% sääntöihin muutos
Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78
% sääntöihin muutos
Fix or Repair Daily
Ford Taunus 17m -66/67 2.3 V6 automatic
Ford Capri -75/77 2.3 V6
Ford Taunus 17m -66/67 2.3 V6 automatic
Ford Capri -75/77 2.3 V6
no kuinkas ison koneen tuohon gt-coupeen saisi sitten heittää..
kun se on org 2.0 v6?
vai jääkö se siihen 2.8;n
kun ei kai noissa ole niin isoja koneita ollutkaan..?
ja kun ne luvalliset tehot ei kumminkaan niin paljoa ole..
niin saahan tuostakin sen verran irti..
noin niinkuin laillisuuden puitteissa.
kun se on org 2.0 v6?
vai jääkö se siihen 2.8;n
kun ei kai noissa ole niin isoja koneita ollutkaan..?
ja kun ne luvalliset tehot ei kumminkaan niin paljoa ole..
niin saahan tuostakin sen verran irti..
noin niinkuin laillisuuden puitteissa.
Taunus Maximus =)
Mut mikä toi enimmäisaikahommeli on?
Niin siis mikä toi parin vuoden systeemi on ees ollu ku en siitä oo enne kuullu..
Noi säännöt koskee vain jarruja ja alustaa ei moottoreita, että koneet menee normaalin säännön mukaan tai miten tota nyt sitten tulkitaan "kriittinen osa"
Toi tarkoittaa sitä että jarruista ei mene % eli säästää luokkaa 6-7 % takana ja ehkäpä jopa sen 10% edessä.
Eli voi käyttää sen 15 % vaikka sisustukseen ja kuitulokareihin ja konepeltiin.
Sitten myös kuluvat osat niinkuin lämmityslaite jos hajoo niin tule % (tietenkään ei niitä nytkään ole virallisesti laskettu)
Toi tarkoittaa sitä että jarruista ei mene % eli säästää luokkaa 6-7 % takana ja ehkäpä jopa sen 10% edessä.
Eli voi käyttää sen 15 % vaikka sisustukseen ja kuitulokareihin ja konepeltiin.
Sitten myös kuluvat osat niinkuin lämmityslaite jos hajoo niin tule % (tietenkään ei niitä nytkään ole virallisesti laskettu)
Fix or Repair Daily
Ford Taunus 17m -66/67 2.3 V6 automatic
Ford Capri -75/77 2.3 V6
Ford Taunus 17m -66/67 2.3 V6 automatic
Ford Capri -75/77 2.3 V6
Re: Mut mikä toi enimmäisaikahommeli on?
Tarkoittaa rakenteluaikaa mikä alkaa kulumaan siitä, kun kanta-auto on tarkistettu konttorilla.tomduck kirjoitti:Niin siis mikä toi parin vuoden systeemi on ees ollu ku en siitä oo enne kuullu..
-
- Viestit: 77
- Liittynyt: 26 Marras 2004, 20:34
- Paikkakunta: pohojammaa
cologne kirjoitti:Noi säännöt koskee vain jarruja ja alustaa ei moottoreita, että koneet menee normaalin säännön mukaan tai miten tota nyt sitten tulkitaan "kriittinen osa"
Toi tarkoittaa sitä että jarruista ei mene % eli säästää luokkaa 6-7 % takana ja ehkäpä jopa sen 10% edessä.
Eli voi käyttää sen 15 % vaikka sisustukseen ja kuitulokareihin ja konepeltiin.
Sitten myös kuluvat osat niinkuin lämmityslaite jos hajoo niin tule % (tietenkään ei niitä nytkään ole virallisesti laskettu)
ei noista jarruista oo menny ennen ko n.5% jos on kaikki vaihtanu
Escort mk2 + pari korpparii
aika hyvällä konttorilla oot sitten käyny. mulla meni 5% per pyörä jarruista (siis taka tuli 10%)timppaanen kirjoitti:cologne kirjoitti:Noi säännöt koskee vain jarruja ja alustaa ei moottoreita, että koneet menee normaalin säännön mukaan tai miten tota nyt sitten tulkitaan "kriittinen osa"
Toi tarkoittaa sitä että jarruista ei mene % eli säästää luokkaa 6-7 % takana ja ehkäpä jopa sen 10% edessä.
Eli voi käyttää sen 15 % vaikka sisustukseen ja kuitulokareihin ja konepeltiin.
Sitten myös kuluvat osat niinkuin lämmityslaite jos hajoo niin tule % (tietenkään ei niitä nytkään ole virallisesti laskettu)
ei noista jarruista oo menny ennen ko n.5% jos on kaikki vaihtanu
täällä päin joka konttorilla toi sama n.5% per kierros. toi 10% pitäis mennä vasta ko vaihtaa koko takaakseliston jarruineen, edessä vastaavasti palkki, tolpat, jarrut navat ja muut tuennan osat niin 10% takavetosessa etuvedossa e:14% t:6%Viipo kirjoitti:aika hyvällä konttorilla oot sitten käyny. mulla meni 5% per pyörä jarruista (siis taka tuli 10%)timppaanen kirjoitti:cologne kirjoitti:Noi säännöt koskee vain jarruja ja alustaa ei moottoreita, että koneet menee normaalin säännön mukaan tai miten tota nyt sitten tulkitaan "kriittinen osa"
Toi tarkoittaa sitä että jarruista ei mene % eli säästää luokkaa 6-7 % takana ja ehkäpä jopa sen 10% edessä.
Eli voi käyttää sen 15 % vaikka sisustukseen ja kuitulokareihin ja konepeltiin.
Sitten myös kuluvat osat niinkuin lämmityslaite jos hajoo niin tule % (tietenkään ei niitä nytkään ole virallisesti laskettu)
ei noista jarruista oo menny ennen ko n.5% jos on kaikki vaihtanu