Sivu 44/50

Lähetetty: 12 Elo 2011, 20:45
Kirjoittaja Mois
Luhtis kirjoitti:Hatusta muistellen se mussen veivi on 5.2" ja toi colognen veivi on 5.14" pitkä.
Colognen veivi on tosiaan nähtävästi ton 5.14" (130.556mm) ja Mussen 5.155" joten ei siin oo näköjään ku 0.38mm eroa...
Pitää varmaan tilata noi ylikokomännät tai sit ei :D

Lähetetty: 14 Elo 2011, 21:58
Kirjoittaja Mois
Jari H kirjoitti:
Mois kirjoitti:
FoorttiFani kirjoitti:Onkos kaikissa lohkoissa 2.0-2.8 saman kokoisen nuo runkopukit. Siis se sisämitta. Eli myydäänkö kaikkiin lohkoihin samaa laakeria? Tämmönenkin ajatus tuli tossa mieleen.
Kyl se sisämitta on sama kaiken kokosissa lohkoissa, paitsi tossa mun yhdessä lohkossa missä on laakeripukin reiät 0.38 mm ylikoossa!
Jos runkolinjan Ø on ylikokoa, löytyy siitä merkintä O/S lohkossa.
Ainakin ohareissa.
Tos Colognen lohkos on iso U-kirjain öljypohjan tiivistepinnas ja vanhas laakeris tommonen merkintä:

Kuva

Lähetetty: 19 Syys 2011, 23:14
Kirjoittaja Mois
Onks kellään faktatietoa 2.6 Colognen 40.6mm puristuskorkeuksisen vakiomännän etäisyydestä dekkitasoon? Kolkkaisko 41.6mm korkuset männät jo kanteen???
OHC:n HC männät vaan olis tolla 41.6mm PCH:lla

Lähetetty: 22 Syys 2011, 18:41
Kirjoittaja FoorttiFani
siis vakio 2.6 männät 2.6 kampuralla? Jos en väärin muista niin 0.8mm tai 0.6mm alle dekin.

Lähetetty: 22 Syys 2011, 19:02
Kirjoittaja Mois
FoorttiFani kirjoitti:siis vakio 2.6 männät 2.6 kampuralla? Jos en väärin muista niin 0.8mm tai 0.6mm alle dekin.
2.6 kampuralla. Noilla kummallakin mitalla pelittäis noi OHC:n millin korkeemmat männät, luulisin? :D
Mitä on asiantuntijat mieltä?

Kyselit joskus ton mun Weber DGAS 38:n suuttimien kokoa. Ilmasuuttimet 180 ja pääsuuttimet 150 ja siel kaasarin sivuil jotkut ilmasuuttimet 55.

Lähetetty: 22 Syys 2011, 19:33
Kirjoittaja FoorttiFani
aika siinä ja siinä et mahtuu luulisin :) juu suuttimista taisin kysellä, mut säädöt on jo löytyny :D ja aika lähellä samoja suuttimia olikin

Lähetetty: 31 Tammi 2012, 18:40
Kirjoittaja FoorttiFani
Noniin jotai tarttis tehä tanarillekkin. Viimekesänä penkissä huomattiin et toi vakiovirranjakaja ei oikeen pelitä niinkun pitäis. Eli maksimiennakot karkaa liian suuriks. Mitään valmiita virijakajia ei taida löytyy? :) Elikkäs onko kokemuksia ton modaamisesta, eli ilmeisesti jotkut keskipakon rajottajat sinne pitäis saada?

Lähetetty: 01 Helmi 2012, 13:34
Kirjoittaja taunus 78
FoorttiFani kirjoitti:Noniin jotai tarttis tehä tanarillekkin. Viimekesänä penkissä huomattiin et toi vakiovirranjakaja ei oikeen pelitä niinkun pitäis. Eli maksimiennakot karkaa liian suuriks. Mitään valmiita virijakajia ei taida löytyy? :) Elikkäs onko kokemuksia ton modaamisesta, eli ilmeisesti jotkut keskipakon rajottajat sinne pitäis saada?
Todennäkösesti siellä on vaan jouset venyny, koita vääntää niitä kireemmälle.

Lähetetty: 02 Helmi 2012, 00:20
Kirjoittaja Mois
Tosta jakajan keskipakoennakon säädöstä oli aiemmin juttua, Timppa sitä tais aika hyvin selvittää... En nyt jaksa alkaa haulla ettimään sitä topiccia.

Edit, etimpäs kuitenkin, tosta topicista löytyy tarvittavat tiedot sen keskipakoennakon säätöön.

Lähetetty: 02 Helmi 2012, 16:37
Kirjoittaja FoorttiFani
Jees, tuollahan on paljon hyvää juttua. Pittääpi kaivaa jakaja pois ja vähä tsiigailla löytyykö sieltä tommosia rajotin natsoja :D Ja sit odotella vähä lämpimämpiä kelejä et pääsee testailee.

Lähetetty: 28 Helmi 2012, 20:02
Kirjoittaja FoorttiFani
Keskipakoennakon säätö siis edelleen vaiheessa. Lueskelin ohjeita tuolta Moissin linkkaamasta topikista. Löysin luultavasti ne rajoitin natsat sieltä. Ja astelevyllä katsoen sen akselin pitäis kääntyä 10 astetta kun noita limppuja kääntää, käsitinkö oikein? Entäs toi alipainesäätö sitte? Onko se muka jotenkin huono, onko siitä haittaa?

Lähetetty: 21 Maalis 2012, 17:47
Kirjoittaja FoorttiFani
Mielipiteitä ja vinkkejä?

Lähetetty: 21 Maalis 2012, 18:04
Kirjoittaja duster73
eihän alipainesäätimestä ainakaan haittaa ole.on ihan hyvä ainakin kevyemmin virityssä katu-autossa.tosin ilmankin tulee toimeen,mutta saahan tuolla ehkä pientä bensan säästöä.

Lähetetty: 22 Maalis 2012, 23:15
Kirjoittaja FoorttiFani
oolrait, saa siis jäädä käyttöön. Jostain täällä vain luin et kannattais virikäytössä ottaa pois.

Lähetetty: 22 Maalis 2012, 23:36
Kirjoittaja duster73
ei se tosiaan kevyesti viritetyssä moottorissa haitaksi ole.