Yleistä keskustelua tekniikasta ja selityksiä mm. termeille: V6, OHC, Atlas, kumipusla ja Weslage. EI SEURUSTELUA. Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.
mitähän tällä tarkalleen ottaen tarkoitetaan? siis että kannatinlaakerin paikka pitää muuttaa? Olettaisin että pitää tehdä uudet reijät kannatinlaakerille kardaani tunneliin/pohjaan?
Ei riiitä pelkkien reikien tekeminen, tarvii myös tehdä koriin ne jalat tai siirtää alkuperäsiä, sierran kardaanin tukilaakeri on muistaakseni 10-15cm taempana.
No fuck Ei oo nyt tiloja eikä välineitä moisiin projekteihin. Kävisköhän jos ottais sierran kardaanista etuosan. vai miten se sattuu se tukilaakeri ku ei muista nyt ulukoo. Ei pysty käsittään miten ei tommosta kardaania muka nyt löydy mistään :?
Sierran tukilaakeri on n. 4-5cm edempänä kuin Taunuksen, hätäratkaisuna olen tehnyt paksut latan pätkät, joissa molemmissa päissä reiät ja ne olen pultannut siihen väliin....taisi olla yhdessä laitteessä joskus vuosia tämmöinen viritys kiinni ja hyvin kesti.
isoatlas kirjoitti:Sierran tukilaakeri on n. 4-5cm edempänä kuin Taunuksen, hätäratkaisuna olen tehnyt paksut latan pätkät, joissa molemmissa päissä reiät ja ne olen pultannut siihen väliin....taisi olla yhdessä laitteessä joskus vuosia tämmöinen viritys kiinni ja hyvin kesti.
No niinpäinhän se tais ollakkin, mulla oli aikanaan jäärata tanessa myös samalaisella latikka virityksellä ja kesti se ainakii siinä.