niin levitetään kaaretkin...
Mutta mites kannattas coupessa laittaa peltiä ulospäin?
vähän tähän tyyliin, http://www.pajalle.com/howto.php?id=003&lang=fi
Vaiko silleen isommalta alalta ja levittää semmoseen musse-lookkiin?
Niin tai 4-ovinen ruosteinen Taunusp3 kirjoitti:onko se nyt niin vaikea vaihtaa normaalilokarinkaarta takasin jos joskus rupeaa siltä tuntumaan, eikai se nyt paljon kummempi ole kun lahovikojen korjaus.
pieni vertailu:
capri mk1 1600gt l -70
vastaava rakennettu-v8 racinki versio
mitenkähän nuissa hinta :?
ja aikauseaa entisöityäkin autoa on oletettavasti rälläköity.
verrattuna siistiin cobra replikaan...
voi hyvä sylyvi näitä viisastelijoita ja
rivin välistä kommentoijia.
Ja ehkä "rälläköinti"oli kuvaannollinen vertaus
auton pilkkomisesta muuhun kuin korjaus tarkoitukseen. :idea:
tuo vekotin on jo niin kärsiny ja kaipaa kipeesti huomiota uuden pellin ja muotoilun muodossa, että kaarien levittäminen tekee vaan hyvää.
Mutta: "if your car looks fast, make sure it its!"
Ei puutu enää kun aikaa, rahaa ja inspiraatiota, niin vois alkaa sulloa tuota saapin garrettia tonne pellin alle.
Ehkäpä se inspiraatio sille moottorinlaitolle tulis sitten sieltä, kuhan eka auto näyttäs karkilta... eli alkuperäinen kysymys: miten kannatta s lähtee kaaria levittämään? leikkaa rengaskotelon kahtia ja peltiä väliin, mutta ulkopuolelta? Pitäskö ottaa pelti auki tuota kaarta pitkin, vai levittää tuo koko takakylki vähän muhkeammaksi?
Mutta: "if your car looks fast, make sure it its!"
Ei puutu enää kun aikaa, rahaa ja inspiraatiota, niin vois alkaa sulloa tuota saapin garrettia tonne pellin alle.
Ehkäpä se inspiraatio sille moottorinlaitolle tulis sitten sieltä, kuhan eka auto näyttäs karkilta... eli alkuperäinen kysymys: miten kannatta s lähtee kaaria levittämään? leikkaa rengaskotelon kahtia ja peltiä väliin, mutta ulkopuolelta? Pitäskö ottaa pelti auki tuota kaarta pitkin, vai levittää tuo koko takakylki vähän muhkeammaksi?
Pontiac Astre -77
Toyota LandCruiser -81
Toyota LandCruiser -81