2.6 v6 Remppaus ja viritys

Yleistä keskustelua tekniikasta ja selityksiä mm. termeille: V6, OHC, Atlas, kumipusla ja Weslage. EI SEURUSTELUA. Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Pj, Timppa, taunus 78

Re: 2.6 v6 Remppaus ja viritys

ViestiKirjoittaja duster73 » 26 Tammi 2017, 20:45

ohari=ohc?eikös ohc ja pinto ole sama asia.pinto-nimitystä vaan harvemmin suomessa käytetään.
muuten en osaa kyllä ottaa kantaa...
Subaru Impreza 2,0 -98
Dodge Dart 273 -66
Ford Taunus -78
Ford Capri -69
Ford Cortina 4d 1,6 -70
Ford Cortina 5d Estate 1,6 -69
Ford Escort -74
Ford Anglia -65 x2
Plymouth Duster -73 360
Ford Taunus 17m p5 3d Turnier -68 2,3
duster73
 
Viestit: 599
Liittynyt: 25 Tammi 2007, 18:37
Paikkakunta: Ristiina

Re: 2.6 v6 Remppaus ja viritys

ViestiKirjoittaja Mois » 26 Tammi 2017, 23:24

96taunus kirjoitti:Taisin esittää kysymykseni vähän huonosti. Tarkoitin sitä että onko noi kyseiset alikoot ihan normi setit, vai onko ne ranetettu jostain muusta koneesta? V-koneissa tietty on samat mutta entäs oharit/kentit ja sitten on vielä se pinto nelkku.


Kyl noi tuumissa ilmotetut alikoot on ihan oikeita Colognen laakerien alikokoja. Mullakin on noitten laakereiden koot merkitty tuumissa.
Taunus 2D 2.0 OHC -77
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
Avatar
Mois
 
Viestit: 7730
Liittynyt: 28 Heinä 2004, 19:47
Paikkakunta: Suur-Kouvolan laitamilla

Edellinen

Paluu TEKNIIKKA

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa