elikkä tarkotus ois teherä tanikasta "old school tuning" kortteli ralli rassi ja mikäs sellaseen passaakaan paremmin ku ralliraidat... mutta tulikin mieleen et miten nuo sais parhaiten helpoiten suoraan?
sitte sellanen ku tarkotus ois vaihtaa 2.3 v6 pakoilleen mut pitääkö tehä jotain katastusta varten? esim jarruja isontaa yms?
Ralliraidat ja koneen vaihto
Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78
Ralliraidat ja koneen vaihto
Ford Granada 2.3 v6
Ford Taunus 1.6L farkku
Ford Taunus 1600 4d '74
Virhe ostokset:
Fiat Tipo 1,6 95"
Ford orion 1.6 88"
Ford Taunus 1.6L farkku
Ford Taunus 1600 4d '74
Virhe ostokset:
Fiat Tipo 1,6 95"
Ford orion 1.6 88"
Re: Ralliraidat ja koneen vaihto
Jos sulla on 9" jarrut takana ni ei taida tarvita mitään.Walttu kirjoitti: sitte sellanen ku tarkotus ois vaihtaa 2.3 v6 pakoilleen mut pitääkö tehä jotain katastusta varten? esim jarruja isontaa yms?
Noi raidat kannattaa vissiin teipata ni pääsee helpommalla.
Juu, ja helpottaa kummasti jos saa linjattua sen... hakee vaik lähimmästä hong kongista "laser ohjatut"sakset(n.3€).Ei niil saksil juur muuta tee, mut se laseri on aika näppärä ku pitää saada suorii linjoja epäsuoriin pintoihi.Noi raidat kannattaa vissiin teipata ni pääsee helpommalla
-taunus 1,6->2.0->2,3->? 2d-77 -hilpeä härkä, MYYDÄÄN
-corolla TE-71 Coupe -->4a-gze+w56+hilux lsd perä;)
-ae82 GT fx corolla, koirankuljetin
-Hilux 4x4 3.0v6 -90, kauppakassi,MYYDÄÄN
-corolla TE-71 Coupe -->4a-gze+w56+hilux lsd perä;)
-ae82 GT fx corolla, koirankuljetin
-Hilux 4x4 3.0v6 -90, kauppakassi,MYYDÄÄN
Edellisee tuhnuksee maalasin shelbyraidat ni otin vaa rullamitan ja lyijykynän kouraa ja reilusti mittasin koko auton matkalta eka keskikohdan noin 20cm välein ja merkkasin pienen viivan joka kohtaan. Sitte siitä päätin miten leveet raidat tahon ja millasen välin jätän keskelle.
Lähin niistä keskikohdan merkeistä sitte mittailemaa samoille kohille leveys suunnassa lisää merkkejä. Katolle jätin vähä kapeemmat raidat ku konepeltii ja takaluukkuu ni näytti järkevämmältä. Lopulta vaa vakaalla kädellä maalarin teipillä merkkien mukaa vedin sitte rajat varovasti.
Sitte ku oli teipit paikallaan ni käveltii autoa ympäri ja raavittii partaa ja mietittii onko hyvän levyset ja suorat. Tulos miellytti ja napattii pensseli kouraa ja vetästii siihe vaa teippien välii purkista maalia, tuli hyvä
Lähin niistä keskikohdan merkeistä sitte mittailemaa samoille kohille leveys suunnassa lisää merkkejä. Katolle jätin vähä kapeemmat raidat ku konepeltii ja takaluukkuu ni näytti järkevämmältä. Lopulta vaa vakaalla kädellä maalarin teipillä merkkien mukaa vedin sitte rajat varovasti.
Sitte ku oli teipit paikallaan ni käveltii autoa ympäri ja raavittii partaa ja mietittii onko hyvän levyset ja suorat. Tulos miellytti ja napattii pensseli kouraa ja vetästii siihe vaa teippien välii purkista maalia, tuli hyvä