Sivu 5/6

Lähetetty: 15 Loka 2013, 14:32
Kirjoittaja Mois
Jos siinä perässä oikeasti on lukko, niin kyl siihen lukkomurikkaan käy esim. Taunuksen Ison Atlaksen välitys :)
ja Ko. lukkomurikka käy Taunuksen perään :)

Lähetetty: 15 Loka 2013, 14:38
Kirjoittaja ardhu
Tää mulla oli pointtina :D, oishan sen voinu selkeemminkin ilmasta. Kiitos!

Lähetetty: 15 Loka 2013, 16:27
Kirjoittaja Taunusmies Jussi
Onkos transitin osat samanlaisia kuin p100:ssa?

Lähetetty: 15 Loka 2013, 16:50
Kirjoittaja Mois
Taunusmies Jussi kirjoitti:Onkos transitin osat samanlaisia kuin p100:ssa?
Ainakin 70 luvun Transiteista käy välitys Atlaksiin, muut osat ei taida käydä.

Lähetetty: 01 Joulu 2013, 22:04
Kirjoittaja Taunus1981
Taitaa olla aika vaikeeta löytää suht edullisesti lukkoperä taunukseen.. Helpoin vaihtoehto taitaa olla etsiä tuosta P100 mallista?

Eikös nuo lukot ole sierroissa tai granadoissa yleisempiä? Eikö niistä pystyisi jotenkin soveltamaan vaikka koko taka-akseliston jos ei helpommalla saisi paikoilleen?

Lähetetty: 01 Joulu 2013, 22:23
Kirjoittaja JeeSe
Varmaan vähemmän tuskaista kuitenkin ajaa Sierralla, kuin vaihtaa semmosen perä Taunukseen.

Lähetetty: 01 Joulu 2013, 22:54
Kirjoittaja Vermilion
Isoatlakseen irtoaa uusi hyvä lukko hintalapulla 1000€ käyettynä lukkoja saa noin 600€:lla.

Lähetetty: 01 Joulu 2013, 23:45
Kirjoittaja Samu
jotain hämärää muistikuvaa on jostain lukkoperä-taka-akselista jonka sais modattua taunukseen mut olisko ollut joku 10cm leveempi tms? enkä yhtään muista puhuttiinko fordin tai volvon tms. akselista.

Lähetetty: 01 Joulu 2013, 23:52
Kirjoittaja ft79
volvon akseleitahan ovat laittaneet, mutta vähissä rupeavat nekin olemaan..
ja toisaalta samalla vaivalla laittaa sitten jo melkeinpä minkävaan akselin..

mites jenkkivehkeitten pikkuperä.. oliko 8" niitä vissiin löytyy jossainmäärin ja lukotkin luulis olevan
edukkaita.. :roll:

Lähetetty: 02 Joulu 2013, 06:30
Kirjoittaja Tomi
Mulla on Volvo 740 turbofarkun lukkoakseli odottamassa alle laittoa. Leveydeltään tosi lähellä taunuksen akselia. 240 akseli on jonkunverran kapeampi, mutta onhan niitäkin laitettu taunukseen.

Lähetetty: 02 Joulu 2013, 09:00
Kirjoittaja Mois
Voin myydä tommosen tonnilla: http://www.taunusfinland.com/galleria/d ... pos=-18210
Kuva on vanha, ostin elokuussa uuden.

Lähetetty: 02 Joulu 2013, 12:57
Kirjoittaja Tomi
Mulla volvon akseliin päätyminen oli hinta 0€,siihen rahaan täytyy jo pikkasen nähdä vaivaa,vaikka se ei alle ihan heittämällä menekkään. Jotenkin tuntuu kovalle rahalle laittaa 1000€ pelkkään lukkoon,kun auto on kuitenkin Taunus.

Lähetetty: 02 Joulu 2013, 16:42
Kirjoittaja Samu
eihän se nyt isokaan vaiva luulis olevan kun suurinpiirtein samantapasen akselin löytää.

Lähetetty: 02 Joulu 2013, 20:57
Kirjoittaja iji-69
Tomi kirjoitti:Mulla volvon akseliin päätyminen oli hinta 0€,siihen rahaan täytyy jo pikkasen nähdä vaivaa,vaikka se ei alle ihan heittämällä menekkään. Jotenkin tuntuu kovalle rahalle laittaa 1000€ pelkkään lukkoon,kun auto on kuitenkin Taunus.
Älä väheksy Taunusta. Mikään muu auto ei ole päässyt Gösta Sunqvistin Koe-eläinpuisto-ohjelmaan kuin diplomiekonomi Erkki Kaislan vihreä -74 Taunus. :D

Lähetetty: 03 Joulu 2013, 09:44
Kirjoittaja Vermilion
Ei kannata ajatella auton arvoa, kuinka paljon siihen rahaa laittaa, lukkoperien hinta ei laske kauhesta, kun sen on kaupasta ulos tuonut.

Laske enemmin, tunnearvo + kuin paljon meinaat ajaa. Jos meinaat huomenna myydä auton sitte ei kannata ostaa lukkoperää.... Jos esim ajat 10tkm niin se on 10snt/km. 100tkm = 1snt/km