Weber 32/36 dgav tyhjäkäynti

Yleistä keskustelua tekniikasta ja selityksiä mm. termeille: V6, OHC, Atlas, kumipusla ja Weslage. EI SEURUSTELUA. Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78

Evreka
Viestit: 1
Liittynyt: 13 Kesä 2009, 16:00

Weber 32/36 dgav tyhjäkäynti

Viesti Kirjoittaja Evreka »

Eli otsikon mukainen kaasari on autossa kiinni. Muuten pelaa hyvin, mutta kylmällä koneella tyhjäkäynti on 500rpm ja kuumalla koneella 900rpm. Katselin vähän kaasaria ja ryypyn läpät on kylmänä melkein kiinni kuten pitää ja lämpimänä ihan auki kuten pitää.
Muutaman kerran on käynyt oikein ryyppy päällä 1500rpm johon olen sen säätänyt ja siitä sitten kaasun polkaisulla laskenut normaaliin. Mites tuota ryyppyä säädellään? Sen yhden ruuvin löysin sieltä vesikellon luota, samasta ruuvista säädin tyhjäkäynnin 1500 pintaan imu päällä.

Ja auto on tojota carina 2 :>