Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78
jeddah kirjoitti:Muovista 8mm paineilmarööriä itse laitoin vähän orkkistyyliin... Euron pari metriltä. Muistat vaan kysyä ostaessa että saat bensankestävää mallia.
Sir Taunus kirjoitti:jeddah kirjoitti:Muovista 8mm paineilmarööriä itse laitoin vähän orkkistyyliin... Euron pari metriltä. Muistat vaan kysyä ostaessa että saat bensankestävää mallia.
Ite just vaihdoin kaverin Dodgesta kaikki paineilmaletkulla tehdyt bensaletkut kunnollisiin. eivät kestäneet ja murtuivat klemmareiden kohdalta. letkussa luki air/oil. uskomattoman paskaa tavaraa! Osta samalla kunnon bensaletkua niin säästyt samalta vaivalta!!!
jeddah kirjoitti:Sir Taunus kirjoitti:jeddah kirjoitti:Muovista 8mm paineilmarööriä itse laitoin vähän orkkistyyliin... Euron pari metriltä. Muistat vaan kysyä ostaessa että saat bensankestävää mallia.
Ite just vaihdoin kaverin Dodgesta kaikki paineilmaletkulla tehdyt bensaletkut kunnollisiin. eivät kestäneet ja murtuivat klemmareiden kohdalta. letkussa luki air/oil. uskomattoman paskaa tavaraa! Osta samalla kunnon bensaletkua niin säästyt samalta vaivalta!!!
No höh... Niin, ja kyse oli nyt siitä muovisesta putkesta pitkiä vetoja varten, ei letkusta. Kauanko ne olivat siinä autossa olleet paikallaan? Mulla menny nyt vähä reilu kaks vuotta ilman mitään ongelmia, letkuina toki käytän ihan punottuja laatuletkuja. Tuota samaa muoviputkea on muuten dohci-Sierrassakin vakiona lyhkäsiä pätkiä bensatukin painepuolella...
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 1 vierailijaa